Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam mam pytanie co moze powodowa ze autko nie jedzie szybciej niz 150 i jesli mam niecale 20 litrow ropy w baku to juz nie zapali, trzeba dolac i wszystko jest ok. czy to moze byc wina pompy paliwa???? z góry dziekuje za odpowiedzi:)
Opublikowano
Prawdopodobnie pompka paliwa w baku odchodzi do krainy wiecznych łowów, jak masz szczęście to wymiana rozwiaze oba Twoje problemy
Największe forum maszyn budowlanych www.kopaczka.pl
Opublikowano

co do odpalania do raczej pompa w baku.Tak do 1/3 pojemności to daje rade pociągnąc wtryskówka a potem to musi pomagać pompa elektryczna w baku.

A co do Vmax to może sprawdz filtr powietrza.Czasem przejedziesz 5 tys km i już jest do wywalenia.Szczególnie Filtron

Opublikowano

tak wiec jest nowa pompa wtryskowa wiec to napewno nie bedzie powodowalo tego ze nie moze rozwinac takiej predkosci, moj znajomy mi mowil ze to ze vmax jest taka niska, poniewaz pompa w baku jest juz d wymiany ze cos tam nie podaje tyle paliwa przy wiekszym obciazeniu paliwa itd.

 

zobacze bo filtr wymienilem w wakacje a od tamtej pory zrobilem jakies 4 tys km. a nie pamietam jaki filtr byl zakladany.

 

a jaki filtr powietrza polecacie???

 

a jaki moze byc czarny scenariusz tej niskiej v-max??? moze byc juz silnik zajechany???

Opublikowano
tak wiec jest nowa pompa wtryskowa wiec to napewno nie bedzie powodowalo tego ze nie moze rozwinac takiej predkosci, moj znajomy mi mowil ze to ze vmax jest taka niska, poniewaz pompa w baku jest juz d wymiany ze cos tam nie podaje tyle paliwa przy wiekszym obciazeniu paliwa itd.

 

zobacze bo filtr wymienilem w wakacje a od tamtej pory zrobilem jakies 4 tys km. a nie pamietam jaki filtr byl zakladany.

 

a jaki filtr powietrza polecacie???

 

a jaki moze byc czarny scenariusz tej niskiej v-max??? moze byc juz silnik zajechany???

sprawa jest prosta... wszystkie objawy wskazuja na jedno.. masz zajechany silnik i musisz wymienić na nowy ale taki całkiem nowy z ASO ;)

A tak na serio, wymień tą elektryczna pompkę paliwa, filtr powietrza i paliwa, sprawdź czy końcówki wtrysków nie są do wymiany. I najważniejsze.. sprawdź wtrysk sterujący czy ma odpowiednia oporność - przy zepsutym wtrysku sterujacym auto nie ma mocy.

 

Piszesz że pompa wtryskowa wymieniona, a byłeś np. w Bosh żeby ja na kompie ustawić? Czy pan Kaziu "pompiarz specjalista" od starych Merców wstawił ci używaną z allegro i ustawiał na słuch?

Nadszedł już ten czas Ty dobrze o tym wiesz.

Bierz ile chcesz, tylko zaloguj się - WWW.OTWARTAPESTKA.INFO :)

Opublikowano
wymienie ta pompe + filtry i przejade sie do aso zobaczyc czy ta pompa jest dobrze ustawiona. pompa byla nowa kupiona w dębicy w servisie BOSH
Opublikowano

przeczytaj tez jeden z moich wątków... co prawda o mojej E39, ale silnik ten sam...

co do braku mocy i prędkości maksymalnej miałem podobne problemy...

W moim przypadku wystarczył dobry "pompiarz" i sprawa została rozwiązana

Opublikowano

a zuwazylem jeszcze ze jak wrzuce w automacie bieg wsteczny to tak jak by miala o wiele wiecej mocy, bo jak wcisne na max pedal gazu to az kola zabuksuja, a jak wrzuce na D to sie zbiera wolniej i nie ma takiej mocy jak na wstecznym, widac róznice. jest ktos z klubowiczów z Gliwic, zeby mógl to zobaczyc, kto by sie znał na tym i czy macie jakiegos dobrego pompiarza w okolicach gliwic???

pozdrawiam

Opublikowano
wymienie ta pompe + filtry i przejade sie do aso zobaczyc czy ta pompa jest dobrze ustawiona. pompa byla nowa kupiona w dębicy w servisie BOSH

jeśli kupiłeś ją w Bosh to na bank jest dobrze ustawiona i nie jedź do aso bo tylko stracisz kase. Możesz pojechać do tego serwisu Bosha i złożyć reklamacje że auto nie ma mocy, nic nie zapłacisz a może znajdą przyczynę... tylko najpierw wymień tą pompke elektryczna i te filtry bo według mnie tam i ewentualnie jeszcze we wtrysku sterującym tkwi przyczyna.

Nadszedł już ten czas Ty dobrze o tym wiesz.

Bierz ile chcesz, tylko zaloguj się - WWW.OTWARTAPESTKA.INFO :)

Opublikowano
WITAM Panowie, wiec wymienilem pompe w baku+nowy filtr powietrza+ filtr paliwa i dalej v-max taka sama czyli 150 :/ czy ktos moze doradzic dobrego pompiarza w okolicy gliwic??? dziekuje za odp.
Opublikowano
WITAM Panowie, wiec wymienilem pompe w baku+nowy filtr powietrza+ filtr paliwa i dalej v-max taka sama czyli 150 :/ czy ktos moze doradzic dobrego pompiarza w okolicy gliwic??? dziekuje za odp.

a sprawdzałeś ten wtrysk sterujący co ci pisałem?

Nadszedł już ten czas Ty dobrze o tym wiesz.

Bierz ile chcesz, tylko zaloguj się - WWW.OTWARTAPESTKA.INFO :)

Opublikowano
A ta prędkość maksymalna tak nagle się skurczyła? Czy jak kupiłeś samochód, to już tak było?

Jakie masz obroty przy tych 150km/h? Być może poprzedni właściciel założył tylny most od benzyniaka, a tam są krótsze przełożenia.

Przełożenia może i krótsze ale nie aż tak żeby z v-max 220 zrobić 150 :wink:

Opublikowano

takze Panowie, obotki ma jeszcze bo na 4 ciagnie do 4000 tys i 5 ma ciezko juz wrzucic, jesli chodzi o wtrysk sterujacy to on jest cały mokry z ropy mimo ze wezyki sa nowe, gdzies przecieka. jesli chodzi o te wężyki to nie wiem bo za bardzo sie nie znam i czasu tez nie mam. Moze by mi ktos z Was przegladnął tego tds-a za Flaszeczke;D

 

Polwielajac pytanie, zna ktos dobrego pompiarza w okolicach Gliwic.

Opublikowano (edytowane)
Panowie dzis udało mi sie ja bujanc do 160 i było 3500 obrotów i nic wiecej nie chciala, nawet jak kick-down zrobilem to silnik sie tylko darł i nie jechała szybciej:/ nie wiem co jest a jak ja kupiel to smigala po 200-210, bo bylo takie pytanie czy tak mialem od momentu kiedy kupilem ja. Edytowane przez bartaz
Opublikowano
tzn jakie czujniki ??? podobo tez moze powodowac to zasyfiony cały kolektor i to co wychodzi na rurze z kolektora takie okragłe, nie wiem jak sie to fachowo nazywa
Opublikowano

EGR, no przyczyn moze byc naprawde wiele.

 

najlepiej bedzie jak pojedziesz na diagnostyke, moze cos wykaze, bo takie strzelanie w ciemno do niczego nie prowadzi.

 

w ogole, cos jeszcze sie dzieje z silnikiem ? brakuje mocy przy mniejszych predkosciach ?

BMW E34 1989 r. 2.4td 20.03.08 - 24.08.08 (stłuczka i śmierć pompy wtryskowej)

http://www.polskajazda.pl/Samochody/BMW/5/30920

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.