Skocz do zawartości

nie pali na wszytskie gary


foti

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam problem z e34 2.0 24V na benzynie nie pali na wszystkie gary, jak zapalisz motor jest ok ale podczas dodawania gazu nie pali wtedy po przekroczeniu 3,5 tys obrotow jest ok , Natomiast na gazie jest dobrze. Zminialem swiece, wtryski, pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Podobne objawy miałem u siebie jak miałem uwalony przepływomierz.

 

Już chciałem wymieniać cewki , wtryski , fajki , i wogóle zbierać na kapitalny remont.

 

Odłączyłem przepływomierz i po odpaleniu auto było mułowatsze ale zaczęło pracować równo na wszystkie gary.

 

Kupiłem nowy przepływomierz i autko nie do poznania.

Stary przepływomierz zawyżał wskazania prawie o 100% !!!!

 

Nie twierdzę , że u ciebie jest dokładnie to samo ale u mnie to było właśnie to.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Napisz jaki masz tam gaz i od kiedy pojawily sie problemy(jesli masz sekwencje to moze byc przeplywka)Z tego co piszesz to gubienie zaplonu ja bym wykluczyl(na gazie jest dobrze).Obstawiam pompe paliwa albo regulator cisnienia paliwa.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

U mnie na gazie też było dobrze.

Nie palił tylko na benzynie.

 

Po wymianie przepływki zaczął idealnie chodzić na benzynie a na gazie zaczął kulawić.

Gaz poszedł do gruntownej regulacji.

 

I teraz i tu i tu jest ok.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BMW - (B)undi (M)ogą (W)szystko

____________________________________

http://images28.fotosik.pl/149/a02ba562ebf79f25.png


http://www.bmw-wloclawek.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobny problem który powstał wczoraj w nocy sam z siebie. Może przez mróz, nie wiem. Zapalę na benzynie,równo ładnie chodzi, a jak ruszę to zaraz zaczyna się dławić i szybko gaśnie.Dolałem paliwa w CPN-ie bo myślałem ,że może mało benzyny (wskazówce nie ufam bo raz pokazuje 20 a za moment świeci się rezerwa)ale jeszcze gorzej. Bo tak jak dojechałem z w mroźny poranek na stację paliw na benzynie, tak po dotankowaniu nie ujechałem nawet 50 metrów bo się zdusił. Na gazie jest OK. Po Świętach jadę z tym do mechanika ale chciałbym znać diagnozę już wcześniej by nie płacić za niepotrzebne rzeczy.

 

Stawiam na filtr paliwa bo nigdy go nie wymieniałem. Czy słusznie?

 

Ps: Wielu z Was radzi: "odłącz przepływkę" - czy to znaczy ,że wystarczy wypiąć z wtyczki ten kabel który do niej idzie czy jak? Bo może spróbuję?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. u mnie ostatnio zaczely wariowac czasami obroty na benzynie a na gazie to juz nie wspomne, jutro jade do mechanika :mad2: . powiecie mi gdzie w e34 520i m50 znajde krokowy i jak go pzreczyscic???

pozdr

e34 520i '90 M50B20; 2006-2007

e34 520i '94 M50B20; 2007-2009

e46 320d '02 M47N; 2009-2015

e91 318d '09 N47; 2015-....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ps: Wielu z Was radzi: "odłącz przepływkę" - czy to znaczy ,że wystarczy wypiąć z wtyczki ten kabel który do niej idzie czy jak? Bo może spróbuję?

 

Tak wystarczy jak odłączysz tą wtyczkę i porównasz prace silnika!!!! jak coś to pisz na priv to opiszę ci jak to wyglądało u mnie po odłączeniu

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bonzo320i a moze napiszesz na forum jak to u ciebie wygladalo, ja kiedys probowalem to zrobic ale w sumie nie wiem czy dobrze probowalem.

e34 520i '90 M50B20; 2006-2007

e34 520i '94 M50B20; 2007-2009

e46 320d '02 M47N; 2009-2015

e91 318d '09 N47; 2015-....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok tylko od razu zaznaczam że moja przepływka jest sprawna i były to tylko moje własne odczucia nie mogłem ich zweryfikować z innym autem!!!

A więc odłączyłem wtyczkę od przeływki odpalam auto i wszystko gra wszystkie gary palą wskazania na obrotomierzu również ok, a więc wrzucam 1 i ruszam spokojnie potem 2 rozpędzam auto i gaz do podłogi i zauważam że furak jakby lepiej sie zbierał z dolnego zakresu obrotów wrzucam 3 i znowu gaz i faktycznie auto fajnie ciągnie ale tak do 3500obr/min później już nie i mam takie wrażenie że pedał gazu zrobił się ''miekki" i nie czuć takiego przyspieszenia auto rozpedza się wolniej wiadomo że to z powodu niewłaściwego składu mieszanki tylko dlaczego dzieje się tak powyżej 3500obr tego nie wiem

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ach te Świąteczne dni! Wszystko trzeba przełożyć na " po Sylwestrze". Postanowiłem nie odłączać przepł. bo kiedy mróz odpuścił, delikatna odwilż na dworze - ładnie zapalił na benzynie i równo chodzi. Chyba zamarzł filtr paliwa ze starości :wink: i to za niego wezmę sie za kilka dni. Jakie marki polecacie? Bo Filtron to szłyszałem ,że ma nie za ciekawe opinie?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

austriacka firma Knecht wszystkie filtry tylko z tej firmy w razie braku na sklepie to Mann-Filter
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w razie braku na sklepie to Mann-Filter

 

Radzę uważać przy zakupie filtrów Mann. Są one produkowane w przeróżnych krajach. Ostatnio gdybym nie zaczął szukać na filtrze "made in ..." to założyłbym do Automatu filtr Mann wyprodukowany w Chinach :shock:

Wolałem więc poczekać jeszcze jeden dzień na Febi a ten chiński zwróciłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

 

A możesz napisać jak do tego doszedłeś, ze to wtrysk i czy go wymieniłeś, czy może w jakiś inny sposób wyprowadziłeś go ze stanu "zawieszenia"

 

Pytam się, bo ostatnio czasami zdarza się, że silnik chodzi nierówno przez chwilę od odpalenia (tylko czasami i tylko jakieś 5-10 sekund) i się zastanawiam, czy to zapłon, wtrysk, czy może któryś z czujników zdurniał.

 

/Andrzej

"Gdyby wybory miałyby coś zmienić, to dawno zostałyby zakazane" - JKM

!!! ZOBACZ MOJE AUKCJE !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.