Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 691
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam forumowiczów, chciałbym potwierdzić wypowiedzi poprzednich kolegów co do montażu przepustnicy, mam e 46, 320 D po lifcie i silnik po montażu gaśnie lepiej jak benzyniak ojca :lol: , a wcześniej waliło po całym nadwoziu podczas gaszenia i nie mogłem tego słuchać więc zamówiłem zestaw od Trandolfa. Bardzo pomocny facet, który szczegółowo odpowiada na każde zadane pytanie tak jak i Roger bo z nim także miałem parę spotkań, dzięki takim osobą świat staje się lepszy za co Wam dziękuję, a Wam posiadacze Diesli polecam montaż takich urządzeń bo jazda staję się piękniejsza nie myśląc o wygaszeniu silnika :D

Pozdrawiam !!!

Opublikowano

Posiadam e46 Touring 320d M47N. Dzisiaj zainstalowałem przepustnicę z klapą gaszącą. Jestem zachwycony efektem :) silnik gaśnie jak nowy n47 :) [żadnych wstrząsów, telepania budą czy innych nieprzyjemnych dźwięków]

żałuję tylko, że dopiero teraz pomyślałem o tej modyfikacji.

 

wielkie dzięki dla Trandolfa za szybką dostawę, zrozumiałą instrukcję oraz za moduł i przepustnicę :) :cool2:

 

Pozdrowienia

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Ja mam akurat wersję od Rogera i też jest mega efekt. Tylko że ja usunałem całkowicie tą część z EGR. Także na długośc jest jak ori i nie musiałem skracać przewodu
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

witam

czytam tego posta i przedstawie moj przypadek bo nie wiedze podobnego.

Mianowicie mi w 3.0 d e83 przy gaszeniu słychać takie "tyrkotanie" pod maska

Buda ani drgnie, nie wiem nawet czy silnik sie trzesie bo sprawdzałem sam z otwartymi drzwiami tylko

ale odglos jest glosny i raczej dochodzacy od spodu silnika blizej kabiny. Mechanior stwierdził że to dwumas.

Podczas jazdy zero problemu tylko przy gaszeniu.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam forumowiczow. :) Mysle nad montazem tejze przepustnicy w mojej buni. Jest tylko problem jak to czesto bywa w naszych portfelach ..o pieniadze. Wiec chciałem zapytac kolege Trandolfa ile kosztuje cala kompletna przepustnica wraz z ta elektronika i instrukcja montazu. pozdr.
Opublikowano
  • 2 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Jeśli masz moduł z trzema przewodami idącymi do przepustnicy(wersja druga modułu), to wymieniasz samą przepustnicę na inną sprawną z młodszego rocznika i po problemie. Nie musisz nic więcej przerabiać w przepustnicy.
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Panowie chciałbym zamówić taki zestaw od trandolfa, czy ktoś ma jakiś kontakt do niego bo na forum nie mogę go złapać,

 

Dzięki za pomoc :)

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Dla potomnych...

 

W sobotę miałem czas, to stwierdziłem że się z tym zmierzę. Wstyd powiedzieć ile mi czasu to zajęło, ale:

- wszystko sprawdzałem po 2 razy, żeby nie popsuć

- najpierw sprawdziłem czy zestaw działa (bez lutowania), potem założyłem i jeszcze raz sprawdziłem, dopiero potem polutowałem całość.

Teraz wszystko bym ogarnął w jakieś 30 minut :P

 

Peszel z kablami od przepustnicy puściłem wolnym otworem obok oryginalnych wiązek, więc wygląda jak fabryka (poza brakiem wtyczki przepustnicy, ale jak znajdę takową to zamontuję). Do tego zrobiony otwór w pudle z komputerem, więc peszel wchodzi idealnie do środka.

 

Long story short - sporo pracy mnie to kosztowało (i ból pleców, bo auta nie podnosiłem, więc ciągłe schylanie się pod maską zrobiło swoje) ale efekt jest [bAD].

Auto gaśnie tak, że siedząc w środku niczego nie czuć. Serio - w porównaniu do tego co było to różnica jest kolosalna.

 

Więc jakby ktoś się zastanawiał - to polecam :cool2:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Polecam założenie tej przepustnicy z klapą gaszącą bo autko gaśnie jak powinno, delikatnie i bez zadnych zbędnych wibracji :)
Opublikowano

A co mi tam, pośmieją się niektórzy... ;)

Zacząłem grzebać ok. 11 to skończyłem o 16 :D

 

No ale jak już pisałem, robiłem to możliwie ostrożnie i sprawdzałem po kilka razy. No i z dobre 30 minut siłowałem się z jedną z kostek komputera. Nikt jej chyba od nowości nie odpinał i za cholerę nie chciała się dać wyciągnąć.

Teraz bym to ogarnął w 30 minut, może w godzinę niespecjalnie się spiesząc :mrgreen:

 

Poza tym - sobota była, nigdzie mi się nie spieszyło :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dużo taniej kupić używaną. Tu masz linka cenami i numerkami

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/11_3869-agr-sterowany-podcisnieniowo/i47739#part05

 

Cena za piny z kabelkami jest ogromna 15zl za sztukę, a jest ich 4. Ewentualnie kupujesz piny do zarobienia za 3 zł. Ja kupiłem używkę.

Opublikowano
z tego co pamiętam to nie trzeba było odpinać żadnej kostki :)

Teoretycznie nie trzeba, ale dojście do kabla jest kiepskie. Ja wolałem odpiąć kostkę, zdjąć 5mm izolacji, skręcić i zalutować przewód, zaizolować, włożyć kostkę ;)

  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.