Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Posiadam BMW e46 diesla 2000 136km

Mam problem z dogrzaniem silnika na trasie ledwo tempertaura wpada na pierwsza kreske w miescie jest troche lepiej

Czy to jest wina termostatu ?

słyszałem że termostat jest razem z obudowa czy można wymienić sam środek bez obudowy jeśli tak to jakiiii powinienem kupić wkład może ktos ma jakiś numer tej cześci

Prosze o pomoc

Opublikowano

Kolego zachodzisz do sklepu podajesz model i rocznik auta i dostaniesz termostat, po co Ci jakieś symbole kiedy każdy producent ma swoje oznaczenia? Chyba że masz za dużo pieniędzy i chcesz oryginał-wtedy do ASO :)

Pozdrawiam.

Opublikowano
Nowy oryginalny termostat to nie jest duży wydatek, do Twojego 2.0d to plus minus 150 zł, kompletny termostat gotowy do przykręcenia i do tego masz gwarancję.
BMW i wszystko jasne...
Opublikowano
150zl to nie jest duzy wydatek:)??? jak za tak proste urzadzenie:)??? do opla placilem 15zl za wklad:)

 

A ja do malucha za 2zł

 

Moja rada - kup od ŁOPLA, następnie rozbebesz oryginalny i dopasuj ten od ŁOPLA :P:P:P

Bedziesz miał termostat za 15zł.

 

Do autora wątku:

Kupujesz oryginalny, lub dobrej klasy zamiennik i zakładasz całość - nie bawiąc się w dziudzianie zamymi wkładami.

 

Pzdr,

Opublikowano
owszem ale kupujesz gdy jestes pewny a nie gdy jeden czy drugi kolega z forum napisze wymien termostat i bedziemy myslec co dalej...sprawdz jak chlodnica czy ciepla po kilku km..mozesz tez patrzec wąż za termostatem
Opublikowano
Kolego a możesz trochę rozszerzyć wypowiedź tzn. dlaczego było źle po wymianie samego termostatu, co się działo?

 

Odpowiedź jest prosta- nie dało sie go wymienić :lol: Razem z obudową stanowi dość zwarta całość niestety.

To do e46 tańsze graty jak do e36- do isa termostat oryginalny ponad 200zł

Żółw się rusza...

Nie sprzedam mojego is-a (a na pewno nie tanio) :D

Fotki http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=96849

Opublikowano
Nowy oryginalny termostat to nie jest duży wydatek, do Twojego 2.0d to plus minus 150 zł, kompletny termostat gotowy do przykręcenia i do tego masz gwarancję.
jaka masz gwarancje?? jak zalozysz sam to raczej nie masz zadnej gwarancji zawsze zloza ze zle zamontowany chyba ze zamontujesz w aso
Opublikowano
Nowy oryginalny termostat to nie jest duży wydatek, do Twojego 2.0d to plus minus 150 zł, kompletny termostat gotowy do przykręcenia i do tego masz gwarancję.
jaka masz gwarancje?? jak zalozysz sam to raczej nie masz zadnej gwarancji zawsze zloza ze zle zamontowany chyba ze zamontujesz w aso

 

No to jest oczywista sprawa, że gwarancja przy montażu w ASO. Za wymianę u siebie termostatu w 330Ci , odpowietrzenia układu i sprawdzenie przez kompa czy usterka usunięta zapłaciłem 400 zł, za spokój i pewność, że jest wszystko ok to jest uczciwa cena.

BMW i wszystko jasne...
Opublikowano
Bardzo się cieszę że cena 400 zł za wymianę termostatu Ci odpowiada, ale przeciętny polak na taką kwotę pracuje prawie tydzień, a nawet mało rozgarnięty mechanik wymieni termostat w godzinę. Nie ma co się oszukiwać, serwis BMW jest jednym z najdroższych w kraju. Życzę wszystkim posiadaczom BMW by było ich stać na to, żeby bez bólu i z uśmiechem wydać 4 stówki za tak błahą naprawę.
Opublikowano
Bardzo się cieszę że cena 400 zł za wymianę termostatu Ci odpowiada, ale przeciętny polak na taką kwotę pracuje prawie tydzień, a nawet mało rozgarnięty mechanik wymieni termostat w godzinę. Nie ma co się oszukiwać, serwis BMW jest jednym z najdroższych w kraju. Życzę wszystkim posiadaczom BMW by było ich stać na to, żeby bez bólu i z uśmiechem wydać 4 stówki za tak błahą naprawę.

 

Ale omijając tak prostą naprawę można doczekać się wymiany silnika, jak mechanik się nie zna na BMW, a ponad połowa taka jest, to nie odpowietrzy układu, albo coś i może być dopiero koszt, a tak ASO daje gwarancję na to co robią i ewentualne następności w razie ich błędu. A w cenie masz zawartą diagnozę przed, wymianę, część i diagnozę po czy wszystko jest ok. Myślę że u normalnego mechanika w renomowanym warsztacie było by podobnie, 2xkomp, wymiana + część

BMW i wszystko jasne...
Opublikowano
kolego powyżej który pisze o 400zł za teromstat jeśli nie bedzie odpowietrzony układ chłodzenia będziesz czuł to w jeździe samochodem i temperatura też nie będzie ok ja wymieniłem sam termostat głowny i egru odpowietrzyłem i gra a kosztowało mnie to 200zł głowny nowy a ten od egru używany wiem że niektórzy powiedzą żę to chałturzenie ale na aso szkoda mi pieniędzy a większość mechaników zrobiła by to jeszcze gorzej niż ja sam bo nie mają pojęcia o bmw dodam termostat egru był dla nich zagadka i nie mogli się dać przekonać że on ma coś do chłodzenia samochodu i na koniec nie wiedzieli jak się wycenić pozdrawiam
moc jest z nami

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.