Skocz do zawartości

Marcin-e32

Zarejestrowani
  • Postów

    100
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Marcin-e32

  • Urodziny 08.01.1988

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E32, 735i, '92
  • Lokalizacja
    Poznań

Osiągnięcia Marcin-e32

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. http://data.bmrparts.com/qimages/p/24052383188767U_1.jpg 1000 i 100 ustawiasz godzinę 10 i 1 ustawiasz minuty, gdy już ustawisz naciśkasz sr i działa ;) UHR/DATE i tyle ;) pozdrawiam, Marcin
  2. To może pochwal się co było przyczyną? Może komuś się przyda :)
  3. Zauważyłem wycieki, mam do wymiany simering gdzieś na czole silnika. Oddaję niebawem do wymiany. Oleju nie bierze mi 1L na 1000 km, tylko na 10.000 musiałem dolać może z litr. A za porady z olejem mineralnym serdecznie dziękuję, ale nie skorzystam :|
  4. Napradę serdecznie polecam warsztat Pana Waldka: US MAVERICK Ksobich Waldemar Poznań ul. Dziewińska 14 tel. 6617648 kom. 602 766 574 Pan Waldek i ludzie z tego warsztatu chyba wiedzą wszystko o każdym modelu BMW :D Niestety trzeba się umawiać z tygodniowym, czasami dwutygodniowym wyprzedzeniem, ale warto... zawsze wyjeżdżałem zadowolony. Jako pierwszy naprawili mój ABS do ktorego dobierało się już chyba z 10 "fachowców" - kazali wymieniać w nieskończoność komputer. A Pan Waldek pogrzebał, pogrzebał i naprawił ;) Druga sprawa to bardzo uczciwe zachowanie Pana Waldka i ekipy kiedy wszystko wskazywało, że czeka mnie szlif i remoncik motoru - wystarczyło wyregulować zawory, zregenerować dźwignie i jeszcze kilka drobiazgów i zamiast 1500+ PLN zapłaciłem 180 PLN ;) Jednym słowem - polecam w ciemno. Pozdrawiam, Marcin
  5. Miecz jest odpowiedzialny (chyba) tylko za prędkość obrotów dmuchawy. Natomiast wydaje mi się, że możesz mieć problem z klapami sterującymi nawiewem - przyczyną mogą być połamane lub przestawione klapki - wciskając guziki na panelu, nie zmieniają swojego położenia i wtedy z kratek leci Ci lekko ciepłe zmieszane z zimnym powietrze bądź zimne jako zimne. Sprawdź też w jakiej kondycji są Twoje elektrozawory, znajdują się zaraz przy podszybiu pod maską od strony kierowcy. Pozdrawiam, Marcin
  6. Sprawdzałem stan oleju - jest jak najbardziej okej. Co do wymiany to zmieniałem jakieś 25k temu. Może wymienię ten olej i filt i zobaczymy co będzie się działo - w sumie i tak nadeszła już pora :) Zaciekawiła mnie odpowiedź Banola odnośnie przepływki. Ja sam zastanawiam się czy coś nie jest z nią skopane, bo jak rano odpale samochód to przez kilka chwil silnik faluje, później po 3-4 sekundach wskakuje na prawidłowe obroty i mogę jechać... ale... wciskając pedał zaczyna się dusić, tak znowu 2-3 sekundy i dopiero jadę normalnie. Problem jest w tym, że przytrafia się to tylko po dłuższym postoju, np. po nocy albo jak wychodzę z pracy i idę do samochódu - jakieś 8 godzin. Jak silnik jest w miare rozgrzany to ten problem się nie pojawia... Odnośnie konwertera nie jestem w stanie tego ustalić. Wcześniej nie zagłębiałem się w sprawy mechaniczne tego auta aż tak mocno - grunt żeby jeździło... no i jeździło bez problemu. Aż do niedawna kiedy zaczęło mi troszkę szarpać co mnie do szału doprowadza. pozdrawiam, Marcin
  7. Marcin-e32

    Gaśnie jak zimny

    Miałem tak samo jak miałem rozregulowane zawory. Po regulacji i regeneracji dźwigien problem minął. Zmierz też kompresję na poszczególnych garach :)
  8. Cześć, Mam w swoim E32 połamane klapy od nawiewu. Generalnie mechanik stwierdził, że muszę wymienić: "całą tą obudowę nagrzewnicy z klapami, bo ktoś się już do tego dobierał i tam jest wszystko połamane". Ja sam nie wiem o co chodzi i nie wiem jak to wygląda i stąd pytanie do Ciebie, czy jesteś nadal w posiadaniu tego elementu o którym on mówi? Idzie zima a ja dopiero naprawiłem klimę, teraz czas na ogrzewanie ;) Jeśli posiadasz ten element to napisz proszę ile chciałbyś za to pieniędzy. Pozdrawiam, Marcin
  9. Dłuższa chwile tzn ile? sekunda? dwie? trzy? dwadzieścia? Jaki masz poziom oleju? Z dnia na dzień tak się zdarzyło? Na zimnym i na ciepłym silniku zawsze masz tak samo? Pozdrawiam, Marcin
  10. Sprawdź tą pompę, jeśli jest sprawna to bedziemy kombinować dalej.
  11. A moze po prostu masz problem z pompą wody. Sprawdzaleś to? U mnie gdy padła oryginalna - ta z metalowym wirnikiem słychać było delikatny, metaliczny dźwięk. W czasie jazdy nic się nie grzało. Ale jak się zatrzymałem np na stacji benzynowej to zaraz wywalało mi płyn w zasadzie nie wiadomo którędy. Po zmianie pompy + wiskozy wszystko działa tak jak należy.
  12. Nie wystarczy wlać płynu. Trzeba jeszcze układ odpowietrzyć. Odkręcasz śrubkę odpowietrznika i korek zbiorniczka przy włączonym silniku naciskaj gumowe przewody, tak żeby płun się nie wylewał ze zbiorniczka. Otworem odpowietrzającym powinny lecieć pęcherzyki powietrza. Mozesz tez trochę przegazować autko i zrobić to ponownie. Więcej o prawidłowym odpowietrzaniu znajdziesz na forum. Było już wiele razy. Pozdrawiam, Marcin
  13. Marcin-e32

    Szarpnięcia w skrzyni

    Cześć! Od jakiegoś czasu występują w mojej E32 szarpnięcia skrzyni(?) przy 2.500 - 3000 rpm. Jadę ze stałą prędkością 90 - 100 km/h czuję dość mocne szarpnięcia. Mam wrażenie, że skrzynia zmienia biegi z wyższego na niższy i spowrotem wskakuje na wyższy. Gdy wcisnę trochę więcej gazu i silnik pracuje powiedzmy na 2.600 rpm to problem ten znika. Najczęściej szarpnięcia obserwuję przy 2.500 rpm. Przed pojawieniem się tego problemu nie działo się nic niepokojącego ze skrzynią biegów. Czy ktoś ma jakieś pomysły dlaczego tak się dzieje? I jeszcze jedno pytanie - nie wiem czy to jest problem ze skrzynią czy z czymś innym ale przy podchodzeniu do wyprzedzania gdy puszczam i gwałtownie wciskam pedał gazu samochód nie jedzie - tzn. rosna obroty silnika ale auto nie przyspiesza, dopiero gdy popuszcze pedal przyspieszenia czuje szarpniecie i wkrecanie sie auta na porzadne obroty. Czy ktos ma jakies propozycje? Czy powyższe przypadki sa efektem kończącej się skrzyni? Remontowałem automata jakieś 3 lata temu kiedy to został w mojej skrzyni tylko wsteczny. Z góry dziękuję za podpowiedzi. Pozdrawiam, Marcin
  14. Marcin-e32

    ...

    Załóż tą sekwencję. Teraz nie jest juz tak bardzo droga jak kiedyś. Ja jeżdżę na sekwencji od ponad 4 lat i nie wiem co to są problemy z LPG w naszych autach. Nawet nie czuje kiedy mi przełącza na gaz, osiągi podobne, komfort ten sam... tylko, że taniej :) Spalanie miasto - 15-18 litrów po poznaniu. Spalanie trasa - 10/12 litrów A wcale nie jeżdze delikatnie, a dość dynamicznie ;) Pozdrawiam, Marcin
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.