Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

przed chwilą próbowałem zdjąc tapicerkę przy zamkniętych drzwiach, niestety jest to niewykonalne bez wyżądzenia większych szkód, juz nie mówie o połamaniu większości zapinek tylko o połamaniu dykty poszycia, poza tym podłokietnik trzeba podważyć bo jest mocowany do drzwi na zatrzasku do którego nie ma dostępu od góry. Strasznie sie wkurzyłem i walnołem z pięści w drzwi od środka.... no i się odblokowały :modlitwa: - czyli połowa sukcesu, mogę normalnie zdjąc boczek i zobaczyć co w trawie piszczy.

Swoją drogą to porażka ze strony BMW ( tylne drzwi) bo przecież siłownik może sie popsuć w każdej pozycji, a jak jest to pozycja zaryglowana to nie lada problem, a drzwi obejżałem na wszystkie strony i jak są zamknięte to nie ma jakiegoś łatwego sposobu aby je otwożyć.

 

Nokerman dzięki za schemat, ale niestety sprawdzałem na drugich drzwiach, działa to rewelacyjnie ale tylko jak drzwi nie są zaryglowane, jak rygluje drzwi to pociąganie za ten pałąk nic nie daje bo jest on odłączony przez jakąś zapadkę od zamka przy samej klamce.

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No własnie mam jakieś dwa dziwne klucze ale oczywiście nie do tylnych drzwi bo tam nie ma zamka :D Ale mówili mi że to tymi kluczami ustawia się centralny czyli powinien puścić i zablokowany siłownik.

Spróbuje może w końcu u siebie jak to działa

 

Dziwne klucze, znaczy za pewne serwisówki, a ich zadaniem jest normalne otwieranie drzwi i stacyjki, a nie dostanie się do schowka i bagażnika.

 

Ustawianie centralnego w E-34? Kto Ci to powiedział? To są normalne rozwiązania mechaniczne z jednym siłowniczkiem (silniczkiem) i dwona krańcówkami (w przednich drzwiach i bagażniku tylko). Ustawiać możesz je śrubokrętem, a nie kluczami (chyba, że to są oczkowe 8 i 10).

Kai
Opublikowano
Nie sprawdzałaem tego to nie będę się upierał. W weekend będę miał więcej czasu to sprawdze co jest z tymi zamkami
...
Opublikowano
A czy po otwarciu drzwi z przodu masz dostep do srub zawiasow drzwi tylnych? Jezeli tak to moze w ten sposob? :think:

 

Tak zawiasy widać, chyba dało by rade je odkręcić (terz o tym myślałem), ale to nic nie da bo trzyma jeszcze ogranicznik do którego nie ma dostępu, poza tym można wyłamać zamek lub przeciwną stronę drzwi, tak więc bez wyżądzania szkód to raczej jest niemożliwe, wolałbym już tapicerkę od środka uszkodzić niż wygiąć drzwi.

 

Tak jak pisałem wyżej, walnołem z pięści w dzrzwi i jak potem zamykałem i otwierałem samochód to się odryglowały, tak więc problem z zablokowanymi drzwiami mam z głowy, teraz pozostaje znaleźć przeczynę tej usterki.

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano
moze cos nie kontaktuje przy silowniku albo trzeba wszystko dobrze nasmarowac bo raczej usterki mechaniczne bym wykluczyl
BMW nie dla idiotów :naughty: :diabel_smiech: , LPG :naughty:
Opublikowano
moze cos nie kontaktuje przy silowniku albo trzeba wszystko dobrze nasmarowac bo raczej usterki mechaniczne bym wykluczyl

 

na 99% tak jest bo ten zamek zawsze raz działał a raz nie, ciężko raczej nie chodzi bo by było czuć że próbuje zamknąc lub otwożyć a tu nic nawet żadnego stuknięcia nawet nic nie czuć na pipku jak się go dotyka, ja stawiam na brak masy (zaśniedziały kabel lub coś podobnego), teraz jak już mogę otwierać drzwi to w wolnej chwili dobiorę sie do nich i sprawa się wyjaśni

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Miałem ten sam problem kumpel otworzył dzwi przez uszczelke szyby z zewnatrz wyjoł tą listwe i drutem odblokował rygiel... to ma być super ryglowanie?:) troche sie pomeczył ale wróciłem z gdańska do sopotu około 15 minut i dziw otwarte sciągnieta tapicerka więc ile mógł to otwierać :) a zamek faktycznie raz otwiera raz ie ale czy to jest masa hmmmm... niebawem otworze tapicerke i zobacze co w trawie piszczy... bo u mnie też raz otwiera raz nie ... i pipsztak stoi pomimo przekręcania stacyjką ... inne sie otwierają jak mu pomoge to sie częsciej otwiera:) to dosć ciekawa sprawa dla scisłości tylne dziw pasarzera moze to fabryczna wada:)...

Pozdrawiam

kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
Opublikowano
podwójne ryglowanie następuje po przekręceniu kluczyka w prawo do oporu. Usłyszysz charakterystyczne drugie puknięcie. Lekko przekręcony kluczyk w prawo zamyka wszystkie zamki (w tym przypadku można je otworzyc wyciągając owe "pipki"). Przekręcenie kluczyka w prawo na maxa - blokuje zamki od wewnątrz (nie da się otworzyć drzwi od środka).

 

Podwójne ryglowanie w piątce to standard. Ja w każdym razie nie spotkałem się z BMW bez tego zabezpiecznia.

 

Gdy dłużej przytrzymasz kluczyk w maxymalnej pozycji w prawo - uruchomisz komfortowe domykanie szyb i dachu (to jest opcjonalne wyposażenie)

 

No wlasnie u mnie po maxymalnym przekreceniu kluczyka domykaja sie szyby a zadnego charakterystycznego drugiego pukniecia nie slysze.. Czy po domknieciu szyb nalezy powtornie przekrecic kluczyk maxymalnie w prawo aby zaryglowac podwojnie ??

m62, V8, 245 km
Opublikowano
ja mam tez ten problem ale nie zajmuje tym bo jezdze sam albo jeszcze z kobietą..mam zaryglowane dwoje tylnych drzwi i smieje sie ze mam jedne z większych cupe jake na swiecie wyprodukowano..nie dotnęło by mnie to zeby nie to forum heheheh..naczytalem sie i popróbowalem ryglowania..po tygodniu amen mam cupe..ale i tak jest dobrze bo u kumpla zaryglowaly sie drzwi kierowcy :mad2: to katastrofa całkowita..ale pojechal do elektryka i za 50pln zrobil cos w sterowniku zamka pod kanapą kylną i pstryk otworzyły sie bez mechanicznej ingerencji..trzeba dbac o zamki a wszystko bedzie dobrze..
tomeek
Opublikowano
witam kumpel mówił ,że najlepiej to w netralce kombinowac bo drutem to trzeba sie troche szkolić i on nie powie jak to zrobił:( co do ryglowania tych dzwi to lepiej sobie dać spokuj ...z tymi ryglami bo to tylko kłopot... u mnie na pilota nie zamyka rygli musze kluczykiem topchnąc ale nie wiem czy będe to stosował... szyby sie domykająale rygli nie włącza:) ja decyduje ręcznie ...:)
kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

no na poczatek to sie przywitam :D hello

mialem ten sam problem co autor z tym że mi sie nie otwierały prawe drzwi zarowno przednie jak i tylne .Mam takze centralny i ktoregos pieknego nie otworzyly sie ww drzwi < pelny opis na nowym poscie bo mam jescze pare pytan a mam inny moodel--przykro mi autorze bo ja je otworzylem> probowałem pimpki i przednie kluczykiem i nic:/

chcialem juz rozwalac blache ale po calodniowej walce p[ełnej determinacji zdjałem obydwa boczki. Potem walczylem z odkreceniem siłownikow tak jak przypuszczalem to one byly przyczyna. rozerwalem cała obudowe silownika i sie okazalo ze sie zblokowaly drzwi sie nie daloby za chiny otworzyc od srodka wioec musisz zdjac boczki no albo niestety je rozciac. jakby co to piszcie na maila odpowiem bez problemu:)

Opublikowano

Najlepsze z tego wszystkiego to:

metoda na walnięcie pięścią :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Jak wyjdzie, że pada mi któryś z wtrysków, czego się teraz spodziewam, będę ją musiał wypróbować.

Może i w przyszłości na uszkodzenie turbiny mi pomoże!

Gratuluję determinacji :clap: bardzo mi się to podobało.

Oby częściej w ten sposób udawało się rozwiązywać nasze problemy!

Opublikowano
nie no Robert moj pierwszy post a ty mi jush reprymendy dajesz :D Zniszczyłes mi nawet podstawy do stworzenia jakiegokolwiek dobrego wizerunku.Sprzedam chyba auto :lol: :lol: :lol: :lol: a tak powaznie to jest nawyk z innego forum na ktorym ciagle kazdy pisal"jakby co to mailujcie" taki kontakt jest szybszy i to jest glowna przyczyna mojej oferty. pozatym niektorzy naprawde boja sie spytac o prosta rzecz na forum bo sie boja krytyki :wink: :wink: no ale wiem ze chciales dobrze :cool2: :cool2: :cool2: a teraz mala rada tylny silownik ja mialem na torxa t-15, koncowke musialem wbic w plaska bodajze 10 i dopiero odkrecic nie mialem innych kluczy. nie wiem niestety jak silownik po odkreceniu zdjac z bolca:/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.