Skocz do zawartości

Greg211

Zarejestrowani
  • Postów

    65
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 Compact
  • Lokalizacja
    Nowy Sącz

Osiągnięcia Greg211

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Może już troszkę temat zarzucony, ale pisze jak się sprawa skończyła może akurat się komuś przyda. Więc winny był jednak bendiks i tylko on, wymiana na nowy w rękach fachowca i problem rozwiązany. Aczkolwiek nie rozumiem dlaczego się tak działo, że jak zimno to było wszystko ok. Najważniejsze że bunia śmiga aż miło. Z nowości dorobiła się nowych laczków letnich - cały komplet co bardzo jej służy. Temat zamykam.
  2. :) wreszcie coś konkretnego. Ale co dalej, do przewinięcia wirnik, czy jak? I jeszcze jedno pytanie. Według moich informacji do rozrusznika powinny dochodzić cztery przewody, dwa do wzbudzenia oraz właściwy plus i masa. Natomiast u mnie jeden do wzbudzenia nie jest w ogóle podpięty. Czy to może być przyczyną? I do czego powinny być podpięte te przewody do wzbudzenia, w silniku?
  3. tylko w tym jest problem że jak jest zimny to odpala bez problemu :( Autko stoi u mechanika, sprawdzali z napięciami wszystko ok, brak pomysłu......
  4. Jak w temacie, Gdy silnik jest zimny bez problemu odpala autko, ale jak silnik nabierz temperaturę roboczą, i chce go odpalić, rozrusznik kręci na pusto, czyli nie kręci silnikiem. Istotne jest to że wymieniłem już nowe szczotki, szczotkotrzymacz, przełożony bendix, i uwaga, po wyciągnięciu rozrusznika i podpięciu pod prostownik problem nie istnieje. Tylko się tak dzieje jak silnik jest ciepły, trzeba tak próbować parenaście razy i w końcu zaskoczy. Co może być przyczyną???
  5. Greg211

    Demontaż wkładki stacyjki

    zapraszam na gadu, temat stacyjki mam doskonale przećwiczony
  6. zobaczysz w jakim jest stanie, jak syf i "żurek" to lepiej wymień. A jak niedawno zmieniałeś albo jest "czysty" to zalej z powrotem. U mnie było ok, więc trafił jeszcze raz w obieg. Odradzam dolewanie wody w razie ubytków płynu.
  7. dokładnie, musisz spuścić płyn, najprościej, dolny wężyk od chłodnicy ten cieńszy. Ja dodatkowo wymontowywałem osłonę wiatraka, żeby było wygodniej kręcić. I śruby od termostatu dokręcaj z rozsądkiem, bo łatwo ukrecić.
  8. może i króciec, ale jest już nowa chłodnica. Zresztą to było z pół roku temu. Teraz jest cacy
  9. u mnie winą był niski stan płynu chłodniczego, choć silnik trzymał idealnie temperaturę i się nie grzał, to w środku było zimno. Okazało się że chłodnica delikatnie cieknie jak się silnik zagrzeje na połączeniu zbiornika wyrównawczego z chłodnicą. Wymiana chłodnicy + nowy płyn, odpowietrzenie i w środku ciepłości jak na karaibach :)
  10. Greg211

    Czym zastapic katalizator

    no i zrobione :) wstawiony tłumik środkowy + końcowy, efekt przyjemny nie dzwoni, nie tłucze się, nie ma metalicznego łomotu, przyjemny niski ton, ale nie na tyle intensywny żeby męczył. Jest ok.
  11. Greg211

    Demontaż wkładki stacyjki

    Jogi szykuj się na wymianę wkładki stacyjki. Takie przyblokowania, albo od czasu do czasu obrót 360 stopni, mówią ci o tym że ubędzie ci ok. 200 zł z portfela, a im wcześniej to zrobisz tym, koszty będą niższe, bo może zerwać się taki trzpień we wkładce i tak łatwo już nie będzie. Wiem bo sam przerabiałem temat.
  12. Greg211

    Czym zastapic katalizator

    wymieniam cały układ, końcowy tłumik prawie umarł, więc zakupiłem nowy Ulter, szczęśliwy pojechałem wymienić a po podniesieniu samochodu okazało się że wszystko się sypie, zaraz za sondą :duh: Po ustaleniu że posiadam katalizator i zrewidowaniu cen na rynku, zdecydowałem na wymianę kata na tłumik (sam tłumik środkowy wyniósł mnie 180 zł), teraz tylko to założyć. O zmianach bądź braku opisze po montażu. P.S. Gdzie można sprzedać stary katalizator?
  13. Greg211

    ABS-nie tylko mój problem

    Witam Otóż jak w temacie problem z ABS-em, tylko jak u kolegów w ogóle nie działał i pomogły wymiany czujnika, testy kompa, dociśnięcie kostek itp, itd. tak u mnie jest dość dziwnie, jakby żył swoim życiem, raz się włączy odrazu i jest wszystko ok, a raz nie działa od samego początku. Co ciekawe - nie wiem czy to ma związek ale najczęściej działał w temp. otoczenia +2 do -5. Nadmieniam że na kompie nic nie pokazało, choć wydruku nie widziałem a pan mechanik, silnie zalecał powtórną - czyt. odpłatna - wizytę i to koniecznie u niego. Jakby ktoś z was mógłby coś mądrego powiedzieć, Dragon240 do ciebie też prośba o wypowiedź :) Czekam....
  14. Greg211

    316 fakty imity

    Trochę zakręcony temat, sam posiadam 1,6 m43, jazda przyjemna i jazda bmw, brat mój natomiast posiada e 36 2,0 więc czasami mam możliwość jechać i takim autkiem i uważam że nie ma o czym mówić 1,6 a 2,0- nie ma co w ogóle zestawiać tych silników ze sobą, każdy jest inny i każdy ma swoje plusy i minusy, ale każdy to BMW :) Pozdrawiam
  15. Greg211

    Spryskiwacze szyby

    potwierdzam przedmówców, choć jak mówisz czasami nie chce ruszyć, powolutku i delikatnie z czuciem i puści, przerabiałem to
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.