Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
dzisiaj podczas jazdy zapaliła mi sie dsc(hamulec reczny na żółto i trójkąt) i nie chce sie wyłączyć.Początkowo jak gasiłem silnik to gasło i na jakieś kilka kilometrów był spokój a teraz juz nie gasnie.Co to może być?
Opublikowano
był podpięty pod kompa i nic nie pokazało.Powiedział ze może to byc czujnik walnięty albo trzeba go programować czy coś takiego.Może ktoś wie co to może być.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

kolego tez tak miałem zaswieciła i sie kontrolka DSC i nie chciała sie wył. gdy podłaczyłem go pod kompa okazało sie ze jest czujnik od abs-u do wymiany. Mówili ze abs i DSc sa ze soba powiazane. Usuneli mi ten bład było to jakies 10 miesiecy temu i do dzis jest spokój. Sprawdz tez bezpiecznik moze wystarczy go tylko wymienic

 

Pozdrawiam

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano
może padać ci aku lub alternator te kontrolki zapalają się jak napiecie na aku spada do 10 a powino być przy ładowaniu od 13 do 14 sprawdź
moc jest z nami
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
może padać ci aku lub alternator te kontrolki zapalają się jak napiecie na aku spada do 10 a powino być przy ładowaniu od 13 do 14 sprawdź

 

Ciekawe, nie wiedzialem.

 

A jak mam padniety aku ale uda się uruchomić i zaraz dobije do 14V to powinny zasnąć kontrolki?

 

Bo mam słaby aku ale ładowanie jest ok.

Opublikowano
może padać ci aku lub alternator te kontrolki zapalają się jak napiecie na aku spada do 10 a powino być przy ładowaniu od 13 do 14 sprawdź

 

Jak napiecie na akumulatorze spadnie do wartosci ktora wskazales to akumulator to szmelc i nadaje sie na smietnik bo nawet rozrusznikiem nie obroci.

Opublikowano
byłem na innym kompie dzisiaj i wyskoczył błąd czujnika kątu skrętu czy coś takiego.Mechanik powiedział że jeżeli ten czujnik jest do naprawy to życzy powodzenia bo zabawy przy tym na cały dzień,mówił ze można spróbować skalibrować.Co wy na to?
Opublikowano (edytowane)
no niestety potwierdziło się moje przypuszczenie że to czujnik od kierownicy.piszę niestety bo to "droga" przypadłość.Moja rada to tak czy siak trzeba wymienić ten czujnik.oczywiście po wymianie poprawna kalibracja.Można też liczyć na cud,że stary czujnik tylko "zgubił" ustawienia i kalibracja mu pomoże. Edytowane przez jumbozaur
Opublikowano
jak komp pokazuje że to czujnik no to raczej coś musi go boleć.nie wiem tylko dlaczego kalibracja ma trwać "cały dzień "może potrzebny jest dobry mechanik ,który zrobi to w mniej niż godzinkę.(to taka moja dość jasna sugestia)
Opublikowano
a co to takiego ta kalibracja i czy jest szansa ze to cos da?
Opublikowano
a co to takiego ta kalibracja i czy jest szansa ze to cos da?

Istnieje duże prawdopodobieństwo że kalibracja pomoże. Jak wcześniej pisałeś miałeś bardzo słaby akumulator i mogły wystąpić w trakcie rozruchu tzw. stany nieustalone w sterowniku DSC a co za tym idzie sterownik mógł zgubić kalibrację czujnika skrętu kierownicy.

Opublikowano
tez tak mialem komp pokazal blad czujnika kata skretu.I to nie prawda ze skoro tak komp pokazal to jest on walniet. W 90%pomaga kalibracja, adaptacja tegoz czujnika.A jezeli nie pomoze to koszt ok 750zl + robocizna a jest jej troche bo czujnik jest pod kolem kierownicy na kolumnie kierowniczej
Opublikowano
pojade po niedzieli do mechanika i spróbuje kalibracji tego czujnika.Mam nadzieje ze to nie czujnik po cena jest zabójcza.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.