Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam specyficzny problem mam problem z obrotami w mojej buni. powiem, tak obroty są stabilne nie bujają na luzie, problem wystepuje dopiero wtedy gdy podjeżdzam do skrzyżowania sprzęgło i obroty spadają do 400-500 pozniej wpadają gdzies na 800-900. Identyczna sytuacja jest gdy przykładowo chce troszke poszalec na śniegu obroty też spadają przy ostrzejszym wejście w zakręt na luzie obroty spadają.

Silniczek krokowy czyszczony X2. aż sie świeci ta "klapeczka" chodzi gładko. kiedy odłączam krkowca z zasilania obroty skacza wiec krokowiec raczej dobry, gdy odłączam przepływomierz silnik przydusza sie pozniej chodzi niestabilnie czyli przepływka też raczej dobra, byłem pod komputerem błędów nie wykryło. Kable hmm na pierwszym cylindrze mam nieoryginalny chyba od punto heh po podczas wymiany swiec ułamała sie fajka od kabla, ale przed tą sytuacją kiedy kabel był jeszcze oryginalny było dokładnie to samo także to chyba nie to. Przeglądałem też rury gumowe w okolicach przepływomierza są ok nie widać uszkodzeń. Co jest grane. BArdzo prosze o pomoc!

Opublikowano

To mi wyglada na dlawienie sie , brak powietrza lub jego za duzo.

Kiedy mialem e36 z LPG || gen lacznik pomiedzy obudowa filtra a nerkami bylo wymontowane bo wlasnie podczas dojazdu na swiatlach na luzie pęd powietrza zaklucal lot mieszanki , dlawil silnik, po demontarzu lcznika podczas skretu silnikowi brakowalo powietrza bo byl zaklucony jego prosty tor do filtra, tak bylo zle i tak zle.......taka kolomyja.

moze masz cos z filtrem?!

Opublikowano
sprawdzałem filtr jest w miare czysty, szczerze mówiąć wkurzajaca sprawa:P wczesniej jezdziłem Uno i tam zero tego typu problemów a przeciez uno ,a e36 to chyba dzien a noc?:P
Opublikowano
mam to samo w e46,jak wcisne sprzeglo to spdaja tak samo jak u ciebie ,telepie buda ,i napewno nie powinno tak byc,juz pisalem o tym na forum ale nikt nie wiedzial ,bylem na kompie i tez nic,powodzenia moze ci sie uda jak cos bedziesz wiedzial to daj znac :cool2:
nic tak nie odpreza jak minuta dla weza
Opublikowano
no jakbym doszedł to na pewno napisze ale podejrzewam nie tak szybko, może jak sie zrobi ciepło to bedzie mozna pogrzebac troche moze gdzieś cos "wisi" albo jest naderwane heh
Opublikowano
U mnie też niekiedy takie coś występuje-tak jak piszesz przy dojeżdżaniu do świateł, bądź gdy toczę się powoli na parkingu na luzie-w sumie wiele mi to nie przeszkadza bo nie zawsze to występuje ale jak by to wyeliminować to miło by było-silniczek zostaw masz dobry-ja mam nówkę i jest to samo :P
Opublikowano
Nie pisałes ze telepie autem wtedy :) U mnie i w E36 i E46 tak spadają obroty i z tego wiem to jest to własnie normalne ze wzgledu na to ze z tego powietrza w momencie zamkniecia przepustnicy korzysta tez cos innego (tak jak w 4 poscie napisane) ale u mnie nie trzesie autem, po prostu spadają na sekunde obroty i wracaja do prawidłowych.

Once you get locked in to a serious drug collection the tendency is to push it as far as

you can...

http://www.motostat.pl/user_images/2680/icon3.png

Opublikowano
no rozumiem ale wydaje mi sie że samochody takiej prestiżowej marki jak BMW.... nie powinni robić takich rzeczy sądze że jednak jest cs nie w porzadku, jezdziłem innymi samochodami golf IV, punto, punto grande, uno itd i w zadnym nie występowało takie cos. eh
Opublikowano
Ja i tak twierdze ze norma. Nie wiem jaki tam silnik siedzi, ale u mnie w podobnych sytuacjach tez spada do 500 a potem odbija. Wyglada jak by se z rozpedu spadlo. A ze telepie, stara buda jest, poduszki pod silnikiem wyrobione czy cus. Nie martwil bym sie tym.
Opublikowano
Z opisu wygląda na to że wpływ na obroty ma wciśnięcie hamulca. W efekcie hamowania do kolektora trafia dodatkowa dawka powietrza ze wspomagania hamulców. Elektronika silnika z jakichś powodów może sobie z tym nie radzić, lub robi to wbyt wolno. Proponuję odłączyć przewód podciśnieniowy od servo, zaślepić go i zrobić jazdę próbną. Tylko ostroznie bo hamulce będą słabe.
Opublikowano
tzn dzieje sie nie tylko wtedy gdy naciskam hamulec, niekiedy gdy np. cofam w miescie z jakiegos miejsca parkingowego wciskam sprzegło i wskazówka leci szybko w dół odbija sie i wraca na swoje obroty
Opublikowano
jdz dzisiaj bede sprawdzal ile mi laduje alternator,cos mi swita ze moze on byc przyczyna,bo jak wlacze ogrzewanie tylnej szyby to jeszcze bardziej to wszystko sie czuje
nic tak nie odpreza jak minuta dla weza
Opublikowano
u mnie jest to samo ale akurat to chyba normalne bo jest wieksze zapotrzebowanie na prąd. w innych samochodach kiedy właczy sie klime obroty spadaja
Opublikowano
no wiemk ze obroty spadaja czy cos,ale powiedz mi czy jak stoisz i przygazujesz czy jest to samo jak jedziesz i wcisniesz sprzeglo ,bo umnie jak stoi to tak przewaznie nie robi chyba ze wlasnie mam wlaczone ogrzewanie tylnej szyby
nic tak nie odpreza jak minuta dla weza
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Panowie, przerabiałem ten problem z obrotami już w Passacie. To przepływomierz. Po prostu nie pracuje jak powinien. Teraz mam to samo w BMW, hamuję , staję na światłach a obroty na 500 , dławi się , odbija na 800 - 900 , znów na 500 i stabilizuje się.

 

To samo miałem w Passacie, miałem dopiero co wymieniony przepływomierz (2 mies) i okazało się że jest do du... Elektryk wziął ode mnie stary oryginalny Boscha , przeczyścił go , założył i auto jak nowe. Falowanie ustało. Ten nowy przepływomierz zepsuł się po 2 mies i oddałem go.

 

Teraz w BMW mam dokładnie to samo. Próbowałem czyścić przepływomierz ale nie pomogło. Co ciekawe to falowanie raz jest a raz nie. Przeważnie zaczyna szaleć jak jest wilgotno i zimno.

 

Pojadę do elektryka żeby się upewnić , może on go spróbuje przeczyścić , jeśli ni pomoże trzeba kupić nowy.

Był: Nissan Almera 1.5, 2001

Był: VW Passat 1.8,1999

Jest: BMW 318 E46,2000

Opublikowano
u mnie jest to samo, daj znac czy po czyszczeniu albo po wymianie problem znikl. U mnie tez nasila sie gdy jest chlodno i wilgotno.

MaCkoS

Kocham 3jeczki:)

Nastepne bedzie M3!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.