Skocz do zawartości

BMW 530D Wyłacza się silnik podczas przyśpieszania. Pomocy??


zax25

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z mają BMW E39 530D 184KM 1999 r. gdy podczas przyśpieszania biegi 1- 2 - 3 tak do 3500 tys obrotów wyłacza się silnik później trzeba przekreci kluczyk i jeszcze raz uruchomic silnik i dalej jedzie, jak powoli przyśpieszam do 2,5 tys to jest ok co to moze by za przyczyna ?? :( :(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Przyczyną jest silnik - fantastyczny i absolutnie bezawaryjny 3.0d :norty:

Dobrze że nie masz TDSa bo w takim wypadku już byś go w ogóle nie odpalił (bynajmniej tak głosi to forum) :twisted2:

Nadszedł już ten czas Ty dobrze o tym wiesz.

Bierz ile chcesz, tylko zaloguj się - WWW.OTWARTAPESTKA.INFO :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczyną jest silnik - fantastyczny i absolutnie bezawaryjny 3.0d :norty:

Dobrze że nie masz TDSa bo w takim wypadku już byś go w ogóle nie odpalił (bynajmniej tak głosi to forum) :twisted2:

 

Jeżeli nie masz nic sensownego do powiedzenia,po co sie wogóle udzielasz :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli nie masz nic sensownego do powiedzenia,po co sie wogóle udzielasz :mad2:

Boli Cię że zwróciłem na to uwagę? Irytuje mnie taka hipokryzja dlatego o tym piszę.

A z drugiej strony co Ty takiego wniosłeś do tematu oprócz tego że się mnie czepiasz?

Właściciel musi jechać zdiagnozować auto na kompie, na forum nikt mu z fusów nie wywróży :nienie:

Nadszedł już ten czas Ty dobrze o tym wiesz.

Bierz ile chcesz, tylko zaloguj się - WWW.OTWARTAPESTKA.INFO :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczyną jest silnik - fantastyczny i absolutnie bezawaryjny 3.0d :norty:

Dobrze że nie masz TDSa bo w takim wypadku już byś go w ogóle nie odpalił (bynajmniej tak głosi to forum) :twisted2:

 

1. Masz benzynke więć milcz człowieku to twoje auto więcej pali niż jeździ do przodu a i pewnie masz jeszcze LPG żeby było taniej :D

2. Ciekawe że 3.0d został silnikiem roku hmmm może to pomyłka !?

3. Milcz człowieku !

4. Co do pytania kolego podjedz na kompa na 90% zdiagnozujesz usterke, może silnik dostawać za dużo powietrza i będzie się dławił itd itd

5. Silniki umierają przez poprzednich właścicieli (brak wiedzy ich obsługi brak regularnych przeglądy katowanie zimnego itd)

brokat_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Masz benzynke więć milcz człowieku to twoje auto więcej pali niż jeździ do przodu a i pewnie masz jeszcze LPG żeby było taniej :D

2. Ciekawe że 3.0d został silnikiem roku hmmm może to pomyłka !?

3. Milcz człowieku !

4. Co do pytania kolego podjedz na kompa na 90% zdiagnozujesz usterke, może silnik dostawać za dużo powietrza i będzie się dławił itd itd

5. Silniki umierają przez poprzednich właścicieli (brak wiedzy ich obsługi brak regularnych przeglądy katowanie zimnego itd)

Miałem TDSa i mimo tego co sie tu pisze nie było z nim żadnych problemów.

Nie mam LPG - gaz do 1.8 to głupota.

Nagroda silnika roku nie jest za bezawaryjność.

Nadszedł już ten czas Ty dobrze o tym wiesz.

Bierz ile chcesz, tylko zaloguj się - WWW.OTWARTAPESTKA.INFO :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Masz benzynke więć milcz człowieku to twoje auto więcej pali niż jeździ do przodu a i pewnie masz jeszcze LPG żeby było taniej :D

2. Ciekawe że 3.0d został silnikiem roku hmmm może to pomyłka !?

3. Milcz człowieku !

4. Co do pytania kolego podjedz na kompa na 90% zdiagnozujesz usterke, może silnik dostawać za dużo powietrza i będzie się dławił itd itd

5. Silniki umierają przez poprzednich właścicieli (brak wiedzy ich obsługi brak regularnych przeglądy katowanie zimnego itd)

Miałem TDSa i mimo tego co sie tu pisze nie było z nim żadnych problemów.

Nie mam LPG - gaz do 1.8 to głupota.

Nagroda silnika roku nie jest za bezawaryjność.

 

To po co piszesz takie głupoty?!

.....Przyczyną jest silnik - fantastyczny i absolutnie bezawaryjny 3.0d ... .

 

A co do pytania dlaczego gaśnie silnik może jeszcze umierać pompa paliwowa daje za małe ciśnienie paliwa

brokat_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak myśle ze to pompa tylko która ??

 

 

1. Masz benzynke więć milcz człowieku to twoje auto więcej pali niż jeździ do przodu a i pewnie masz jeszcze LPG żeby było taniej :D

2. Ciekawe że 3.0d został silnikiem roku hmmm może to pomyłka !?

3. Milcz człowieku !

4. Co do pytania kolego podjedz na kompa na 90% zdiagnozujesz usterke, może silnik dostawać za dużo powietrza i będzie się dławił itd itd

5. Silniki umierają przez poprzednich właścicieli (brak wiedzy ich obsługi brak regularnych przeglądy katowanie zimnego itd)

Miałem TDSa i mimo tego co sie tu pisze nie było z nim żadnych problemów.

Nie mam LPG - gaz do 1.8 to głupota.

Nagroda silnika roku nie jest za bezawaryjność.

 

To po co piszesz takie głupoty?!

.....Przyczyną jest silnik - fantastyczny i absolutnie bezawaryjny 3.0d ... .

 

A co do pytania dlaczego gaśnie silnik może jeszcze umierać pompa paliwowa daje za małe ciśnienie paliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To po co piszesz takie głupoty?!

Bo jestem po sobocie ;) I jak przeczytałem w innym wątku:

Nie znam lepszego silnika niż 3,0L dieselek w E39 i nie znam gorszego niż TDS
to mnie wzięło na odrobinę sarkazmu :norty:

 

 

 

tak myśle ze to pompa tylko która ??
Elektryczna pompka która podaje paliwo do wtryskowej. Trzeba sprawdzić jakie ma ciśnienie.

Nadszedł już ten czas Ty dobrze o tym wiesz.

Bierz ile chcesz, tylko zaloguj się - WWW.OTWARTAPESTKA.INFO :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
tak myśle ze to pompa tylko która ??

 

Obstawiam pompkę pod siedzeniem kierowcy, podjedź na kompa i diagnoza. Jak daje mniej niż 3,8-4.0 bara to do wymiany. A co do wypowiedzi przezabawnego kolegi od 318 to przyczyną jest nie cudowny i bezawaryjny silnik (nie ma takich), ale cudowne i niechrzczone polskie paliwo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak myśle ze to pompa tylko która ??

 

Obstawiam pompkę pod siedzeniem kierowcy, podjedź na kompa i diagnoza. Jak daje mniej niż 3,8-4.0 bara to do wymiany. A co do wypowiedzi przezabawnego kolegi od 318 to przyczyną jest nie cudowny i bezawaryjny silnik (nie ma takich), ale cudowne i niechrzczone polskie paliwo...

 

Ponieważ sam posiadam e39 530D z 99r., i mój szwagier też posiada... pochwalę się że...

 

Masz 2 opcje:

1-sza = oczywista to wyżej opsane pompki

2-ga = ukryta i tajemnicza to pompa wtryskowa - co m.in. było u mnie. Była testowana przez zakłady wtryskowe i nikt nic nie mógł znaleźć dopiero specmajster z Nadarzyna k/W-wy wykrył przepuszczanie pompy wtryskowej na wyższych prędkościach obrotowych - czyli nieszczelność na większych ciśnieniach. Każdy chaciał wymieniać pompkę, wtryski ale za kazym razem było to samo. Wyższa szkoła jazdy ale sądząc po opisanych przez Ciebie objawach wszystko na to wskazuje na nieszczelnośc pompy.

 

Pozdrawiam

kajko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak myśle ze to pompa tylko która ??

 

Obstawiam pompkę pod siedzeniem kierowcy, podjedź na kompa i diagnoza. Jak daje mniej niż 3,8-4.0 bara to do wymiany. A co do wypowiedzi przezabawnego kolegi od 318 to przyczyną jest nie cudowny i bezawaryjny silnik (nie ma takich), ale cudowne i niechrzczone polskie paliwo...

 

Ponieważ sam posiadam e39 530D z 99r., i mój szwagier też posiada... pochwalę się że...

 

Masz 2 opcje:

1-sza = oczywista to wyżej opsane pompki

2-ga = ukryta i tajemnicza to pompa wtryskowa - co m.in. było u mnie. Była testowana przez zakłady wtryskowe i nikt nic nie mógł znaleźć dopiero specmajster z Nadarzyna k/W-wy wykrył przepuszczanie pompy wtryskowej na wyższych prędkościach obrotowych - czyli nieszczelność na większych ciśnieniach. Każdy chaciał wymieniać pompkę, wtryski ale za kazym razem było to samo. Wyższa szkoła jazdy ale sądząc po opisanych przez Ciebie objawach wszystko na to wskazuje na nieszczelnośc pompy.

 

Pozdrawiam

kajko

 

 

 

Dzis jadac sbie w ruchu ulicznym, przy wyprzedzaniu samochod pzy 3500-3800 przestal ciagnac... poczym zaczal szarpac. Odpuscilem iprzy malym wciskaniu gazu szlo jak woda. do 140... potem podobnie. Na poczaku obstawilem padnienta skrzynie:( ... Wrocilem do domu, wlozylem mondre glowy do samochodu i przyjaciele uspokoili mnie, ze to dlawienie zwiazane z paliwem a nie skrzynia! Wczesniej umowilem sie na diagnostyke kompem (tylko diagnostyke) do nowego salonu BMW w Rzeszowie, wiec dam znac, czy trafnie ocenilismy pompe paliwa (srodkowa pod siedzeniem. Napiz eowniez wnioski co do kleszkow z nowego serwisu;)

KORZYSTASZ Z WIEDZY BMW KLUB POLSKA? PODZIEL SIĘ WIEDZĄ Z KLUBEM !
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze byc pompa pod siedzeniem kierowcy, moze byc pompa wysokiego cisnienia, moze byc czujnik na listwie, a moga byc tez puszczajace wtryski, lub sam komputer silnika. sam to przerabialem i utopilem sporo kasy. u mnie okazalo sie ze jakis hitlerowiec zalozyl chip tuningowy przy ktorym komputer silnika wariowal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

mam podobny jeśli nie taki sam problem

 

Ujawnił się podczas wyprzedzania w pełni obciążonym autem (3 dorosłe osoby + pełny bagażnik) chciałem uciec przed nadjeżdżającym za manem autem wcisnąwszy gaz i BUM...silnik zgasł... Nie przejąłem się tym za bardzo gdyż całkiem nie dawno wymieniałem pompę pod siedzeniem i juz raz spaliła mi bezpiecznik, pomyślałem ze tym razem jest to samo, ale nie. Bezpiecznik ok. Auto zapaliło od razu.

 

Niedawno zdecydowałem się na remapa i problem się uwydatnił, przy pełnym obciążeniu silnika na 2-gim lub 3-cim biegu silnik gaśnie. Nie zawsze nie nie wszędzie ale jest to dość nagminny problem. Zmieniłem mape na ciut słabsza, problem pozostał. Dziś poszła do wymiany pompa pod siedzeniem na oryginał Pierburga, pompa w baku i filtr paliwa, wszystko bez skutku. Jest lepiej niż na poprzedniej pompie ale ciągle gaśnie.

 

Problem istniał wczesnej teraz przy większym zapotrzebowaniu na moc się uwydatnił. Wystarczy odjąć gazu o milimetr i już auto ciągnie do czerwonego pola. Car softy oraz 3 inne fejsy nie pokazują żadnych błędów. Ciśnienie w układzie 3,83bara spada do 3,4bara

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi silnik gasł przy 130km/h... na drugi dzień nie gasł tylko szarpało autkiem przy wymienionej predkosci...Jeden fachowiec tylko zwrócił uwagę że to skrzynia biegów(automat) ale nie uwierzyłem obstawiałem jak wielu układ zasilania..przy delikatnej jezdzie nic się nie działo i aż w końcu dym spod auta diagnoza-padła skrzynia.Po remoncie asb wszystko ok....

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=752710&highlight=#752710 poczytaj...oby u ciebie to było jednak coś innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedz na kompa tylko dobrego nie byle carsoft-a.. Niech wepną i jezdij tak a spece niech testują po kolei układy..musi coś pokazać,chociaż u mnie nie pokazało nic.Niech sprawdzą po kolei ciśnienia pomp zasilających i pompy wysokiego ciśnienia..może wtrysk nie domaga któryś przy obciążeniu i to wystarcza aby zgasł,komputer prawde powinien powiedzieć..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na wizytę w serwisie muszę czekać z miesiąc do tego czasu boje się ze szlag trafi auto i mnie przy okazji, te nagle zatrzymanie silnika nie służy mu na pewno na dobre

 

kolega wyżej wspominał o regulatorze na pompie, chyba najpierw wyjmę pompę i oddam do sprawdzenia, szkoda ze nie mam drugiej na probe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

serwis znalazl 5błędów, same pierdoły ale miedzy nimi: crankshaft sensor signal....

 

zastanawiam się teraz czy czujnik położenia walu może być walnięty w ten sposób ze gaśnie silnik... :/

 

jutro wymienię czujnik i zobaczymy, pan mechanik BMW mówił jeszcze ze bardzo możliwy jest padnięty czujnik na listwie CR, mniej prawdopodobna awaria pompy wysokiego ciśnienia lub czujnika na niej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wracamy do punktu wyjścia

 

Kolego, moja bunia zgasła przy wyprzedzaniu. Zaświecił się komunikat Fuel Injection System i silnik zdechł. Zatrzymałem się i odpaliłem bez problemu. Potem gasła jeszcze kilka razy ale komunikat się już nie pojawił. Zgodnie z sugestią jednego z kolegów forumowiczów wymieniłem pompę podprogową i maszyna gada. Może trzeba sprawdzić porządnym softem (INPA?:wink:) jakie parametry ma Twoja pompa? Czujniki położenia wału i wałka rozrządu też podobno robią takie szopki ale skoro po wymianie nie śmiga....

Pamiętaj, pompę podprogową łatwo zdiagnozować, czujnik obrotów też powinien wywalić błąd " ...rpm sensor".

Aha.. podobno jeżdżenie z padniętą pompą może się skończyć padem pompy CR - to jedna z droższych zabawek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.