Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WITAM MAM PROBLEM Z BETOM 318 FALUJĄ OBROTY OD TAK OK 300 DO 1200 BRAK REAKCJI NA PEDAŁ GAZU DOPIERO JAK SIE WDEPNIE DO FOLA TO PO CZASIE ZAREAGUJE CO TO MORZE BYC POMOCY

 

[EDITED BY MOD: Poprawilem tytul na konkretniejszy.]

Opublikowano
lol no nie moge. jestes taki mocny. Frajer jak nie wiesz co napisac to nie pisz kozaku. Czekam na pomoc od kogos kto sie zna. Pozdro :jawdrop:
Opublikowano

:search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :mrgreen: :search: :search: :search: :search: :search:

 

 

nie chce Cie martwić świeżaku ale zaraz oberwiesz ostrzeżeniem. Moja bardzo poważna rada przeczytaj REGULAMIN

Opublikowano
Koledzy to nie forum do kłótni.A kolego adam2055 jak masz problem to napisz jaki masz silnik i jak ktoś ci radzi aby użyć opcji szukaj to zrób to bo takich tematów tu jest bardzo dużo.
"Nieudana Operacja To Połowa Udanej Sekcji"
Opublikowano
nie przejmuj sie tymi co nie pomagaja ja bym sprawdzil to cos przy przepustnicy to chyba jest jakis potencjometr czy dziala moze padl jesli piszes ze zaczyna dzialac budzic sie jak go wdepniesz w dywaik pozdrowienia
jedynakk
Opublikowano
lol no nie moge. jestes taki mocny. Frajer jak nie wiesz co napisac to nie pisz kozaku. Czekam na pomoc od kogos kto sie zna. Pozdro :jawdrop:

 

Adam2055, po pierwsze, grzeczniej prosze.

Po drugie, zapoznaj sie z regulaminem forum.

Po trzecie, masz przyklejony temat o prawidlowym tytulowaniu tematow.

Po czwarte, nie pisz duzymi literami, bo to oznacza, ze krzyczysz.

Po piate, poszukaj na forum. Takich tematow jest juz cala masa.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano
w mojej E36 320i jak tak miałem to sonda Lambda padła zmieniłem i igła chodzi równo i ładnie się wkręca na obroty (mniej pali też :mrgreen: ) :arrow: tak chodzi :arrow: http://www.youtube.com/watch?v=gY3d98hkyEk jak jest ok :cool2: a tak chodzi jak sonda padnie :arrow: http://www.youtube.com/watch?v=bgo7jMVqVzs&feature=related sonda to ważna część sterująca pracą silnika
Opublikowano
witam krystian to morze byc to objawy takie jak u ciebie w srode jade na kompa wszystko sie okaże dzieki pozdro
Opublikowano

A jakie masz objawy takie jak na tym drugim filmiku z falującymi obrotami???

 

Jesli tak, i falują tylko na biegu jałowym na wolnych obrotach, to najpierw przeczyść a jak nie pomoże to podmień silnik wolnych obrotów.

Ze względu na trochę trudne dojście do niego (jest pod kolektorem ssącym nad przepustnicą ) lepiej jak masz drugi, wyczyszczony pod rąką i podmieniasz bo tak jak wyczyścisz i dalej będzie nie tak to 2 razy będziesz rozbierał.

 

P.S

A co jeszcze wykazał ci komputer ,bo piszesz że sondy są ok?

I co pokazywał dokładnie po podłonczeniu do sond?

Opublikowano
ja mam może nie do końca tak samo ale podobnie tzn, ogólnie auto zawsze chodzi ładnie (tego też do końca nie wiem bo to moje pierwsze BMW i może coś jest od początku walnięte o czym nie wiem, ale zaużmy że jest gitara) do momentu gdzy zaczyna padać deszcz. Jak robi się mokro (w sumie śnieg też jest mokry ale nie było to aż tak widoczne) auto zaczyna strasznie się mulić. Obroty spadają do ok 750, brzmi przy tym jakby tylko na 3 gary ciągneło, i praktycznie nie ma rekacji na gaz. Dzisiaj po deszczu to myślałem że już do domu nie dojadę.... Po wbiciu jedynki trzeba było ledwo trzymać pedał gazu i bujać się 10km/h aż jakoś w końcu coś zaskoczyło, ale potem trzeba raczej było jechać na wyższych obrotach, bo na niższych był muł. Zaglądałem po maskę, żadnych przeskoków iskry nie było widać. Na którymś forum ktoś polecił mi zajrzeć do gniazda sondy bo ponoć tam lubi się woda zbierać i wtedy mogą być cyrki ale nie miałem jeszcze okazji tego zrobić. A i dodam że auto jest na gaz i przy ładnej pogodzie wszystko chodzi ładnie pięknie natomiast przy takiej pogodzie jak deszcz jest jeszcze gorzej niż jak na benzynie i trzeba wyłączać.
Opublikowano
A jakie masz objawy takie jak na tym drugim filmiku z falującymi obrotami???

 

Jesli tak, i falują tylko na biegu jałowym na wolnych obrotach, to najpierw przeczyść a jak nie pomoże to podmień silnik wolnych obrotów.

Ze względu na trochę trudne dojście do niego (jest pod kolektorem ssącym nad przepustnicą ) lepiej jak masz drugi, wyczyszczony pod rąką i podmieniasz bo tak jak wyczyścisz i dalej będzie nie tak to 2 razy będziesz rozbierał.

 

P.S

A co jeszcze wykazał ci komputer ,bo piszesz że sondy są ok?

I co pokazywał dokładnie po podłonczeniu do sond?

wymieniłem na nowy silnik krokowy orginalny, identycznie jak na filmiku dokładnie to nie wiem ale mechanik powiedział że sondy chodzą w torelancji, komputer nie wykazał żadnych błędów

Opublikowano

Rozumiem że problem jest dalej po wymianie krokowego.???

Czy krokowy to oryginał czy podróba???

 

Jeśli jesteś w miarę pewiem krokowego i komp nie wykazał błędów , to skieruj się w stronę cewek lub świec, możliwe że występuje przebicie co jakiś cykl.

Chociaż ja dalej myślę że coś z krokowym jest nie tak.

Opublikowano
Podpinam się pod temat. mam to samo co kolega napisał wcześniej,że jak zacznie padać czyli jest dużo wilgoci,wtedy silnik zaczyna szwankować,tzn muli go jakby tracił paliwo,dopiero jak mu depne pedał do końca i przedmucham to jakoś jedzie. Jak jest such auto zachowuje się jak należy (chyba). Zaznaczam że wymieniłem cewke z kablami i nic to nie dało.Silnikem telepie na wolnych obrotach a jak puszcze pedał to obroty spadają poniżej 750 i potem powracają.Nie wydaje mi się że to normalne.Wskrobałem się pod autko i zauważyłem że lambda jest oberwana.Siedzi na miejscu ale luźno lata wokół własnej osi. Więc napewno do wymiany. Zalecam też wymiane czujnika położenia wału korbowego. Jest rónież narażony na wilgoć non-stop.
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano

Pietek, DjAquaz ja mam tak samo masz juz rozwiazanie zagadki??

musze sie za to wziasc

ja nie mam gazu a u mnie dzieje sie tak tylko przez chwile jak go zapale potem juz jest ok ale wydaje mi sie ze ma jakies takie cykliczne pykniecie dziwne i nie wiem co to raczej mi wiecej nie pali....

w kazdym razie po co wymieniac np kable jak one 300 kosztuja a moze sa dobre...?? Piszcie panowie co tam u was bylo bo ja nie wiem za co sie mam brac

Opublikowano
z tym ze tylko po odpaleniu to nie wiem... slyszalem kiedys ze ponoc jak jest nieszczelna uszczelka pod glowica to sie zbiera woda/plyn w cylindrze i po odpaleniu moze byc problem przez chwile. Ale to juz tylko straszenie i pewnie to jest u ciebie jedyny objaw wiec bymsobie tym glowy nie zawracal(ja mam wiecej objawow peknietej uszczelki a i tak kazdy mi odradza grzebania przy niej). Ja byłem ze swoim problemem u mechanika, wzial odpiął sondę, i auto zaczęło się lepiej zachowywać. Wydaje mi się że są metody na sprawdzenie sondy(badanie wychyleń napiecia?). Ale wg niego skoro z odpiętą jest lepiej tzn że to ona nawala. Dzisiaj jadę na zamontowanie nowej sondy i zobacze czy się hisrotia nie powtórzy. A tym z podobnym problemem radze właśnie odpiąć sondę i zobaczyć czy się auto uspokoi.
Opublikowano
NO ja szczerze na ebayu czaje na sonde,ale zastanawiam się czy warto kupić zamiennik bo tańszy i niby uniwersalny ale czy działa tak samo,czytałem że nawet o 1litra się może różnić spalanie. Czuje że ze złomu zaryzykuje za grosze kupie na sprawdzenie. Czujnik wału już mam oryginalny za 50zł (10 funtów) z ebaya :lol: od prywatnego kolesia. Sonde też czaje... zobaczymy
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.