Skocz do zawartości

Jakie amory na przód do e39 Sachs czy Bilstein ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Chciałem Sachsy - zawsze oryginał ale jeden to koszt rzedu 330 pln a bilstein zawsze o stówkę tańszy. ma ktos doswiadczenie z bilsteinami ? Jak się na nich jeździ - chodzi mi o takie najbardziej bliskie oryginałowi, nie sportowe itp.
Opublikowano

Ja wymieniłem na bilsteina i jestem bardzo zadowolony,zawieszenie

pracuje rewelacyjnie,auto super trzyma się drogi...

Jeżeli chodzi o samą pracę zawieszenia to bilstein jest decko twardszy,ale

nie ma w tym jakiejś dużej różnicy...szczerze jak dla mnie chyba nawet lepiej pracuje niż sachs

 

Dodam tylko,że zawieszenie mam Mpakiet

KUPIĘ przednie krótkie nadkole do E39 Mpakiet.Dziękuje za każde info
Opublikowano
W orginale masz Sachs SuperTouring, w przypadku zawieszenia m-technic Sachs Advantage. Bilstein B4 jest nieco twardszy i unosi nieco wyżej autko w stosunku do Sachsa wg opinii użytkowników. Wcześniej miałem Sachs ST, teraz razem z obniząjacymi sprężynami serię Advantage, w poprzendim aucie miałem Bilsteiny B4 i ze wszystkich byłem i jestem zadowolony, choć mając zwykłe sprężyny w E39 kupiłbym Sachs ST, żeby było maksymalnie komfortowo. :)
Opublikowano
mam zawieszenie m-technic. Najpierw miałęm sachs advantage. Potem były Bilstein b4 (padły z przodu po 60 tys km). Wymieniłem z powrotem na sachsy. Istotne jest co chcesz zalozyc czy standard czy sportowe. Był o tym temat, posuzkaj.
Konrad
Opublikowano
chyba jednak spróbuję sachsa chyba ze znajde bilsteina w dobrej cenie. dziwne bo amortyzatory (moja aktualne) nie wykazały zużycia az tak dużego - 75% sprawności a na dziurach jak sie auto buja delikatnie ze strony na strone to slysze delikatne denerwujace pukanie (takie troche klupotanie) - mechanik ktory wymieniał mi wachacze powiedział ze amorki tez detka i dlatego tak nieprzyjemnie puka...
Opublikowano
chyba jednak spróbuję sachsa chyba ze znajde bilsteina w dobrej cenie. dziwne bo amortyzatory (moja aktualne) nie wykazały zużycia az tak dużego - 75% sprawności a na dziurach jak sie auto buja delikatnie ze strony na strone to slysze delikatne denerwujace pukanie (takie troche klupotanie) - mechanik ktory wymieniał mi wachacze powiedział ze amorki tez detka i dlatego tak nieprzyjemnie puka...

 

 

Może zanim kupisz amortyzatory sprawdź stan górnych mocowań (poduszek z łożyskiem).

Opublikowano
Racja sprawdz to jak kolega radzi, łozyska amorków, jak ja wymieniałem wymieniłem obydwa łozyska i dopiero amorki i jest sicho. A apropos amorków, tylko Sachs, jestem zwolennikiem serii :)
Opublikowano
Dokładnie, przy wymianie amorków warto też poduchy wymienić, u mnie koszt Lemfordera to 400 zł za 4 sztuki bez zniżek, za wymianę nic się nie płaci, a autko zachowuje się jakby wyjechało z salonu.
Opublikowano
poduszki mam juz nowe tzn bede wymieniał razem z amortyzatorami a pukanie ewidentnie dochodzi gdzies spod spodu samochodu , jakby pod nogami troche.
Opublikowano
Ja u siebie mam zawias M-technik i kupowałem ostatnio Bilsteiny(B4) 290 zł sztuka + odboje 40 zł jak narazie jeździ się całkiem przyjemnie
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
Do zawieszenia m tez sa odpowiednie sachsy, osoiscie uwazam ze inne do bmw nie nadają się bierz sachsy i tyle tak fabryka dała i tak ma być nie ma co kombinowac
Opublikowano
poduszki mam juz nowe tzn bede wymieniał razem z amortyzatorami a pukanie ewidentnie dochodzi gdzies spod spodu samochodu , jakby pod nogami troche.

 

Witam! Wymieniałeś poduszki? Bo mam pytanie: kupiłem 2 x amort. Bilstein PNE 3118 i do tego dwie poduszki - łożyska "niby Lemforder" - piszę niby bo sprzedawca zarzeka się że to Lemforder ale przyszły bez opakowania a na samych łożyskach oprócz numeru nie ma napisu firmowego. Po drugie zadałem to pytanie mechanikom,sprzedawcy i mechanikom z tej firmy skąd to przyszło (ponoć warsztat z 5 letnią działalnościa) i nikt na nie nie odpowiedział a brzmi ono: czy łożysko - metalowa część z kulkami powinno mieć luz pionowo w swojej gumowej obudowie? Jak wkładam palec to ruszam 1-2 mm tym całym łożyskiem w obudowie gumowej! Kazałem mechanikowi pod prasę to wcisnąć żeby luzu nie było ale nie wiem czy dobrze? I tak mnie już klną w tym warsztacie bo zadawałem tego typu pytania a im chyba wszystko jedno...

Opublikowano

Widzę ,że nikt nie zna odpowiedzi na moje powyższe pytania. A czy wie ktoś jak potocznie nazywa się część oznaczona na rysunku z Realoem numerem 8? I gdzie to można nabyć oprócz serwisu? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HD61&mospid=47375&btnr=31_0236&hg=31&fg=10 Dzięki!

 

W jednym amortyzatorze brakowało tejże części ale przywieziono z innego MC Persona za ok 50zł (trochę dużo bo na rysunku nowe ok 10$). Już mam założone. Stoi trochę wyżej na tych Bilsteinach o ok 3-4 cm ale trzpień był krótki - 2cm pod gwintem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.