Skocz do zawartości

połyka płyn z chłodnicy....


emilcb

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli wyciek nastąpił by z nagrzewnicy to widać by było ubytek płynu w chłodnicy i szyby zachodziły by nie zwykłą parą wodną a taką jakby tłustą mgiełką
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wyciek nastąpił by z nagrzewnicy to widać by było ubytek płynu w chłodnicy i szyby zachodziły by nie zwykłą parą wodną a taką jakby tłustą mgiełką

 

zazwyczaj tak jest, ale nie koniecznie - takie objawy daje nagrzewnica w swym ostatnim etapie zycia, czyli jak duzo puszcza, jak nie szczelnosc jest mala to nie zlokalizujemy jej dopuki nie dostaniemy sie do nagrzewnicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nakoniec podziele się swoim doświadczeniem.

Tak jak wcześniej pisałem trudny do wykrycia wyciek, twarde węże, w końcu zlokalizowałem wyciek: połączenie zbiornik chłodnica.

 

Przyczyną nie były uszczelki tylko niedrożny korek wlewu po wymianie korka nie ma wycieku. Węże nadal dość twarde, jak miałbym opisać ich twardość to można je ściśnąć conajmniej do połowy średnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to przyszedł i na mnie czas :/. Dzisiaj rano odpalam autko i dymi , no myślę sobie , przecież są 3 stopnie pow. zera to na początku chyba normalne. Przejechałem jakieś 5 km , wróciłem do domu dalej to samo. Dymi chyba więcej niż powinna. Auto się nie grzeje , nie parują szyby, nic nie śmierdzi w środku . Sprawdziłem płyn i albo mi się wydaję albo ładnie go zjadło :o . Nie wiem czy są gdzieś wycieki czy co . Po odkręceniu korka , płyn nieznacznie się podniósł . Nakręciłem filmik . Być może sam sobie wkręcam , ale wydaje mi się że jednak za dużo dymi na ciepłym silniku.

JEŻELI to jest uszczelka pod głowicą , jaki jest jej koszt ( M60B30 ) ?. Pozdrawiam :worried:

 

Link do filmu:

http://www.wrzuta.pl/film/6jGgslq4Go/

SPRZEDAM BMW 530 M60B30 TOURING AC SCHNITZER !
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to na pewno nie para :D

 

ja za wymiane uszczelki u siebie dalem 550zl (silnik m21d24)

 

Coś dużo zapłaciłes :D . Mam ndzieje ze w 1200zl sie zmieszcze :(

ja wiem czy duzo ? w koncu 6 cylindrow, a w tym bylo jeszcze planowanie glowicy i sama uszczelka za prawie 200zl

BMW E34 1989 r. 2.4td 20.03.08 - 24.08.08 (stłuczka i śmierć pompy wtryskowej)

http://www.polskajazda.pl/Samochody/BMW/5/30920

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze jak masz gaz w samochodzie to zobacz czy nie cieknie na trojnikach od gazu bo jak masz zastosowane plastikowe kiepskiej jakości to pod wpływem temperatury potrafią sie zdeformować i przepuszczaja płyn

 

Nie mam gazu , i go nie będzie nigdy :)

SPRZEDAM BMW 530 M60B30 TOURING AC SCHNITZER !
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam gazu , i go nie będzie nigdy :)

ja miałem taki sam problem i w takim samym samochodzie i to był właśnie termostat wymieniłem termostat i po wymianie zaczął ubywać płyn okazało się ze obudowa termostatu jest pęknięta zobacz najpierw na termostat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam gazu , i go nie będzie nigdy :)

ja miałem taki sam problem i w takim samym samochodzie i to był właśnie termostat wymieniłem termostat i po wymianie zaczął ubywać płyn okazało się ze obudowa termostatu jest pęknięta zobacz najpierw na termostat

 

ok , zaraz lookne

SPRZEDAM BMW 530 M60B30 TOURING AC SCHNITZER !
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze jak masz gaz w samochodzie to zobacz czy nie cieknie na trojnikach od gazu bo jak masz zastosowane plastikowe kiepskiej jakości to pod wpływem temperatury potrafią sie zdeformować i przepuszczaja płyn

 

Nie mam gazu , i go nie będzie nigdy :)

a co do gazu w takim samochodzie to tak trzymaj bo więcej z tym kłopotu niż pożytku :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...
ja miałem taki sam problem i w takim samym samochodzie i to był właśnie termostat wymieniłem termostat i po wymianie zaczął ubywać płyn okazało się ze obudowa termostatu jest pęknięta zobacz najpierw na termostat

 

no i ja mam dokładnie ten problem przy wymianie czujnika poziomu płynu (a tak wyglądał ten co wymieniłem)

 

http://img19.imageshack.us/img19/6937/dsc01958axr.th.jpg

 

będąc w kanale zobaczyłem iż kapie z górnego węża chłodnicy (tak myślałem na początku) ale po jego demontażu okazało się że poprzedni własciciel dokonywał naprawy obudowy termostatu i to jest przyczyną problemu (teraz już wiem dlaczego na alternatorzy były ślady płynu jak by coś na niego chlapało)

 

http://img19.imageshack.us/img19/531/dsc01953f.th.jpg

http://img19.imageshack.us/img19/8695/dsc01956c.th.jpg

 

jak najlepiej zabrać się do wymiany tego elementu, bo miejsca jest mało a nie chciałbym niepotrzebnie pól auta rozkręcać :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasem tez zdarza sie ze puszcza plyn na membranie parownika od gazu i silnik zasysa plyn chlodniczy razem z gazem - o tym chyba nikt nie wspomnial. Ponadto jezeli poziom plynu sporo sie podnosi w czasie pracy silnika to jest oczywiste ze kompresja bije w uklad chlodzenia - uszczelka pod glowica. ps. sorki za brak polskich znakow
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.