Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
To poszukaj 740 z AGS. Jednak jeżeli chcesz mocno szaleć (tyle, że E32 nie jest do tego najlepsza) to zdecydowanie manual. Automaty z początku lat 90 już mogą tego nie wytrzymać.

 

 

mój automat z początku lat 90 nie sprawia mi żadnych problemów. Auto jest w 90% użytkowane na trasie Częstochowa- Gdańsk i Częstochowa - Kraków często z prędkościami grubo

przekraczającymi 200km/h.

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano

A jeszcze jedno do jazdy bokami i palenia opon to jest M3. A nie seria siedem ;)

A i uważam że skrzynia manualna w samochodach klasy siódemek to jest nieporozumienie ;)

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano

no nie z tą jazdą bokami to przesadziłeś ;) hihihi...........

 

a M3 to za kilka-kilkanaście lat kupię synowi... no może to wtedy będzie już jakieś M10 :D

 

Mam rodzinkę i chcemy konfortowo,bezpiecznie,szybko itp. itd. podróżować i oczywiście chcemy być Bardzo Miłymi Właścicielami.

 

pozdroofka

Opublikowano
To poszukaj 740 z AGS. Jednak jeżeli chcesz mocno szaleć (tyle, że E32 nie jest do tego najlepsza) to zdecydowanie manual. Automaty z początku lat 90 już mogą tego nie wytrzymać.

 

w E32 740i /L nie było AGS, tylko w 750i/L od 09/92 - juz o tym pisałem.

poza tym manual w e32 to najwyzej w 735i /L - 211 koni ...a automaty sa baardzo wytrzymałe ( gdy sie o nie dba) zwłaszcza te z 750, bo w 740/ 540 wysiada czesto wsteczny, chociaz to raczej wada fabryczna niz efekt ostrej jazdy...

 

A jeszcze jedno do jazdy bokami i palenia opon to jest M3. A nie seria siedem ;)

A i uważam że skrzynia manualna w samochodach klasy siódemek to jest nieporozumienie ;)

 

popieram!! chociaz ja sam mam manual w swojej 7, to musze obiektywnie przyznac, ze komfort z jazdy żaden , a i tak to nie jest M5 , so what's the fuc%...teraz najblizsza E32 musi byc z V8 albo V12 i automatem ( no choice this time :naughty: )

Opublikowano
w E32 740i /L nie było AGS

Możliwe i swoją drogą ciekawe, że E34 540 byly z AGS a E32 740 nie.

Z manualem to jeszcze mogę zrozumieć, chociaż E38 740 już były w manualu.

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano

To może jeszcze ja wtrące co o tym myślę, było nie było mam i 730 R6 manual i 750. 730ką jeździłem przez 6 lat codziennie i było to dla mnie zawsze idealne połączenie komfortu (seria 7 czyli to co najbardziej komfortowe w swoim czasie) i możliwości poszalenia (188 KM + manual,to i z piskiem opon sprzed skrzyżowania ruszy i pobawić się na lotnisku można). Potem nadszedł dzień "straszny", gdy Kanap przyjechał na spotkanie i odpalił swoją 750kę. No i opadła mi szczęka i już tym samym człowiekiem nie byłem :duh: Nie spocząłem, aż też sobie 750ki nie kupiłem, aby chociaż od czasu do czasu przyjemności jazdy V12 zaznać. Fakt, żlopie mnóstwo benzyny, przy tym samym stylu jazdy w 730 na trasie osiągałem średnią 11-12 l/100, w 750 jest to 16-17. O ruchu miejskim nie wspomnę, bo przy ciężkiej nodze to normalnie horror. Ale wrażenie gdy się wciśnie kick-down i V12 wkręca się na 6000 jest nie do porównania z czymkolwiek. I dla tej przyjemności wypalam od czasu do czasu te 100 litrów w baku, choć kieszeń po tym boli i żona na mnie dziwnie patrzy.

Reasumując - codzienna eskploatacja 750ki będzie znacząco droższa od 730ki, pali więcej, oleju przy wymianie jest 8 a nie 4,5 litra, świec 12 a nie 6, klocki hamulcowe są droższe i częściej się zużywają itd itp. Jednak być może warto dopłacić za więcej przyjemności ...

Pozdrowienia

Paweł

www.automobile-catalog.com

Opublikowano
oleju przy wymianie jest 8 a nie 4,5 litra,

 

do 730i M30 wchodzi 5,75 litra oleju a do V12 M70 7,5 ...roznica nie jest wcale az taka straszna 8)

 

V12 - do dzis nie wiem, choc jezdziłem 740 i 750 ( oba E32- niestety nie moje) , ktory dzwiek podczas przyspieszania bardziej mi sie podoba ...jedno jest pewne - M30 brzmi przy nich bardzo spokojnie :mrgreen:

  • 1 rok później...
Opublikowano

Ja też 2 słowa wtrące.

Mam 750 iAL.

Pali średnio 16 l.

z śllnikiem odpukać nie miałem nigdy kłopotów,auto ma teraz 285tys km.

w servisie pytałem że te silniki są bardzo żywotne ,oczywiście jak sie o nie dba!

e 38 silniki 5,4 są straszne!!!podobno sasznie awaryje!!!tak słyszałem.

wiec e32 raczej ok.

wyposazenie w 750 jest raczej full.w langu tak jak u mnie siedzienia z tyłu grzane i jeżdżone !!!wypas :D

że bym nie woził wesel to kupił bym sobie z barkiem ,ze stolikami i lodówką.

jak dla siebie to prze wypas!!!

wadą jest że 750 V12 ma wszystko *2.2 filtry powietrza ,itd.no 12 świec który nie łatwo wymienić ale da sie nawet samemu.

 

o gazie zapomnij bo tylko sekfencja bedzie tu normanie chodzić a to 10tyś kosztuje no i to gaz w takim aucie.mówoiż że profanacja :D

 

awaryne są skrzynie biegów.robiłem 2 razy automat.tzn za 2 razem był pierduł jakiś.

ale jak nie jesteśnagrzanym małolatem i nie bedziesz katował auta to polatasz jak królewicz długo i szczęśliwie.

klocki nie są takie drogi na dziń dzisiejszy.

ja mam 4 tłoczkowe zaciski więc mam dodatkowe utrudnienie i z wymianą za średniej klasy klocki do przodu zapłaciłem 180zł.

firmy juri czy jakoś tak.

kolega miał 730! pusta strasznie,nie miała nic ,nawet dużego komputera,paliła może z 1-2litry mniej i szybko sie znudziła taka pusta 7-ka.

wiec ja generalnie jestm zadowolony z mojej 750-ki.

szkoda że nie udaje mi sie fotek tu wkleić to bym sie pochwalił moją bestią!!!

Co do zakupu jednak to dzisiaj bym kupił 740 e 32.ale tylko na pełne opcji!

osiągi prawie takie same.a o 4 cylindry mniej.wiecej miejsca że by reke wsadzić pod czas napraw.

wszystko razy 1 a nie 2.

to chyba tylko takie korzyści.

ale po co wszystkiego dawać *2,o 4 świece wiecej.itd skoro 740 osoągi ma prawie takie same!

jak byś bardzo chciał to gaz do takiej bez problemu założysz.

 

Ale...

750-ka to zawsze V12 i zawsze bedzie na topie jeśli jest w bdb stanie!!!

a te wszystkie 730 przeminą i nikogo nie wzruszy mowa o 730 a jak otworzysz maske w 750 to zawsze miło :mrgreen:

 

ja mam wypolerowane kolektory więc można jeść z silnika i grzywe przeczesać!!!

jest cacy chociaż kasy poszło w nią ho ho.

ale bmw to nie jakiś tam fiacik czy coś tam i trzeba sie z tym liczyć.

 

ale taki konkretny model bedzie zawsze podziwiany!!!

moja ma 16 lat i zdrowa ja 19-ka [BAD] he he. :norty:

 

a fiaciki itd już dawno by w stodole gniły.taka prawda niestety.

 

Nie chce tu nikogo urazić.Boroń Boże!użytkownicy bmw wiedzą że taka jest prawda.

 

 

Mam pytanie,kiedy są jakieś zloty bmw??? :8)

 

pozdrawiam i życze miłego użytkowania 7-ki.

UMIEJĘTNOŚĆ KIEROWANIA TO UMIEJĘTNOŚĆ PODEJMOWANIA SZYBKICH DECYZJI!


MISTRZ POLSKI poleca !!! fachowe porady w zakresie suplementacji, diety oraz treningu.

suplementy i odżywki najlepszych firm !!!

15 lat doświadczeń!!!

polecam sie...

Opublikowano
Ja też 2 słowa wtrące...

(...)

pozdrawiam i życze miłego użytkowania 7-ki.

:duh: No to wyciagnales chlopie "trupa z szafy"... i to takiego rocznego... :mrgreen:

Bayerische Motoren Werke... i tak trzymac!!!

http://img435.imageshack.us/img435/930/fv3df.png

Opublikowano
!!

Co do zakupu jednak to dzisiaj bym kupił 740 e 32.ale tylko na pełne opcji!

osiągi prawie takie same.a o 4 cylindry mniej.wiecej miejsca że by reke wsadzić pod czas napraw.

wszystko razy 1 a nie 2.

to chyba tylko takie korzyści.

ale po co wszystkiego dawać *2,o 4 świece wiecej.itd skoro 740 osoągi ma prawie takie same!

 

 

:lol: :lol: no, dokładnie " prawie takie same"- nie licząc idotycznego ograniczenia predkosci do 240 ( chociaz zdjecie blokady to zaden problem)

to osiagi wg danych fabrycznych to

750 740

0-50 3.2 3.1

0-80 5.3 5.3

0-100 7.4 7.4

0-120 9.8 9.7

 

:P :P

 

za to w spalaniu miejskim juz nie jest tak rozowo :D

740 - 17,5

750iL - 20,8

 

a co do silników V12 z E38 to czytałem i słyszałem własnie odwrotnie- M73 jest bardziej dopracowaną, trwałą , ekonomiczną i niezawodną jednostką...

Opublikowano

nie bede sie kłucił że e 38 5,4 silniki są super czy nie.

wiem to tylko z serwisów i od ludzi że są awaryjne.

 

ale pewnie można by długo gadać na ten temat.

 

jest jeszcze kwestia ze do e 32 cały silnik kupisz już za 1500zł.

a do e 38 5-litrowy pewnie za pare tysięcy.

 

to już tak w razie draki :roll:

 

musze przyznać że e 38 w bananowych skórach jest najładniejszym autem jaki znam.jeszcze z tv to już powala.

najnowsza 7-ka to kosmiczny syf i z bmw nie wiele zostało jak dla mnie!

mowa tu o środku auta.

najbardziej przytulna i luksusowa,super wykończenia.pełno przcisków podświetlanych itd.mały samolocik.

mój sorcik :twisted2:

 

ta co mam e32 zostanie ze mną do końca.ale jak upstrykam kasiory to e38 właśnie w bananowych skórak ,oczywiście Lang no i 740.bedzie następna :mrgreen:

 

pozdro!

 

kiedy jakieś zloty bmw???

http://img210.imageshack.us/img210/10/mojefotki0716pd.jpg

UMIEJĘTNOŚĆ KIEROWANIA TO UMIEJĘTNOŚĆ PODEJMOWANIA SZYBKICH DECYZJI!


MISTRZ POLSKI poleca !!! fachowe porady w zakresie suplementacji, diety oraz treningu.

suplementy i odżywki najlepszych firm !!!

15 lat doświadczeń!!!

polecam sie...

Opublikowano
szkoda że nie udaje mi sie fotek tu wkleić to bym sie pochwalił moją bestią!!!

Najpierw zapodaj sie tutaj, a potem tutaj. :mrgreen:

...i wszyscy moga podziwiac "twoja niunie". :8)

 

kiedy jakieś zloty bmw???

... to zalezy o jakie ci chodzi... :wink:

Mozesz zapodac sie tutaj, ale musisz nalezec do BKP... 200 PLN :mad2: :mrgreen: :wink:

Bayerische Motoren Werke... i tak trzymac!!!

http://img435.imageshack.us/img435/930/fv3df.png

Opublikowano

Mozesz zapodac sie tutaj, ale musisz nalezec do BKP... 200 PLN :mad2: :mrgreen: :wink:

 

Moje najlepiej w zyciu zainwestowane 200zl :wink: I nawet gdyby kosztowalo to 1200zl to tez bym zaplacil :D

Opublikowano

Mozesz zapodac sie tutaj, ale musisz nalezec do BKP... 200 PLN :mad2: :mrgreen: :wink:

 

Moje najlepiej w zyciu zainwestowane 200zl :wink: I nawet gdyby kosztowalo to 1200zl to tez bym zaplacil :D

Wiem... moge sie zalozyc, ze wszyscy z BKP tak mowicie. :wink:

Bayerische Motoren Werke... i tak trzymac!!!

http://img435.imageshack.us/img435/930/fv3df.png

Opublikowano

No sluchaj siwy: nie jestem zadnym zalozycielem tego klubu, nie czerpie z tego zadnych korzysci (nikt nie czerpie), rok temu jeszcze bylem swierzym forumowiczem i nie mam powodow by narzekac na ten klub a wrecz przeciwnie. Jak mi sie nie bedzie podobalo to poprostu nia zaplace skladki... A poki co to mam zamiar ja placic do konca zycia :8)

Pozdrawiam :wink:

Opublikowano
nie bede sie kłucił że e 38 5,4 silniki są super czy nie.

wiem to tylko z serwisów i od ludzi że są awaryjne.

 

ale pewnie można by długo gadać na ten temat.

 

serwisy ? hmm a jakie oni mają pojecie- tych aut u nas jest ciagle stosunkowo bardzo mało i z tej małej liczby niewielki odsetek jezdzi do serwisów...to samo sie tyczy ludzi- kupią zajezdzone E38 750 za 4000 E i potem beczą ,ze awaryjne...

Polecam np lekturę forum www.7er.com - prawie 10 000 userów, ponad poł miliona postów- jest w czym szukac - i masa ludzi jezdzi E38 750, duzo jest tez E32 750. I widac z tej masy postów wyraznie,ze nowsza jednostka jest lepsza pod kazdym wzgledem. Zresztą nielogiczne byłoby,zeby starsza wersja była lepsza. To samo tyczy się V8- M60 ustepuje M62 i juz. Nie ma tu zadnych gdybań.

Opublikowano

no tak.

 

a co do zlotów to dale czekam na info...gdzie itd.

co do składek też prosił bym o jakieś wskazówki itd co gdzie jak i za ile.

albo linka do tekowego tematu. :D

 

P.S.ma ktoś linka lub doświadczenie w magnetyzerach???zastanawiam sie czy i jakie założyć i czy faktycznie to coś da.

 

dzieki za pomoc. :mrgreen:

UMIEJĘTNOŚĆ KIEROWANIA TO UMIEJĘTNOŚĆ PODEJMOWANIA SZYBKICH DECYZJI!


MISTRZ POLSKI poleca !!! fachowe porady w zakresie suplementacji, diety oraz treningu.

suplementy i odżywki najlepszych firm !!!

15 lat doświadczeń!!!

polecam sie...

Opublikowano
P.S.ma ktoś linka lub doświadczenie w magnetyzerach???zastanawiam sie czy i jakie założyć i czy faktycznie to coś da.

 

w jaki sposób kawałek plastiku z przyklejonym magnesem którego koszt produkcji wynosi kilka zł może powodować znaczne zmniejszenie zużycia paliwa i do tego jeszcze wzrost mocy.

chociaż u niektórych osób działa to na zasadzie placebo, więc jeśli wyrzucone w błoto 50-100 zł czyni ich szczęśliwszymi to ja nie mam nic przeciwko

Opublikowano
No sluchaj siwy: nie jestem zadnym zalozycielem tego klubu, nie czerpie z tego zadnych korzysci (nikt nie czerpie), rok temu jeszcze bylem swierzym forumowiczem i nie mam powodow by narzekac na ten klub a wrecz przeciwnie. Jak mi sie nie bedzie podobalo to poprostu nia zaplace skladki... A poki co to mam zamiar ja placic do konca zycia :8)

Pozdrawiam :wink:

Marcin, chlopie, nie chcialem cie urazic... wydaje mi sie, ze w najblizszym czasie tez o 200 PLN :mad2: :mad2: :mad2: zubozeje. :mrgreen:

Bayerische Motoren Werke... i tak trzymac!!!

http://img435.imageshack.us/img435/930/fv3df.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.