Skocz do zawartości

pawliszon

Zarejestrowani
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Ostrowiec Św.

Osiągnięcia pawliszon

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. pawliszon

    Wywala płyn korkiem

    Termostat założony, a przyczyną nagrzewania się tylko połowy chłodnicy był zapowietrzony układ. Dzięki za porady :cool2:
  2. Jak chcesz kupić dobre świece to idź do porządnego sklepu, podaj model auta, rocznik, jaki silnik i Ci dobiorą z katalogu.Jeśli chodzi o firmę to moim zdaniem bardzo dobre są BERU ale są dosyć drogie. A czy jesteś na 100% pewny, że w oleju jest paliwo a nie płyn chłodniczy?
  3. pawliszon

    Wywala płyn korkiem

    No i zonk, okazuje się ze w ogóle nie ma termostatu :) i co teraz?
  4. pawliszon

    Wywala płyn korkiem

    Witam. Kumpel ma problem z BMW E-34 2,0 24V. Silnik się za bardzo nagrzewa, wąż za termostatem jest zimny i pół chłodnicy od strony termostatu jest zimne. Po odkręceniu korka wywala płyn. Na 99% jest to termostat zamknięty na stałe. Tylko czy wywalanie płynu wszystkimi możliwymi szczelinami jet w tym przypadku normalne? Zauważyliśmy, że przy próbie nagrzania silnika żeby sprawdzić termostat od czasu do czasu skakały obroty silnika. Po dodaniu gazu wszystko wraca do normy. Proszę o jakieś porady.
  5. Jeżeli to co opisujesz byłoby od amorków to już by była z nimi tragedia. Szybki test: naciśnij mocno z tyłu samochód w miejscu gdzie jest amortyzator, jeśli wróci do poprzedniej pozycji to amorki są raczej ok, a jak bujnie nim co najmniej dwa razy to do wymiany. Ale to jest takie prymitywne sprawdzanie :wink: A jeśli amorki nie to ja bym podejrzewał wahacze.
  6. pawliszon

    przeplywka??

    Ewentualnie zasysa "lewe" powietrze.
  7. Nie miałem takiego autka jak Ty masz ale posprawdzaj wszystkie wężyki gumowe czy nie są gdzieś przetarte albo jakiś się gdzieś nie zsunął. Kiedyś miałem dziurę w jednym wężyku i na niskich obrotach samochód był jakby zamulony, a im więcej gazu dodawałem tym bardziej go muliło, dopiero ok 2500-3000 obr. pracował w miarę normalnie. Wymieniłem wężyk i było wszystko ok. Tak na marginesie to nawet nie wiem dokładnie od czego on był :wink:
  8. David 62, piszesz że silnik Ci się słabo grzeje. Powodów może być kilka: padnięty termostat, za mało płynu w układzie chłodzenia, zapowietrzony układ chłodzenia albo po prostu zima:) Wtedy trzeba zastawić chłodnicę i po sprawie :wink: A z tym paliwem w oleju to jedź niech Ci to ktoś sprawdzi bo sam raczej nic nie wykombinujesz. Osobiście uważam, że to raczej będzie coś z wtryskami. Wrócę jeszcze do wycieków oleju. Jeśli chcesz się upewnić skąd to cieknie to wytrzyj dokładnie dół silnika i za jakiś czas zobacz skąd to cieknie. Ale u mnie tak było i jak wymieniałem rozrząd to wymieniłem te uszczelki i jest suchutko.
  9. Jeśli chodzi o te wycieki to tak jak mówiłem uszczelki pod dekle rozrządu. A jeśli chodzi o to paliwo to niestety musisz jechać i sprawdzić ciśnienie. Bo samemu ciężko to sprawdzić. Jeśli jest ciśnienie to pierścienie odpadają i zostają wtryski. A jeszcze takie pytanko, czy silnik równo Ci pracuje? Bo jeśli nie to może któraś świeca albo przewód jest walnięty i nie spala paliwa w cylindrze i może jakimś cudem podczas pracy tłoka to paliwo przechodzi niżej...
  10. Miałem kiedyś 325TDS i cały rozrusznik jest rozbieralny. U mnie do wymiany były szczotki (70zł) i wirnik (199zł) co przekraczało wartość używanego, który kupiłem za 200zł i gra gitara. Ale tak jak poprzednik wspommniał sprawdź wentylator bo mogło paść łożysko. Sprawdź czy nie ma luzów.
  11. Albo dziurawa odma. Miałem to samo :)
  12. Też tak myślałem, ale nie byłem pewny... :|
  13. Jeżeli chodzi o benzynę w oleju to nie wiem dokładnie jaki jest tego powód. Ale jeśli chodzi o wycieki oleju w dolnej części silnika z przodu to na 99% jestem pewny, że do wymiany są uszczelki pod deklami rozrządu. Miałem identyczne objawy i cały silnik był od dołu z przodu pochlapany olejem. Niestety koszt tych uszczelek w przypadku mojego silnika M42 wynosił ok 250zł bo nie ma zamienników, tylko w serwisie można je było dostać. Gdybyś zdejmował dekle to można też zobaczyć uszczelniacz na wał rozrządu bo koszt tego jest niewielki( ok 25zł).
  14. Napisz jaki masz silnik to moze cos Ci będę w stanie pomóc. Miałem podobne objawy. A te rzeczy, które podejrzewsz o uszkodzenie nie mają z tym nic wspólnego więc odpadają.
  15. pawliszon

    Jak zdjąć boczek?

    Ja też o tym słyszałem i podobno to działa ale ja i tak muszę pomalować błotnik bo jest zdarty lakier. A po drugie to zrobił mi to sąsiad na parkingu i to on za wszystko płaci :8) Chodzi mi tylko o to żeby potem po malowaniu nie klekotały wszystkie plastiki bo będą pourywane spinki albo zaczepy. Ale dzięki wszystkim za pomoc. Spróbuję jakoś pomału to przygotować do lakiernika. Ale to dopiero za parę dni. Oczywiście po skończonej robocie opiszę wszystko dokładnie dla "przyszłych pokoleń" :mrgreen:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.