Skocz do zawartości

BMW320 dziwne hałasy z okolic mostu-co to moze być?


Daro222-H

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich kolegów mam pytanie troche się nad tym zastanawiałem i nie wiem co to może być a dokładnie chodzi mi o huczenie z okolic mostu tak jakby to on był tylko ciekawi mnie jedno-dlaczego to huczenie słychać tylko miedzy 90-100km/h?poniżej nic i jak przekrocze setke to również wszytko milknie?jakby ktoś miał podobny problem to proszę o jakąś radę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce być zgryźliwy ale MOST to jest w polonezie albo na rzece. Nasze furki posiadają dyferencjał. Potocznie DYFER :twisted2: .

Jeśli chodzi o huczenie to warto by sprawdzić stan oleju w dyferku. Może to jego brak. Bez oleju Dyferek ulegnie zniszczeniu. Watro to szybko sprawdzić. Może być że huczy podpora wału, lecz to raczej było by stukanie. Może też huczeć łożysko w którymś z tylnych kół, i to wydaje mi się najbardziej prawdopodobne.

 

Pozdrowionka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seweras :arrow: nie bądz zgryzliwy :naughty: łożysko w kole to wyje praktycznie stale i zmienia odgłos w zakrętach :arrow: przed zmianą oleju upewnij się jaki powinien tam być olej :!: ale nie wiem czy to wiele pomoże :doh: jak już zaczyna wyć to oznaka jego zużycia jeśli masz bez szpery to jest taki dodatek mój znajomy to zastosował i pomogło http://moto.allegro.pl/item551953266_oryginalny_pantherp52_eco_kup_4_wys_0zl_gratis.html olej do mostu bez szpery 75/90 ze szperą 75/140
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobacz jeszcze na podporę wału jak tam się zatrze łożysko to też wyje a słychać jak by z tyłu ja tak miałem, że właśnie ono padło i raz wył a raz nie kolo u mnie to sprawdził w ten sposób ze jak zaczęło wyć to ściągną osłonę ręcznego i w tedy było dokładnie słychać ze to z tamtą wyje
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wjedż kolego na kanał zobacz czy dyfer jest "mokry"chodzi o olej :!: :!: Mi tak huczało i nie mogłem zlokalizować przyczyny jezdziłem coś koło 4mies aż zaczęło coś stukać,przy ruszaniu :!: :!: I w końcu pewnego dnia auto normalnie stanęło na prostej drodze coś strasznie strzeliło i koniec.Przyczyną bylo urwanie się jedne z 'satelit' i zablokowała koła a koszt wymiany na inny to coś koło 300zł mnie kosztowało.pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć ja miałem to samo w e36 sedan u mnie to był zużyty atak w dyfrze a dokładnie tam na nim są bardzo cieniutkie pierścienie dystansowe jest ich kilka ja miałem 8 i trzy z nich się rozsypały huczenie występowało u mnie przy prędkości od około 80-do 90km/h dlatego że przy tej prędkości atak miał właśnie taką prędkość obrotową że huczał (luzy) poniżej tej prędkości i powyżej było ok ja proponowałbym wymiane dyfra ale są też preparaty które wlewa się (dolewa się) ale tylko do nowego oleju czyli po wymianie jest LIQUI MOLY, MOYLY SLEP i MODYFIKATOR tylko musisz zwrócić uwage żeby te środki były do przekładni i dyferencjałów bo wszystkie one są też do silnika do swojego dyferka śmiało możesz wlać ELF MATIC G3 albo G5 taki sam jak do wspomagania butelka spokojnie starczy jeśli nie masz możliwości wymiany dyfra to polecam takie rozwiązanie tymczasowo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
[...]huczenie występowało u mnie przy prędkości od około 80-do 90km/h[...]

U mnie bylo w podobnym zakresie, chyba zaczynalo sie od 70 i zanikalo tak przy 90 wlasnie. Powodem bylo lozysko na walku atakujacym (czy jakos tak), ktore rozlecialo sie po uszczelnieniu dyferencjalu.

Obecnie mam nowy-uzywany dyfer i jest ok, zero huczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

200 - 300 zł o masz dobry dyfer

Dokladnie, jakos tyle placilem. Przekladka nie pamietam ile ale jakos nie bylo to strasznie drogo.

A co do sprawdzenia - na starym ewidentnie bylo czuc opory jak krecilo sie za pomoca przylacza do walu, na nowym-uzywanym gladziutko, bez oporow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proponuję ci byś kupił ze szperą :cool2: ja taki kupiłem i mam święty spokój bo 5 czy 6 zatarłem zwykłych dyferków :twisted2: są słabe ... zapłacisz za taki 400 zł ale będziesz zadowolony :mrgreen: sprawdź allegro ... polecam ci taki dyfer :cool2: twój ma przełożenie 3.45 mała głowa. są takie ze szperą
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak znajde takiego ze szpera o tym przełożeniu to wszystko podejdzie bez problemu?bez znieniania innych rzeczy??wiem ze te ze szpera maja oznaczenie S ale jak sprawdzic czy to przełozenie sie zgadza??zeby mnie ktos? w ciula nie zrobil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://moto.allegro.pl/item576767314_szpera_bmw_e36_e_36_s_3_45_okazja.html tu jest dyfer do twojej . a z lewarka to wymieniałem dyfer w mojej bo garażu nie miałem gg ci na pw wysłałem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Cie do dyfra takiego jak miałem czyli oryginalnego od 320i z silnikiem M50 z 1993roku bez szpery wchodzi mniej więcej 800-900ml olej elf matic G3 lub G5 odpowiednio G3-półsyntetyk G5-pełen syntetyk proponowałbym ten drugi bo wg. książki powinien być wlewany właśnie pełen syntetyk ja wlałem 500ml elfa resztę dopełniłem preparatem moly slip powiem w prost mi to pomogło wszystko ustało jezdziłem jeszcze tym autem przez 3 miesiące i było ok ale wiesz jak jest wszystko to chodzi mi o takie zabiegi to leczenie syfa pudrem cholera wie na ile to wystarcza najlepiej by było wymienić dyfer na identyczny jaki masz tam na tabliczce przykręconej do śruby jest ich kilka one mocują dekiel masz napisany numer przełożenia koszt dyfra to tak jak kolega wspomniał 200-300zł tylko pytanie czy nie kupisz gorszego niż masz staraj się o dyfer z jeżdzącego auta żeby go sprawdzić np. z anglika
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dyfer nie może mieć luzów i musi lekko pracować generalnie to jest tak że wyjdzie wszystko jak zrobisz jazdę próbną :doh: czy wyje i czy mechanizm różnicowy nie jest zatarty np. od palenia gumska :twisted2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.