Skocz do zawartości

Nowa 7er w Moto-On


biernus

Rekomendowane odpowiedzi

Jeszcze nie mialem okazji obejrzec... pomijam kompetencje prowadzącego. Chcesz obejrzec, przegapiles w TV - sciagnij ogladnij

http://rapidshare.com/files/218649577/Moto-On.S02E06.avi

http://img571.imageshack.us/img571/7404/logotds.jpg

Naj.... forum o TDS-ach http://www.bmw-diesel.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja P. Kornackiego nie lubię. denerwuje mnie ten jego pełzający uśmieszek i ogólny "sposób bycia". pomijam kwestie jego zachowywania się względem innych osób kiedy kamery nie są włączone bo znam to tylko ze słyszenia.

Pozdrawiam

Freude am Fahren - anytime, anywhere

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moimi faworytami nie jest ani nowa 7, ani Kornacki, ktory ma taką mimikę twarzy jakby ciagle mu cos smierdzialo :mrgreen: . Wracajac do 750i, co z tego ze ma osiagi , skoro dajac w palnik dwom turbinom predzej czy pozniej będzie z nimi problem :roll2: . Po to sie w koncu kupuje tak mocne auto, zeby jezdzic dynamicznie. Pisalem o tym juz kiedys, jestem ciekawy jak bedzie sie ksztaltowala sprzedaz nowej serii 7, w ktorej nie ma już wolnossacych silnikow benzynowych, a tylko biturbo (740i to 3000 biturbo, 750i to 4400 biturbo). W tej klasie pojazdow mimo wszystko wybrałbym konkurencyjne wolnossace V8: merca S 500 lub audi a8 4.2, czego nie ma to sie nie popsuje, a im czlowiek bogatszy, tym bardziej oszczedny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety - downsizing silników jest wszechobecny - bo po co miec 5 litrów i 400 koni i spalanie 25/100 , jak można mieć 3 litry i 400 koni i spalanie 20/100 ...

 

jak kogoś stać na wydatek 500 tys zl na samochód to wydatek np 10 tyś zł na turbiny np po 150 tyś km nie stanowi raczej problemu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety - downsizing silników jest wszechobecny - bo po co miec 5 litrów i 400 koni i spalanie 25/100 , jak można mieć 3 litry i 400 koni i spalanie 20/100 ...

 

jak kogoś stać na wydatek 500 tys zl na samochód to wydatek np 10 tyś zł na turbiny np po 150 tyś km nie stanowi raczej problemu...

 

tak, ale za 5 lat te auta beda kosztowac 100k pln i wtedy bedzie nimi jezdzil ktos kogo mniej stac, a wydatek 10k na turbiny juz nie bedzie taki niezauwazalny :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzedac dwu letnią 7 bedzie bardzo trudno z prostego powodu. Bardzo bogaty kupi nowke, a mniej zamozny, ale nadal majętny, za ta cene wybierze nowke 5 itd.

 

Wątpię aby ktoś kto wydał na auto 500 tyś zł martwił się o takie rzeczy. Biorąc pod uwagę ile odliczył na tym aucie z podatku, bo zakładam że większość wybierze leasing i jest na zasadach ogólnych to i tak mu fura wyjdzie za 'grosze'

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety - downsizing silników jest wszechobecny - bo po co miec 5 litrów i 400 koni i spalanie 25/100 , jak można mieć 3 litry i 400 koni i spalanie 20/100 ...

 

jak kogoś stać na wydatek 500 tys zl na samochód to wydatek np 10 tyś zł na turbiny np po 150 tyś km nie stanowi raczej problemu...

 

tak, ale za 5 lat te auta beda kosztowac 100k pln i wtedy bedzie nimi jezdzil ktos kogo mniej stac, a wydatek 10k na turbiny juz nie bedzie taki niezauwazalny :mrgreen:

 

 

jak kogoś nie stać na naprawy samochodu to pkp zaprasza ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piszecie, że turbo w silniku benzynowym nie jest dobrym pomysłem...więc dlaczego nikt już nie tęskni za wolnossącymi dieslami i ludzie kupują diesle z psującymi się turbo? czemu 90% klientów wybiera turbodoładowanego diesla 530d (a auta z mocą grubo ponad 200KM też nie kupuje się na przejażdżki...myślę, że styl jazdy gościa z 530d nie będzie odbiegał znacznie od stylu właściciela 750i), a nie wolnossący 530i - różnica w cenie jest nieduża - ale jedna awaria turbo potrafi zniwelować całe oszczędności...mimo to diesel jest liderem sprzedaży...różnica w spalaniu a i owszem, ale zapewne niewiele mniejsza - przy porównywalnych osiągach - będzie pomiędzy Mercedesem S500 V8 o mocy 400KM a 4.0 biturbo o mocy 400KM...

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

greg523 dlatego, ze wolnossacy diesel ''nie jedzie'' ( np stare wolnossace diesle 1.9-mocy 68-70 KM w citroenach/peugeotach oraz 1.7 sdi, 1.9d, 2.0sdi w vw) w przeciwienstwie do wolnossacej benzyny. Po drugie pojemnosc swoje spali nawet w turbodieslu czy to 530d, 740d,745d, co mozna zauwazyc zwlaszcza w miescie czy dynamicznej jezdzie. Ktos powie, ze wolnossaca benzyna tez spali, owszem, ale benzynie nie szkodzi jazda na max obrotach, wiec te pare zlotych wiecej na 100 km za swiety spokoj to moim zdaniem nie duzo. Ale kazdy kupi co zechce :wink: .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie lubię nowinki techniczne :) i wydaje mi się, że BMW wie co robi...gdyby ten silnik robiła TATA Motors...też bym się sceptycznie nastawiał :) Poza tym biturbo ma jeszcze jedną przewagę nad wolnossącą benzyną...maksymalny moment obrotowy dostępny w bardzo szerokim zakresie...czyli w zasadzie ma charakterystykę diesla, a kulturę jednostki benzynowej przy niższym spalaniu aniżeli klasyczne V8. Stąd płynie wniosek, że ma to sens :) niemniej tak jak piszesz..każdy wybierze to co lubi..tudzież to na co go stać :)

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tym biturbo ma jeszcze jedną przewagę nad wolnossącą benzyną...maksymalny moment obrotowy dostępny w bardzo szerokim zakresie...czyli w zasadzie ma charakterystykę diesla

 

Mam nieodparte wrażenie że Greg powielasz jakieś puste slogany.....

 

Jechalem kiedys V8 ?

Ten silnik ma taki dól, taką elastycznośc, że sam w sobie nie potrzebuje niczego do szczescia. I nie widze sensu pisania że V8 ma charakterystyke diesla, bo to jaja są :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzedac dwu letnią 7 bedzie bardzo trudno z prostego powodu. Bardzo bogaty kupi nowke, a mniej zamozny, ale nadal majętny, za ta cene wybierze nowke 5 itd.

 

Wprost przeciwnie. Bardzo wielu bogatych ludzi kupuje 2-letnie luksusowe samochody, liczac na to, ze stracily juz dosc duzo na wartosci, a czesto sa w stanie idealnym i ze stosunkowo malym przebiegiem.

A zamiast np. 400 tys PLN placi sie niecale 200 tys PLN.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tym biturbo ma jeszcze jedną przewagę nad wolnossącą benzyną...maksymalny moment obrotowy dostępny w bardzo szerokim zakresie...czyli w zasadzie ma charakterystykę diesla

 

Mam nieodparte wrażenie że Greg powielasz jakieś puste slogany.....

 

Jechalem kiedys V8 ?

Ten silnik ma taki dól, taką elastycznośc, że sam w sobie nie potrzebuje niczego do szczescia. I nie widze sensu pisania że V8 ma charakterystyke diesla, bo to jaja są :)

 

Dlaczego puste - z danych technicznych wynika, że BMW 750i pod względem momentu obrotowego ma znaczną przewagę nad Mercedesem S500.

seria 7 maks. moment obrotowy 600Nm w zakresie 1750-4500

S 500 -II- 530Nm w zakresie 2800-4800

S450 -II- 470Nm z zakresie 2700-5000

 

Z danych liczbowych wynika jasno, że turbodoładowane V8 ma lepszą charakterystykę aniżeli wolnossące.

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Tu nawet nie potrzeba danych, bo chyba jest logiczne po co wsadzili te turbosprężarki i jak ktoś tego nie rozumie to niech się przejedzie najpierw V8 biturbo i zwykłym V8 to może zrozumie o co chodzi, szcególnie jeśli chodzi o ciężką 7kę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomijam kwestie jego zachowywania się względem innych osób kiedy kamery nie są włączone bo znam to tylko ze słyszenia.

 

On jest producentem TVN Turbo niestety... Szkoda bo gość psuje dużo fajnych pragramów na TVN Turbo. Koleś ma zero prezencji, mina jakby mu wiecznie coś śmierdziało, teksty chyba sobie sam układa z racji tego że jest producentem bo sa beznadziejne, zero dowcipu, uwielbia sie powtarzać i przeżywać tak jak w odcinku ZK co koleś wybierał miedzy nowa 7, A8 i czymś tam jeszcze. O wyscigu w Dubaju chyba 10 razy wspominał.

Tłumaczenia: niemiecki, hiszpański, włoski.

Pozdrawiam

Grzesiek

http://img53.imageshack.us/img53/3782/pict6529panoramaresize8pl.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.