Skocz do zawartości

marcinek bejka

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Kowary

Osiągnięcia marcinek bejka

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam Cie do dyfra takiego jak miałem czyli oryginalnego od 320i z silnikiem M50 z 1993roku bez szpery wchodzi mniej więcej 800-900ml olej elf matic G3 lub G5 odpowiednio G3-półsyntetyk G5-pełen syntetyk proponowałbym ten drugi bo wg. książki powinien być wlewany właśnie pełen syntetyk ja wlałem 500ml elfa resztę dopełniłem preparatem moly slip powiem w prost mi to pomogło wszystko ustało jezdziłem jeszcze tym autem przez 3 miesiące i było ok ale wiesz jak jest wszystko to chodzi mi o takie zabiegi to leczenie syfa pudrem cholera wie na ile to wystarcza najlepiej by było wymienić dyfer na identyczny jaki masz tam na tabliczce przykręconej do śruby jest ich kilka one mocują dekiel masz napisany numer przełożenia koszt dyfra to tak jak kolega wspomniał 200-300zł tylko pytanie czy nie kupisz gorszego niż masz staraj się o dyfer z jeżdzącego auta żeby go sprawdzić np. z anglika
  2. Cześć ja miałem to samo w e36 sedan u mnie to był zużyty atak w dyfrze a dokładnie tam na nim są bardzo cieniutkie pierścienie dystansowe jest ich kilka ja miałem 8 i trzy z nich się rozsypały huczenie występowało u mnie przy prędkości od około 80-do 90km/h dlatego że przy tej prędkości atak miał właśnie taką prędkość obrotową że huczał (luzy) poniżej tej prędkości i powyżej było ok ja proponowałbym wymiane dyfra ale są też preparaty które wlewa się (dolewa się) ale tylko do nowego oleju czyli po wymianie jest LIQUI MOLY, MOYLY SLEP i MODYFIKATOR tylko musisz zwrócić uwage żeby te środki były do przekładni i dyferencjałów bo wszystkie one są też do silnika do swojego dyferka śmiało możesz wlać ELF MATIC G3 albo G5 taki sam jak do wspomagania butelka spokojnie starczy jeśli nie masz możliwości wymiany dyfra to polecam takie rozwiązanie tymczasowo
  3. marcinek bejka

    330xi Vanos

    a ja powiem wam tak ze żeby vanos działał jak należy trzeba przestrzegać (pilnować) górnego stanu oleju na bagnecie szczególnie w silnikach z dużym przebiegiem a pamiętajmy że fabryczna rękojmia tzw. gwarancja na rozrząd wynosi przebieg rzędu 400-500tysięcy kilometrów ale pod jednym warunkiem że sumiennie zmieniamy olej i to na olej zawsze dobrej jakości syntetyczny i półsyntetyczny jeśli do auta był wlewany jakiś syf nie daj boże mineralny to zapomnijmy o tym ze zamontowany w naszym silniku vanos działa poprawnie wtedy poprostu tylko jest i nic więcej w silnikach z vanosem olej to priorytet
  4. a co oznacza bezpiecznik numer 3 mycie/wycieranie??????? co to oznacza?
  5. Dziękuję Ci kolego jakby ktoś się pytał to posiadam całą kompletną instrukcję obsługi OBC e34 e36 łącznie z odblokowaniem tego urządzenia żeby pokazywał jeszcze więcej a także instrukcję jak prawidłowo przeprowadzać test zegarów i co oznaczają poszczególne pola z cyframi wszystko to jest po Polsku!!!
  6. ZWRACAM SIE Z PROŚBĄ O WYKAZ BEZPIECZNIKÓW POD MASKĄ BMW E36 Z POLSKIM TŁUMACZENIEM JEŚLI TO MOŻLIWE Z GÓRY DZIĘKUJĘ I POZDRAWIAM
  7. Podzielam zdanie kolegi z Wrocławia seryjna puszka z dobrą wkładką to optymalne rozwiązanie tak sie składa że posiadam taką oryginalną puszkę w raz z wkładką GRIENN na sprzedaż nie drogo puszka pasuje do 1.6 M43 1.8 M43 i do 1.8 M42 i M44
  8. a jaki masz tam u siebie silnik??? M40 czy M43 z którego roku masz auto???
  9. to jest tak samo jak z nastawnikami wolnych obrotów czyli silniczkami krokowymi od 1.6 nie pasuje do 2.0 bo jest za mało wydajny z dolotem jest podobnie trzeba znależć złoty środek na to żeby moment obrotowy i moc była optymalna.... ale ja bym nie pchał się w stożek jak masz wydech serie a po drugie będzie Ci się tylko pchał syf do silnika o stożek trzeba dbać są specjalne oliwki (smary) którymi powinno się regularnie po wcześniejszym oczyszczeniu stożka natrzeć go tymi preparatami
  10. Cześć ja gdzieś kiedyś czytałem że to zależy od wielkości tj. pojemności kolektora dolotowego właśnie ponoć pod tym kątem zwiększa lub zmniejsza się tą odległość
  11. podczas jazdy sie świeci ale zapala sie nie odrazu po zapaleniu silnika tzn. przy przekreceniu zapłonu normalnie sie zapala i zaraz gaśnie tak jak by wszystko było ok ale gdzies po 30-40 sekundach jazdy zapala sie i juz nie gaśnie pojade na kompa
  12. Witam wszystkich mam pytanie co to może być jeśli w chwile po zapaleniu silnika trwa to około 30 -40sekund zapala się kontrolka od ABSu do chwili zapalenia się kontrolki ABS działa normalnie???? Tak dzieje się po ostatnim bardzo ostrym gwałtownym hamowaniu proszę o porade
  13. ja coś powinienem mieć póżniej dam znać
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.