Skocz do zawartości

Problem z ogrzewaniem.


RoboCza

Rekomendowane odpowiedzi

Dobry system grzewczy powinien rogrzewać powietrze do temperatury około 30 stopni

 

Cholera pewnie firmy motoryzacyjne chca nas wszystki zabic bo max temperature jaka podaja w automatycznych klimach to 26-28 st Celcjusza.

 

Kolejne wyjscie to nie doplacac do zadnych automatycznych klimatyzacji.

 

Aha panowie pomyslcie...cieple powietrze bierze sie skad w aucie?

No wlasnie, jak ma zima samochod podawac natychmiast cieple powietrze skoro plyn chlodzacy po calej nocy jest bardzo wychlodzony?!

Domontujcie sobie ogrzewanie postojowe, ewentulanie postawcie garaz - ogrzewany - to be uruchamiania silnika bedzie wam cieplo.

 

I ci wszyscy ktorzy pisza ze maja zimno a auto maja oznaczone literka d. Jesli nie macie miniwebasta to sie nie dziwcie ze dluzej jest zimno w aucie...tozto normalne ze diesle dluzej sie nagrzewaja od benzynowcow!

Aha no i jak sie ma auto 3,0 albo i o wiekszej pojemnosci skokowej to tego plynu do ogrzania tez jest troche - prawda?

Think Locally,

Fuck Globally!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 58
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Koniecznie sprawdź ilość płynu chłodniczego! Jeżeli jest go naprawdę bardzo mało w środku nigdy nie będzie ciepło ;). Miałem tak w e34, wiem że e60 to inna bajka ale bmw to bmw ;)

Nadszedł już ten czas Ty dobrze o tym wiesz.

Bierz ile chcesz, tylko zaloguj się - WWW.OTWARTAPESTKA.INFO :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

warto jeszcze sprawdzić czujniki temperatury klimy... nie wiem czy masz w e60 taką możliwość żeby dać tzw. "high" bez podawania rządanej temperatury ale jak tak zrobisz to nawet z uszkodzonymi czujnikami powinno być ciepło... mimo wszystko i tak myśle że najprawdopodobniej jest to wina płynu chłodniczego ;) w e60 chyba powinien być jakiś czujnik ilości płynu ale nawet jak na kompie nic nie świeci to i tak dolej ;)

Nadszedł już ten czas Ty dobrze o tym wiesz.

Bierz ile chcesz, tylko zaloguj się - WWW.OTWARTAPESTKA.INFO :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po drugie. Jeśli komuś zimą wystarcza nawiew o temperaturze 21 stopni to również powodzenia życzę. Dobry system grzewczy powinien rogrzewać powietrze do temperatury około 30 stopni.

Nastawiasz sobie temperaturę 30 stopni zimą? Jakaś opcja sauny? :mrgreen:

 

Zimą przeważnie cieplej się ubieramy... jeździmy w swetrach... niektorzy nawet w kurtkach. Ja u siebie nastawiam 18 stopni. Powyżej bym zwariował - wysokie temperatury działąją usypiająco.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry system grzewczy powinien rogrzewać powietrze do temperatury około 30 stopni.

 

a dobry system klimatyzacyjny chłodzić powinien do 0 czy do -30 stopni?

 

sorki nie mogłem się powstrzymać...

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry system grzewczy powinien rogrzewać powietrze do temperatury około 30 stopni.

 

a dobry system klimatyzacyjny chłodzić powinien do 0 czy do -30 stopni?

 

sorki nie mogłem się powstrzymać...

Nastawiasz sobie temperaturę 30 stopni zimą? Jakaś opcja sauny? Mr. Green

 

30 stopni w tej klasie to norma... przejedź sie nawet namniejszym starym mercem 190 z ogrzewaniem na full.. w taką pogode jak dzisiaj moge smigać w podkoszulku i bedzie ciepło ;)

W lancii kappa klime można regulować do 32*C ! I Nie ma bata żeby na niskim stopniu nawiewu w przy dzisiejszej pogodzie usiedzieć w samej koszulce ..oczywiście tylko w ramach testu hehe ;)

Pozatym niektórzy jeżdzą z klima na full i z otwartymi szybami.. kiedy u kumpla w s-klasie robimy "impreze obajzdową" to klima zawsze chodzi na full a szyby otwarte... to konieczność bo wszyscy jarają szlugi i piją johniego.. więc musi być ciepło i przewiewnie :8) kierowca oczywiście nie pije

Nadszedł już ten czas Ty dobrze o tym wiesz.

Bierz ile chcesz, tylko zaloguj się - WWW.OTWARTAPESTKA.INFO :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do jdef90.

Czy ja napisałem cokolwiek o temperaturze chłodzenia ? Ty myślisz i piszesz jak dziennikarze z TVN. Chłopie, ja napisałem, że ogrzewanie powinno pracować do temperatury około + 30 stopni. Mnie nie interesuje praca w zimę na poziomie + 21 stopni.

Pamiętam, że chyba w Jeepie miałem wyświetlacz do + 32 i było rzeczywiście gorąco. Ja tak lubię, bo wtedy otwieram leeko szyberdach i mam fajny efekt. Ale ja tak lubię i nie narzucam swoich upodobań innym właścicielom E60, którzy lubią tylko +21. I nie deprecjonuję ich. Każdy lubi coś innego.

Poza tym, ja piszę o możliwości nawiewu takiej temperatury, a czy z tego i jak często korzytam to już moja sprawa. Ja was nie namawiam i nie twierdzę, że każdy powinien z tego korzystać. Wolny kraj, wolny wybór. Daleka droga E60 do Audi, VW nie mówiąc o Volvo, a nawet "japończykach".

Natomiast jeśli chodzi o chłodzenie to już kiedyś pisałem, że jest mało efektywne i jest słabe w porównaniu do np. do Audi A6 a nawet poprzednika E39. Ale nic nie pisałem o temperaturze chłodzenia. Jaka powinna być każdy wie.

Pozdrawiam interpretatorów słów godnych dziadowskiego dziennikarstwa wzorem z TVN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

hmmm... nie rozumiem. Wciskasz AUTO. Temp. na maksa, pokretlo zimne/cieple powietrze w prawo maks i jest jak w piecu. zreszta racje maja koledzy, ze ustawiasz temp 22st. C i jest gitara nie bucha goracym bo nie ma takiej potrzeby, nagrzewa auto do danej temperatury i finito- co wcale nie oznacza ze Cie musi poparzyc :lol:

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do jdef90.

Czy ja napisałem cokolwiek o temperaturze chłodzenia ? Ty myślisz i piszesz jak dziennikarze z TVN. Chłopie, ja napisałem, że ogrzewanie powinno pracować do temperatury około + 30 stopni. Mnie nie interesuje praca w zimę na poziomie + 21 stopni.

Pamiętam, że chyba w Jeepie miałem wyświetlacz do + 32 i było rzeczywiście gorąco. Ja tak lubię, bo wtedy otwieram leeko szyberdach i mam fajny efekt. Ale ja tak lubię i nie narzucam swoich upodobań innym właścicielom E60, którzy lubią tylko +21. I nie deprecjonuję ich. Każdy lubi coś innego.

Poza tym, ja piszę o możliwości nawiewu takiej temperatury, a czy z tego i jak często korzytam to już moja sprawa. Ja was nie namawiam i nie twierdzę, że każdy powinien z tego korzystać. Wolny kraj, wolny wybór. Daleka droga E60 do Audi, VW nie mówiąc o Volvo, a nawet "japończykach".

Natomiast jeśli chodzi o chłodzenie to już kiedyś pisałem, że jest mało efektywne i jest słabe w porównaniu do np. do Audi A6 a nawet poprzednika E39. Ale nic nie pisałem o temperaturze chłodzenia. Jaka powinna być każdy wie.

Pozdrawiam interpretatorów słów godnych dziadowskiego dziennikarstwa wzorem z TVN.

 

Robisz jakieś wywody o dziennkiarzach z tvnu hehe ;) sprawdziles ten poziom płynu chłodniczego... czy poprostu doszedłeś już do wniosku ze e60 ma dupne ogrzewanie i tyle? :8)

Nadszedł już ten czas Ty dobrze o tym wiesz.

Bierz ile chcesz, tylko zaloguj się - WWW.OTWARTAPESTKA.INFO :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Jeszcze wracajac do temperatury, 30C w srodku auta? :-) Przy 21C jezdze w tshircie, jak temperatura spada ponizej -5 to jakis polar zakladam dodatkowo.

 

RoboCza moze trafil na jakis felerny egzemplarz albo ma problem z termoregulacja. :-)

 

Naprawde nie mam nic do zarzucenia systemowi klimy w E70. Natomiast pisane tu o metroseksualnym, jacykowatym Audi naprawde powinno byc traktowane jako faux pas. ;-)

 

/DP

Edytowane przez DarekP
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osbiście też nie narzekam na klimę w swoim E. Przyznam, że w ogóle nie kręce pokretłem temperatury czy to w lecie czy zimie. Przez cały rok jeżdżę z włączona klimą. auto nagrzewa się względnie szybko, choć rzeczywiscie brak mi ogrzewania kierownicy :D Ustawienia soft nie dają czadu po twarzy. Uważam, że klima w mojej betce jes ok.

BTW- w e-39 miałem akumulator ciepła (zmiana stanu skupienia soli). czy w e-60 jest takie ustroistwo?. Pododbno w e-60 klima reguluje automatycznie wilgotność - czy jest do tego jakiś czujnik czy tylko poprzez ciągłą prace klimatyzacji?

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja o czym innym, a wy o czym innym. Jak w TVN. To jest moja sprawa, w jakiej temperaturze lubię jeździć. Ja was nie namawiam do jazdy, w takiej temperaturze w jakiej ja lubię. I ja nie twierdzę, że jak ktoś zimą lubi temperaturę w aucie 21 st. czy 22 st. to jest głupi i jest "be". A wy tak staracie się mi udowodnić, że jak ja nie lubię tego co wy to jestem "be".

Jak ktoś jest zadowolony z systemu klimatyzacji i nagrzewania w E60 to jego sprawa. Ja nie jestem zadowolony i jak widać nie jestem osamotniony w tym poglądzie. Zostańmy więc na swoich pozycjach i już.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja o czym innym, a wy o czym innym. Jak w TVN. To jest moja sprawa, w jakiej temperaturze lubię jeździć. Ja was nie namawiam do jazdy, w takiej temperaturze w jakiej ja lubię. I ja nie twierdzę, że jak ktoś zimą lubi temperaturę w aucie 21 st. czy 22 st. to jest głupi i jest "be". A wy tak staracie się mi udowodnić, że jak ja nie lubię tego co wy to jestem "be".

Jak ktoś jest zadowolony z systemu klimatyzacji i nagrzewania w E60 to jego sprawa. Ja nie jestem zadowolony i jak widać nie jestem osamotniony w tym poglądzie. Zostańmy więc na swoich pozycjach i już.

Właśnie :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja o czym innym, a wy o czym innym. Jak w TVN. (...) A wy tak staracie się mi udowodnić, że jak ja nie lubię tego co wy to jestem "be". Jak ktoś jest zadowolony z systemu klimatyzacji i nagrzewania w E60 to jego sprawa.

 

Co do stylu dziennikarstwa TVN to się zgadzam, ale jednak profilaktycznie jeszcze Cię "przytnę".

 

I ja nie twierdzę, że jak ktoś zimą lubi temperaturę w aucie 21 st. czy 22 st. to jest głupi i jest "be". .

 

no nie do końca... trochę w domyśle jednak mogę sarkazmu tutaj we wcześniejszej wypowiedzi odczytać:

 

Jeśli komuś zimą wystarcza nawiew o temperaturze 21 stopni to również powodzenia życzę

 

ale wrócę do tematu i sprawdze jak to jest faktycznie przy ustawieniu temperatury na maxa (po jakim czasie, jaka temperatura z nawiewów leci...)... tylko najpierw mi przepustnice wymienią bo auto w serwisie...

 

tak się wciągnąłem :mrgreen:

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na razie bez termometrów sprawdziłem...

 

przy ustawieniu nawiewów środkowych w i-Drive na max ciepło, oraz przekręceniu pokrętła regulacji temperatury na 27 stopni i włączneiu ręcznym dmuchawy na max nie mam żadnych zastrzeżeń co do temperatury z nawiewów... jest bardzo ciepło (nie ciepławo/letnio ale też nie zagotuję wody).

 

po ustawieniu nawiewów środkowych w i-Drive na 0, i włączeniu programów automatycznych na medium, pokrętła temperatury na max i włączeniu programu AUTO bez klimy, z nawiewów leci chłodne powietrze.

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj przejechalem 300 km (z tego okolo 200km przy padajacym sniegu), troche czasu spedzilem w korku i pobawilem sie ustawieniami idrive'a dotyczacych nawiewu, ogrzewania, klimatyzacji itp. Tak jak napisalem wczesniej, bylo to pierwszy raz, jak sie tym zajmowalem, ostatnio ustawialem to od razu po zakupie samochodu - dlatego od razu na to nie wpadlem, jak czytalem narzekania niektorych kolegow na chlodne powietrze lecace z nawiewu.

W miejscu, gdzie sie ustawia priorytet sily dmuchawy (glowa, tulow, nogi) po prawej stronie obok symbolu siedzenia jest regulacja temperatury powietrza wychodzacego z glownych dysz nawiewu. Ale dzisiaj sie tym pobawilem stojac w korku i widze, ze nie ma problemu, zeby ustawic ogrzewanie tak, zeby z glownej dyszy lecialo gorace powietrze.

Ergo: radze najpierw czytac instrukcje, a dopiero pozniej lamentowac nad wyzszoscia rozwiazan Peugeota czy innego Citroena nad BMW... :lol:

pozdrowienia

Krzysztof

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do KrzysztofP.

Czytam instrukcję i umiem rówież swobodnie poruszać sie po I'Drivie. Ale jednak w E60 jest to konstrukcja daleka od ideału, a nawet najbliższej konkurencji. Takie są fakty i nie ma co zaklinać rzeczywistości.

 

bardzo prosze o rozwiniecie wypowiedzi, zwlaszcza o porownanie z konkurencja np nowa A6 czy MB W211 ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może Ty masz jakiś problem z ogrzewaniem. Nie ważne jak skomplikowane jest ustawianie parametrów nagrzewania. wazne by zrobić to raz i mieć swięty spokój na lata. Jeżeli czujesz na sobie gorące lub zimne powietrze to błąd(nawiew z przeciągągiem - ja wolę żeby wiało powietrzem o temp 22st a nie gorącym, nawet przy nagrzewaniu auta). Tak nie powinna działać klima. Gdy sprawdzałem w czerwcu klimę, to mechanik założył czujnik do kratki wylotowej , ust soft, temp na min - i co? - temperatura na wylocie wskazywała coś ok. 2-5 st C. sprawdz. W czasie jazdy nigdy nie czuję takiej temperatury, tylko przyjemny chłód. Ubiegłej zimy nigdy nie czułem niedogrzania. Po wejściu do zimnego samochodu włączam ogrzewanie siedzeń. gdy tyłek zaczyna parzyć zaczyna grzać klima i wszystko jest ok. Poza tym odczucia kilku użytkowników nie zawsze odzwierciedlają statystykę,

pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do KrzysztofP.

Czytam instrukcję i umiem rówież swobodnie poruszać sie po I'Drivie. Ale jednak w E60 jest to konstrukcja daleka od ideału, a nawet najbliższej konkurencji. Takie są fakty i nie ma co zaklinać rzeczywistości.

 

Poki co, to mi sie wydaje, ze to Ty raczej zaklinasz rzeczywistosc i tworzysz jakies "fakty". Jezdzilem juz niejednym samochodem w klasie E60 i nie rzucilo mi sie w oczy, zeby ogrzewanie bylo w nim zauwazalnie inne (ani lepsze ani gorsze)...

pozdrowienia

Krzysztof

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam takie samo odczucie jak KrzysztofP też jeździłem nie jednym autem w klasie co E i nie mam takiego zdania ze w innych autach jest coś lepiej, kwestia przyzwyczajenia się.

u siebie mam ustawione raz pod siebie i smiga nic tam nie krece bo po co ( no chyba ze jak stoje w ogromnym korku i sie nudze to sie pobawie :mrgreen: )

BMW - Radość z jazdy


http://i46.tinypic.com/161kd53.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.