Skocz do zawartości

paranoic_killer

Zarejestrowani
  • Postów

    125
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było: e34 2.5td
    jest: e36 318is
  • Lokalizacja
    Lublin

Osiągnięcia paranoic_killer

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Ja mam akurat M44 w sedanie. Jeśli chodzi o spalanie- miasto 12 (dynamicznie jeżdżąc), trasa 7.5- 8 (nie będąc zawalidrogą). Silniczek dynamiczny, całkiem przyjemnie się jeździ. Po zakupie zrobiłem parę rzeczy (większość z nadgorliwości niż potrzeby :wink: ) i jeżdżę 2gi rok lejąc tylko wachę i robiąc standardowe przeglądy. Przede wszystkim szukaj nie bitego egzemplarza (a to nie jest łatwe w PL)! Zwróć uwagę na pracę silnika (szczególnie czy nie falują obroty- mało szkodliwe ale drażniące), na stan zawiechy (tuleje wahaczy lubią się wysypać), na poduchy silnika i skrzyni (mam egzemplarz ze Szwajcarii, ale musiałem wymieć komplet), na pompę wspomagania (jeśli cieknie to może to oznaczać jej koniec) i na elektrykę tylnych świateł (zauważyłem że to bolączka e36). Poza tym wszystko jak w każdym innym aucie. Powodzenia w szukaniu!
  2. Tego samego się obawiam. Z tym że ten warsztat robił już wcześniej moje auto i byłem zadowolony. Cóż- może zaczęli iść na ilość nie na jakość. Jaka jest cena nowego silniczka krokowego- bo z tego co widze na alledrogo to tylko używki.
  3. Witam, wciąż ten sam problem dręczy moją bunię- gubi wolne obroty, po odpaleniu nierówno pracuje. Przepustnica zdjęta i wyczyszczona, silnik mechanicznie igiełka- ciśnienie 14,5 na każdym cylindrze, świeżo wymienione kable WN, po podpięciu pod kompa wykazał błąd czujnika wolnych obrotów który podobno został naprawiony. Było kilka dni względnego spokoju i wszystkie objawy powróciły. Ponadto wydaje mi się że od pewnego czasu silnik osłabł. Co to za czujnik?? Chciałem kupić po prostu nowy ale nigdzie nie mogę go znaleźć. Czy ktoś wie co to może być? Lub czy ktoś zna warsztat który wreszcie uzdrowi mi autko zanim szlag mnie trafi? Może być nawet w warszawie- jestem na tyle zdesperowany że pojadę!
  4. paranoic_killer

    poranny rozruch

    @hubertsk mam dokładnie to samo- delikatne drgania na biegu jałowym. Odstawiam auto w przyszłym tygodniu na pełną diagnostykę komputerową, a potem na remont silnika (ciśnienie wyszło słabe), a przy okazji będzie czyszczony dolot, krokowiec itp. Zobaczymy jakie będą efekty. Is-ik zostaje więc troszeczkę jeszcze sie pozmienia :D
  5. paranoic_killer

    poranny rozruch

    Mam to samo- auto nie odpala na wszystkich cylindrach. Akumulator nówka. Obawiam się że to może może być uszczelka pod głowicą (jak odpali to obficie dymi na biało).
  6. Słyszałem że to takie zabezpieczenie przed cofaniem licznika- niby ma sie zapalać jak ktoś grzebie.
  7. paranoic_killer

    Termostat

    Odpowiedź jest prosta- nie dało sie go wymienić :lol: Razem z obudową stanowi dość zwarta całość niestety. To do e46 tańsze graty jak do e36- do isa termostat oryginalny ponad 200zł
  8. Masz M44- dokładnie taki jak mój. A błędy w dowodzie się zdarzają.
  9. paranoic_killer

    Termostat

    Miałem ten problem w e36. Niby można kupić sam termostat i miało być ok. Nie jest. Musiałem kupować oryginał razem z obudową. Tak przynajmniej jest w is
  10. Szkoda zamulać auto! Tak delikatnie jeżdżone wozy po pewnym czasie nie maja już pełni dawnych osiągów. Zresztą do 3 tyś to chyba autko nie ma pełni mocy? W moim is dopiero od 3.5tys czuć ze wóz odjeżdża! Do 3 tys owszem- ale na zimnym silniku.
  11. Skrzynie i most trzeba wymienić. Zastanawiałem się nad przekładką u siebie.
  12. paranoic_killer

    BMW e39 - 525TDS

    W tds-ach padają pompy i głowice- niestety. Pamiętaj że ktoś kto kupował diesla raczej robił to z myślą o dużych przebiegach. Większość z tych aut ma sporo powyżej 250-300tyś km. Jeśli chodzi o oszczędność paliwa to na nią nie licz- miasto 10-12, trasa 7-10. Pamiętaj też że remonty i naprawy diesla są bardzo drogą sprawą. Zakup to tylko wstęp- odpowiedz sobie na pytanie czy naprawdę cię stać na utrzymanie takiego auta. Miałem diesla, przesiadłem się na benzynę i uważam że to najlepszy wybór. Może pali trochę więcej, ale nie mam z autem problemów. Oczywiście jeśli nie kombinujesz z lpg i innymi wynalazkami. Wybór należy do ciebie.
  13. Jutro postaram się przeczyścić krokowy i osłuchać motor- zdam relacje z pola walki :lol:
  14. Też myslałem ze to sonda, ale sprawdzona juz była 2 razy- jest ok. Hmmm czyli mój krokowiec nie działa tak jak trzeba? Jak sie nim zająć? Był kiedyś opis czyszczenia, ale nie moge go odnaleźć. Gdzie dokładnie jest ten czujnik położenia wału i jak go wyczyścić?? Z ta pracą na 3 gary to mnie przestraszyliście lekko. Faktycznie- motor trochę gwiżdże. Jak sprawdzić na ile garów chodzi? Przypominam że komputer nie pokazał żadnych błędów.
  15. Odświeżam pytanie- czy takie objawy są prawidłowe, czy niekoniecznie??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.