Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam BMW 316i Coupe z 94 roku i mam problem, na pierwszym biegu jak chcesz ruszyc z miejsca to strasznie szarpie mi auto zamiast jednostajnie przyspieszac to szarpie. Jest to o tyle dziwne ze jest to tylko na pierwszym biegu, reszta dziala normalnie. Resetowalem kompa ale to nic nie pomoglo. Auto pali i jezdzi normalnie tylko to szarpanie. Co moze byc przyczyną?
Opublikowano
Jakbys nie poszedł na łatwizne i poszukał a , daj wiare multum tego na forum. Byś wiedział, ze to sprzęgło. Powróżę z fusów i śmiem powiedzieć, ze objaw jest przy staniu w korku, jak auto sie nagrzeje, auto robi kangura....komplet sprzęgla do wymiany- sam byłem autorem takiego wątku gdzie wszystko jest opisane.
Opublikowano
Paweł ma racje, miałem to samo, sprzęgło się nagrzeje i zaczynają sie kangurki na pierwszym biegu. U mnie pomagało ruszanie z 2 biegu z wyższych obrotów.
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Byłem u mechanika, który stwierdził po przejechaniu sie samochodem ze sprzegło jest dobre a to szarpanie (tylko na jedynce) wydaje mu sie ze to wina elektroniki poniewaz samochod tak jakby sie dlawił paliwem. Podpiął go pod komputer i tam cos wykazalo ze jakis sterownik jest nietak, skasowali błedy ale dalej to samo i wyslal mnie do elektronika samochodowego... jest to mozliwe zeby przez jakis sterwonik auto sie tak dlawilo? i robilo takie kangorki na jedynce?
Opublikowano

Na 95% nieszczelny dolot.. sprawdź połączenia gumowe od filtra powietrza do kolektora. Objawy podobne do padniętego sprzęgła.. jeździłem tak 2 miesiące i myślałem że to już koniec sprzęgła... sprawę załatwiła taśma izolacyjna :mad2:

 

Albo dziurawa odma. Miałem to samo :)

 

A co ma to tego odma silnika to naprawdę trudno mi zrozumieć..

Opublikowano

 

A co ma to tego odma silnika to naprawdę trudno mi zrozumieć..

 

Uszkodzona odma to często nieszczelny dolot.

Opublikowano
Tak jak napisał Slay. Sprawdź gumową rurę która łączy kolektor ssący z przepływomierzem. Ale zrób to porządnie i wyciągnik ją z auta. Ponaciągaj trochę i sprawdź czy gdzieś nie jest przerwana. Jak ruszasz, czy jak wogóle przyśpieszasz to na silnik działa siła skętna która powoduje że przekrzywia się trochę na poduszkach w prawą strone auta. Odległość między kolektorem i przepływomierzem zwiększa się więc. Jeżeli guma jest przerwana to wtedy leci tamtędy lewe powietrze. Na pozostałych biegach też na pewno da sie to wyczuć, jednak na 1 objawy są najbardziej wyczuwalne.
Opublikowano
Przecież to są poduszki silnika. Przez nie tak szarpie. Miałem to samo (identycznie) w E36 325i w sedanie, szarpało jak... Wymieniłem i ameryka. Jestem pewien, zobacz czy nie są pourywane.

Pozdrawiam,


Maks

Opublikowano
Tak przyczyną tego szarpania był GUMA PRZEPŁYWOMIERZA która byla spękana i dziurawa od spodu;) narazie starą opkleiłem szkotem i dziala tak jak powinno ale nowa juz zamowiona 150zł mnie to bedzie kosztowac... ale zawsze lepsze to niz wymiana sprzegła co pewnie ciężko bylo by sie zmiescic w 700 zł z robocizną. Lece piwo wam panowie Dzięki ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.