Skocz do zawartości

bmw e-46 jakie kupic 320disel czy 328 benzyna za ok.25tys


pejcar

Rekomendowane odpowiedzi

witam zamierzam kupic bmw e-46 320 disel lub 328 w benie prosze doradzcie ktory motor wybrac chyba ze macie inne propozycje :) z tego co wiem to disel jest ekonomiczny ale ma duze przebiegi i moge miec niespodzianki typu pompa wtrsykowa,turbina czy lepiej miec mocy pod noga i zainwestowac w paliwo i sluchac tego soczystego gangu tej 6 cylindrowej rzedowki :D ktory wariant wybrac zeby sie nie rozczarowac czekam na odpowiedzi pozdrawiam :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wybrałbym 328 :twisted2: Po pierwsze wiesz ze masz "silnik" w samochodzie, po drugie 2.8 jest bardzo ekonomiczny, po trzecie mniejsze ryzyko "wpadki" na minę ...trzeba się trochę znać żeby kupić dobrego Diesla no i ewentualne koszty naprawy silnika benzynowego są o niebo mniejsze :8)

 

Chyba ze robisz 50 tyś rocznie to można sie zastanowić nad klekotem.

Pozdrawiam

"A Pan 9mm Jest Pasterzem Chroniącym Moją Sprawiedliwą Dupę W dolinie Ciemności..."
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eeee Bierz 2,8 zagazuj go STAGiem i żaden 2.0d ekonomią Ci nie podskoczy.

Dobre podsumowanie :D

 

A poważnie, tak jak się obawiasz, 320d za 25 tys. rzeczywiście będzie pewnie mieć sporo nakręcone, oficjalnie oczywiście 180.000km na liczniku :hand:

Chociaż przed zimą kolega sprzedawał swoje 328i z 1999r. Poszła na pniu za 30.000zł (w cenie bak paliwa :clap: ). Była w stanie, którego życzyłby sobie niejeden forumowicz, przebieg jakoś 250.000km.

Takie są realia, chociaż jak się patrzy na alledrogo, ciężko w to uwierzyć, bo tam panuje sielska atmosfera małych przebiegów, bezwypadkowości, a wszystko opakowane w atrakcyjne ceny.

Z kwotą jaką zaplanowałeś, ja bym jednak szukał benzyny. Oczywiście 328i w tej cenie to raczej nie rarytas nie będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.OSZCZĘDNOŚĆ:

diesla, przed liftem musisz się liczyć z różnymi "dziwnymi" przypadłosciami tego motoru i jak ktoś mądry powiedział : "BMW nie do końca jest dobre w tworzaniu diesla..."

 

2.DYNAMIKA I OSIĄGI

polecam benzynę od 2500cm3 w górę i najlepiej na podwójnym vanosie...zabawa jest przednia a i spalanie nienajstraszniejsze :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Tylko BMW 328i ! Motorek 2.8 (193km) to jedna z bardziej udanych i sprawdzonych konstrukcji. W latach 90-tych zgarniał prawie wszystkie nagrody. Bardzo dobry kompromis pomiędzy osiągami i ekonomią. Jeżeli był solidnie serwisowany i nie był przesadnie katowany (palenie gumy itp.) to jest nie do zajechania. No i nawet jego następca 3.0 (231km) nie ma tak rasowego brzmienia (gangu). Raz udało mi się zejść ze spalaniem w okolice 7 L/km ale musiałem się bardzo pilnować :cool2:

Pozdrawiam.

Bartek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.OSZCZĘDNOŚĆ:

diesla, przed liftem musisz się liczyć z różnymi "dziwnymi" przypadłosciami tego motoru i jak ktoś mądry powiedział : "BMW nie do końca jest dobre w tworzaniu diesla..."

...tia i pewnie M57D30 wyszedł BMW AG przez przypadek, jednocześnie zdobywając 4 razy z rzędu tutuł "engine of the year" od 1999-2002. Najgorszy jest brak wiedzy i powtarzane stereotypy pseudo-znawców...

Do autora wątku: nie kupuj E46 za 25 K-będzie żęch w 100 %!

Pozdro

sex, drugs and BMW...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedługo ktoś napisze..."Najlepiej jak masz 25 tyś to nic nie kupuj bo masz za mało. Weź kredyt jeszcze 50 tyś i trafisz na ładne e36... :duh:

 

czy dla was wyznacznikiem sprawności i bezawaryjności jest wysoka cena ??? :naughty:

 

Chłopak ma przeznaczone 25 tyś i kupi obydwa za taką cenę i nie muszą być ..."żęchy"!

Diesla przed liftem w 2l to spokojnie za takie pieniądze i to nawet z bogatym wyposazeniem, benzynkę B28 to już raczej w materiale obszytą ...ale kupi !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedługo ktoś napisze..."Najlepiej jak masz 25 tyś to nic nie kupuj bo masz za mało. Weź kredyt jeszcze 50 tyś i trafisz na ładne e36... :duh:

 

czy dla was wyznacznikiem sprawności i bezawaryjności jest wysoka cena ???

 

Chłopak ma przeznaczone 25 tyś i kupi obydwa za taką cenę i nie muszą być ..."żęchy"!

Diesla przed liftem w 2l to spokojnie za takie pieniądze i to nawet z bogatym wyposazeniem, benzynkę B28 to już raczej w materiale obszytą ...ale kupi !!!

 

Jeśli compact 2.0d, to pewnie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ja też zamierzam przesiąść się na e46 ale na pewno benzyne i z silnikiem R6 bo robię ok 15000km rocznie głównie miasto tylko nie wiem jaki silnik wybrać :? czy 2.0, 2.5 czy 2.8 r6 w wersji przed liftem czy 2.2, 2.5 lub 3.0 r6 w budach po lifcie. Przeraża mnie troche spalanie najwiekszych z tych podanych silnikow pojemnosci napiszcie jak to jest czy naprawde nie ma takich dużych róznic w kosztach utrzymania? Widze Dominik że Ty masz 2.8 napisz szczerze ile Ci pali w mieście bo ja nie wierze danym katalogowym

:wink: Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze Dominik że Ty masz 2.8 napisz szczerze ile Ci pali w mieście bo ja nie wierze danym katalogowym

:wink: Pozdrawiam

 

Błagam, nie rozpoczynajcie tylko nowego serialu pod nazwą ...a mój to pali 4 l przy dynamicznej jeździe ze średnią 130...

 

Carlo, po pierwsze dane katalogowe mają się nijak do zuzycia rzeczywistego, mają one tylko na celu porównanie róznych samochodów w tych samych warunkach, po drugie spójrz na np spritmonitor.de jakie są rozbieżności pomiędzy samochodami w tym samym wykonaniu. To ile poda Tobie Dominik nie ma żadnego odniesienia do tego ile spali Tobie. Swoją drogą spritmonitor.de jest ciekawym źródłem danych dotyczących zużycia, tyle że tam jeździ się zazwyczaj z prędkościami dopuszczonymi przepisami, więc zużycie paliwa w mieście podane przez Niemca ma się nijak do zużycia w mieście w Polsce. To takie moje spostrzeżenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ja też zamierzam przesiąść się na e46 ale na pewno benzyne i z silnikiem R6 bo robię ok 15000km rocznie głównie miasto tylko nie wiem jaki silnik wybrać :? czy 2.0, 2.5 czy 2.8 r6 w wersji przed liftem czy 2.2, 2.5 lub 3.0 r6 w budach po lifcie. Przeraża mnie troche spalanie najwiekszych z tych podanych silnikow pojemnosci napiszcie jak to jest czy naprawde nie ma takich dużych róznic w kosztach utrzymania? Widze Dominik że Ty masz 2.8 napisz szczerze ile Ci pali w mieście bo ja nie wierze danym katalogowym

:wink: Pozdrawiam

 

Powiem tylko tak. Średnia prędkość na BC 39,2km/h, a spalanie 10,9 - 11 (non stop mam włączoną klimatyzację), skrzynia manualna. Koszty utrzymania w ciągu 5 miesięcy: paliwo, ogranicznik drzwi zepsuł się (100zł). Jestem :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.