Skocz do zawartości

hopkins_fbi

Zarejestrowani
  • Postów

    68
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Gorzów Wlkp

Osiągnięcia hopkins_fbi

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Witam koledzy. Tyle czasu tyło wszystko okej i nagle coś bumce zaszkodziło opiszę od początku problem: miałem do wymiany pompe wspomagania ponieważ przy odpaleniu było słychać że już czas( pisk) ale jeździłem tak przez jakiś miesiąc i normalnie wszystko do tego miałem wyciek z przewocy spod zbiorniczka, wybrałem się do mechanika żeby obejrzał itd ( bo do roboty było jeszcze coś w zawieszeniu).. wzieli na podnośnik patrzą a tam fakt cieknie, no ale mówi że przewód coś tam, nową opaską założy i może nie będzie cieknąć - to zrobił następną rzeczą jaką się okazało to w zawieszeniu niewiem cały jakby drążek czy od kolumny kierowniczej coś się odkręciło że strasznie wszystko latało- skręcił itd... no już nie lata i wyelimiował mi jeszcze luz na kierownicy jaki był no faktycznie znikł wszystko było okej pompa chodziła jeszcze dobrze nie głośno (Tak jak wcześniej) jakieś 3 km póżniej jadąć do domu zaczeło jakby coś brakować paliwa itd objawy dziwne jakby zaczeła szarpać ale na gazie i na benzynie to samo.no to mówię może niewiem zabrakło wszystkiego doturlałem się do stacji zatankowałem i kolejny objaw jakby słabego akumulatora ( akumulaor napewno dobry) wcześniej odpalałą bez problemu kręciła i aż tak miło z mocą a teraz jakby ledwo ledwo ale ciągle odpala. No mówię niewiem udało mi się dojechać do domu,zgasiłem pod wieczór pare godzin póżniej odpalam to samo jednak chodzi dobrze,wyjeźdzam z podwórka i chwile póżniej pompa (straszny hałas) daje znaki wcześniej nic takiego nie było patrzę do zbiorniczka mówię może brak płynu a tam płyn cały spieniony no to mówię pompa do wymiany wróciłem odstawiłem samochód.Kolejnego dnia załatwiłem pompe SPRAWNĄ została wymieniona zalana nowym płynem no i okej zadowolony zajechałem do domu było wszystko okej. Po jakiś 6 godzinach wsiadam odpalam Kurde ... znów taki sam hałas - pompa wymieniona.Ale co najważniejsze to silnik dalej kuleje tak jak zaczął wcześniej oznaka taka jakby typowo nie miał paliwa po czasie nie wkręca się tak na obroty dobrze jakby np. palił na 4 gary ogólnie brak mocy i na benznie i na gazie te same objawy. MEchanik powiedział że niewie żebym podjechał do gazownika.. Ale pomóżcie o co chodzi z tą pompą może to maglownica czy coś ? i z tym silnikiem ponieważ nie da się jeździć.Może coś ma jakieś z tym powiązanie.Proszę was o pomoc i z góy Dziękuję. silnik R6 3.0
  2. hopkins_fbi

    Czujnik drzwi

    Koledzy potrzebuję coś takiego jak w linkach poniżej jest to czujnik drzwi czy ktoś może mi powiedzieć może czy pasuję to od E34 ? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c1d671db85f797c4.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/62e9d14a19c5e172.html Albo może ktoś wie kto ma coś takiego ?;))
  3. powiedzcie mi jeszcze jedno podszarpywanie mam dość wyczuwalne mocno na gazie na benzynie są równieżale to minimalne ale jednak lekko wyczuwalne czy to też możę być wina kabli
  4. Rozumiem że kable te troszkę tańsze badziewnych firm różnią się tym że poprostu są ze słabszego materiału itd...tak ? i różnią się wytrzymałością tylko że nie wytrzymują przykładowo nie 5 lat ale np.rok tak ? bo chodzi mi jak to jest z pracą silnika własnie na tych tańszych.Aha i jeszcze pytanko ponieważ mogę kupić bez impulsatora a poprostu go przełożyć ?
  5. Bez przesady, kable + kopułka + palec zmieścisz się w 500 pln. pozdr Mariusz no kable jakieś 450zł napewno a może doradźcie mi czy warto kupywać kable za 450zł czy wystarczą jakieś za 150,200zł?
  6. Piękna fachowa rada takie wypowiedzi naprawdę są na wage złota oto chodziło dziękuję bardzo :) Patrzałem na kable nie było żeby przeskakiwały iskry ale na chyba 4 kablach widać takie płomyczki(iskry w kablach) jakby były czyli teraz wiem że kable napewno też do wymiany.
  7. Mam taki problemik iż podszarpuję mi lekko na benzynie a na gazie to buja strasznie Pan "gazownik" powiedział że to wina przewodów,palca bądź kopułki Swiece były wymieniane. powiedzcie mi co może być najprawdopodobniej ponieważ jak mi podliczył rachunek z tym wszystkim to troszkę wyszło ... może wy coś doradzicie
  8. i co to w takim razie by oznaczało ? z tego co pamietam to za każdym razem luz się pojawia na przegłubie od strony pasażera...
  9. szczerze mówiąc to okolo 3 tys. km. koła mam 235/45/17 i niewiem czy ciągle tak się będzie dało bo to dla mnie to nie ma sensu co 2 miesiące płacić 300zł za drązek.. bo to mija się z celem Jesli chodzi o hamulce itd. .. to napewno odpada ponieważ klocki + tarcze nówki
  10. Koledzy w ciągu 5 miesięcy muszę wymienić w tej chwili 3-ci już drązek ponieważ puka znów... na początku kupiłem takie dwa zwykłe z Allegro (cena 90zł) no okej rozumiem cene i jakośc wytrzymały po 3 tygodnie. następnie zakupiłem drążek wysokiej klasy w sklepie firmy FEBI... no fakt wytrzymał 2 miesiące ... czy to normalne ? czy może coś z autem jest nie tak że one tak siadają... Pozdrawiam
  11. hopkins_fbi

    Komputer pokładowy

    no źle pokazuje np. prędkośc ta która jest na prędkośćiomierzu nie zgadza się z tą wyświetlaną na komputerze spalanie też musze ciągle przyciskać reset? ten przycisk taki mały żeby ciągle dobrze odświeżało i pokazywało żle pokazuje dystans na ile paliwka zostało ... itd .. od czego zacząć żeby było okej
  12. hopkins_fbi

    Komputer pokładowy

    ymmm.. masz na myśli odłączenie akku itd ? RESET DME tak ?
  13. hopkins_fbi

    Komputer pokładowy

    Koledzy powiedzcie mi od czego zacząć... Mam taki problemik że komputer pokazuje mi błędne dane typu spalanie dystans itd itp... od czego zacząć co sprawdzić by było okej ?
  14. Da się robiłem to u siebie ale troszkę musisz się pobawić
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.