Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Wydaje mi sie że słabo mi grzanie działa :? Jechałem ponad 100 km trasa grzanie na maksimum a wcale tak Ciepło nie było.U mojej Mamy w mondeo Mk1 to 1km przejade i jest jak w piekle gorąco. Nie wiem czy cos jest nie tak

Druga sprawa to problem z tym światłem przy lusterku.Ono powinno na środkowej pozycji gasnąć? Bo nie gaśnie.

Opublikowano

Ad1. Temat ostatnio przerabiany nagminnie. Poszukaj o termostacie, pompie wody, nagrzewnicy , zaworze ogrzewania.

 

Ad2. Po pierwsze sprawdź krańcówki w drzwiach, po drugie sprawdź lampkę.

Opublikowano
...ad1. elektrozawór(ory) !!! :search:

UWAGA!Brak dachu!

"Nie ma na świecie przyjaźni, która trwa wiecznie. Jedynym wyjątkiem jest ta, którą obdarza nas pies." /Konrad Lorenz/

Opublikowano
kolego zobacz stan płynu w chłodnicy,może jest mało i może być układ zapowietrzony,ja tak miałem.Dolej odpowietrz i po sprawie.
Opublikowano

a jak sie opowietrza układ?Odkręcić tą małą nakrętke na chłodnicy?

Po jakim czasie powinna wskazówka na środek wejść?Bo coś mi sie wydaje że raczej jest bardziej na niebieskim :duh: Dużo jest babrania z wymianą termostatu?

 

A co do tej lamki to nie wiem co ja mam tam sprawdzać :(

Opublikowano
u mnie winą był niski stan płynu chłodniczego, choć silnik trzymał idealnie temperaturę i się nie grzał, to w środku było zimno. Okazało się że chłodnica delikatnie cieknie jak się silnik zagrzeje na połączeniu zbiornika wyrównawczego z chłodnicą. Wymiana chłodnicy + nowy płyn, odpowietrzenie i w środku ciepłości jak na karaibach :)
Gregor
Opublikowano
greg jak dobrze myśle to przepuszcza ci kruciec chlodnicy,jest to te plastikowe kolanko z odpowietrznikiem,koszt elementu to 78zł w serwisie w Poznaniu SMORAWIŃSKI I SPÓŁKA.Element ten składa się z króćca ktory łączy zbiorniczek oraz węża który łaczy chlodnice przynajmniej jest tak w e 46.
Opublikowano
dokładnie, musisz spuścić płyn, najprościej, dolny wężyk od chłodnicy ten cieńszy. Ja dodatkowo wymontowywałem osłonę wiatraka, żeby było wygodniej kręcić. I śruby od termostatu dokręcaj z rozsądkiem, bo łatwo ukrecić.
Gregor
Opublikowano
zobaczysz w jakim jest stanie, jak syf i "żurek" to lepiej wymień. A jak niedawno zmieniałeś albo jest "czysty" to zalej z powrotem. U mnie było ok, więc trafił jeszcze raz w obieg. Odradzam dolewanie wody w razie ubytków płynu.
Gregor
Opublikowano
Witam skorzystam z teematu,moj kolega ma taki problem w swojej e36 1,6 z klima,nie ma w ogole ogrzewania zalaczy dmuchawe to slychac ja i chodzi,ale nie dmucha z wylotow zadne powietrze ani cieple ani zimne,no moze troszke zimne,dodam ze obieg jest z wezyka sie przelewa,temperatura w pionie,nie gotuje cieczy,natomiat przewody dochodzace do nagrzewnicy (sa trzy)jeden jest cieply dwa zimne.teraz jezdzic jak w lodowce.poradzicie cos?pozd.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.