Skocz do zawartości

Centralny zamek z pilota do e36


djharuss

Rekomendowane odpowiedzi

Znalazłem jeszcze takie cudo, czy w moim przypadku będzie to potrzebne?

http://moto.allegro.pl/item696489243_interfejs_do_domykania_szyb_z_modulem_komfort.html

 

No skoro kupiłeś sterownik bez domykania to musisz doinwestować w moduł :duh: Taniej chyba kupić sterownik już z domykaniem :)

Widzisz przecież że na dole masz zielony przewód od domykania szyb to o jakim sterowniku bez tej opcji mowa?

 

Marian2 jeśli ten sterownik ma wyprowadzenie od domykania to tego wynalazka już Ci nie potrzeba. Ja takie coś sam sobie zrobiłem a i tak nie mogę dojść z tym domykaniem do końca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 194
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jeszcze go nie kupiłem, czekam jeszcze na opinie czy warto dać 130zł

 

dołączam się do pytania kolegi ma ktoś może taki zestaw o jakim wspomina "Marian2" gdyż tez zastanawiam sie nad właśnie takim zestawem prosze o porade i z góry dziekuje pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I wreszcie zestawik zainstalowany troszke inny ale piloty identyko

Gościu który instalował powiedział że nigdy więcej e36!

Szyby elegancko domyka, zamki rygluje, klapke zamyka, niestety bez szyberdachu (potrzebny schemat i sterownik)

Piloty przyzwoicie wykonane w środu dwie baterie całość zabezpieczona gumową uszczelką przed wodą i kurzem. Niestety groty są za chude po dorobieniu latają w stacyjce aby przekręcić trzeba pogmerać i w końcu załapie

Najlepiej dorobić zwykły kluczyk potem odciąć wywiercić dzurke i mamy super grot do pilota

=======================

BMW 528i e39 Sedan M-PAKIET, 99r benz+gaz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I wreszcie zestawik zainstalowany troszke inny ale piloty identyko

Gościu który instalował powiedział że nigdy więcej e36!

Szyby elegancko domyka, zamki rygluje, klapke zamyka, niestety bez szyberdachu (potrzebny schemat i sterownik)

Piloty przyzwoicie wykonane w środu dwie baterie całość zabezpieczona gumową uszczelką przed wodą i kurzem. Niestety groty są za chude po dorobieniu latają w stacyjce aby przekręcić trzeba pogmerać i w końcu załapie

Najlepiej dorobić zwykły kluczyk potem odciąć wywiercić dzurke i mamy super grot do pilota

 

mam jeszcze takie pytanie czy żeby domykał szyby z pilota to trzeba mieć oryginalnie moduł komfortu czy da sie to jakoś bez tego zrobić?? z góry dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
mam jeszcze takie pytanie czy żeby domykał szyby z pilota to trzeba mieć oryginalnie moduł komfortu czy da sie to jakoś bez tego zrobić?? z góry dzieki
Można dokupić moduły domykania szyb który realizuje jedną z funkcji oryginalnego modułu komfortu.

http://moto.allegro.pl/item717322517_hurt_domykanie_szyb_zlota_seria_certyfikat_urz224.html

http://moto.allegro.pl/item718072775_modul_automatyczne_domykanie_szyb_2_lub_4_szyby.html

Albo kupić sterownik centralnego zamka (na pilota) ze zintegrowanym domykaniem szyb.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no własnie nie trzymalem jakies 30 sekund i nic to raczej niema chyba że jakiś "magik" wczesniej po coś rozłączył albo wymontował :D ale chyba nie wszystkie E36 miały moduł komfortu?? Może napisz mi gdzie on jest to obczaje;) z góry dzieki pozdrawiam Edytowane przez marcingt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio zapytałem kumpla który ma E36 z 91r czy może sterować przy użyciu kluczyka el. szybami - powiedział że nie może. Widać do tego musi być moduł komfortu który montowali gdzieś tak po lifcie (95r), wtedy do sterowania szyb są dwustopowe przyciski.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no własnie nie trzymalem jakies 30 sekund i nic to raczej niema chyba że jakiś "magik" wczesniej po coś rozłączył albo wymontował :D ale chyba nie wszystkie E36 miały moduł komfortu?? Może napisz mi gdzie on jest to obczaje;) z góry dzieki pozdrawiam

 

http://img115.imageshack.us/i/obrazek2pa3.jpg/

 

To ten do którego idzie czerwona strzałka (idzie do niego wtyczka żółta, zielona, czarna i od tyłu jeszcze jedna czarna).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jesli beda chetni moge zamowic te zestawy z lepszym kluczykiem po ok 160 pln (euro w gore...). Ktos mial problem z grotem, ze za guby? Sam mam taki klucz i wszystko jest ok, za pierwszym razem byl problem ale slusarz zrobil poprawke i dziala idealnie!

 

Mialem tez te zestawy co sa po 130pln z grotem na srubke... grot tandetny, wyleci predzej czy pozniej, ani tez to nawet nie podobne z wygladu do tych nowych kluczy BMW.

 

http://img526.imageshack.us/img526/325/kn1g.jpg

 

W kluczyku jest miejsce na kosc transponder immo

 

http://img526.imageshack.us/img526/3914/kn4o.jpg

 

Jesli chodzi o domykanie to jesli podamy plus dluzej na pin 4 lub 17 z zoltej wtyczki to szyby tez sie domkna, dla aut bez modulu komfortu wystarzy podac mase na czarne przewody w przelacznikach od szyb :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
witam dzis zaczałem montowac ten zestaw za 130zl z allegro. wykorzystalem piny 4 i 17 z zoltej wtyczki w pinie 4 byl juz przewod wiec sie wpialem do niego a w 17 pinie nie bylo wiec bezposrednio we wtyczke. i tak wszystkie drzwi zamyka i klape bagaznika takze tylko jest problem z klapka wlewu paliwa. nie chce jej zamknac z pilota ale otwierac sie otwiera.... jak zamykam normalnie kluczykiem to zamyka sie wszystko a jak z pilota to tylko klapka wlewu sie nie zamyka.. czy ktos juz rozwiazal ten problemz klapka wlewu? i gdzie sie wpiac z przewodem od domykania szyb zeby ladnie domykalo szyby? posiadam tylko przednie szyby w elektryce jakby co.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozwiązał rozwiązał, nie wiem czy gdzieś o tym nie pisałem. Od klapki szedł czarny kabel do sterownika koło pasażera, ciągniesz nowy kabel (chyba od tego grubego białego, musisz miernikiem zbadać gdzie jest prąd przy zamykaniu) do zamka od klapki i to wszytko.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taki jak na zdjeciu. bmw z 1995 r. z ta klapka zrobie tak ze sie wepne z tylu w bagazniku w przewod od zamykania klapy bagaznika, bo znalazlem przewod za to odpowiadajacy :) tylko cos nie moge wyszukac przewodow od kierunkowskazow bo powinny to byc brazowo-niebieski i brazowo-zielony? a wie ktos moze gdzie przewodem masowym od domykania szyb musze sie wpiac?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aby było domykanie musisz przedłużyć impuls od normalnego zamykania (nie pamiętam czy zamykanie jest na 4 czy na 17). Jeśli alarm z opcją domykania to problemu niema, ja nie miałem i musiałem sobie moduł przedłużający impuls sam zrobić. A co do kierunków to jeśli masz miernik to badaj kabelki pod kierownicą, nie pamiętam już jakie to kolorki były a nie chce mi się za bardzo demontować autka żeby zobaczyć.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpiąłem sie w moduł pod 4 i pod 17 i działa tylko otwieranie. Obojętnie czy kabel odpowiedzialny za otwieranie podłącze do pin 4 czy 17 to działa tylko otwieranie. Co może być nie tak? Dodam że kabel odpowiedzialny za zamykanie podaje plus tak jak trzeba.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpiąłem sie w moduł pod 4 i pod 17 i działa tylko otwieranie. Obojętnie czy kabel odpowiedzialny za otwieranie podłącze do pin 4 czy 17 to działa tylko otwieranie. Co może być nie tak? Dodam że kabel odpowiedzialny za zamykanie podaje plus tak jak trzeba.

 

Jak podajesz impuls na 4 to otwiera i na 17 też otwiera :?: :?: :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli podasz impuls na 4 i 17 jednocześnie to będzie zamykał z ryglowaniem. tak realizuje się ryglowanie tylko po przez diody które z jednego przewodu rozdzielają impuls i podają go na oba złącza. Sterowanie jest plusem 12V ale powinno się podłączyć to po przez opornik około 1kohma. a przewodów od kierónkowskazów szukaj w rogu po lewej stronie przy nogach kierowcy na złaczu pod wykładziną. I WAŻNA INFORMACJA ---- NIE ZAMKNIE CI SIĘ ZAMEK PO PODANIU IMPULSU DO PUKI NIE ZAMKNIESZ WSZYSTKICH DRZWI LUB NIE WCIŚNIESZ WŁĄCZNIKÓW PRZY TYCH DRZWIACH.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A we wszystkich e36 jest ryglowanie :?: Nie mam teraz opornika, więc chce podłączyć samo zamykanie bez ryglowania i wydaje mi sie, że wszystko jest dobrze bo kable otwórz i zamknij są podpięte do pina 17 i 4, ale działa tylko otwieranie zamka. Drzwi mam zamknięte podczas sprawdzania. Macie jeszcze jakieś rady :?:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ryglowanie jest we wszystkich modelach. Przekręć kluczykiem zamek zamek w drzwiach i zamknij auto , puść kluczyk on wróci do normalnej pozycji i bez wyciągania go i otwierania jeszcze raz zrób zamknij i usłyszysz kolejną pracę siłownika. A co do braku zamykania zamka po podaniu impulsu to stawiam na przednie drzwi a dokładnie kierowcy gdzie będziesz miał wytarty plastyk na krańcówce w ryglu na słupku i po mimo zamkniętych drzwi moduł widzi je otwarte. Jest to typowa usterka . Sprawdzisz to otwierając poszczególne drzwi i sprawdzając czy zapala się lampka przy którychś drzwiach lampka się nie zapali i tak szukaj przyczyny w krańcówce.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ryglowanie jest we wszystkich modelach. Przekręć kluczykiem zamek zamek w drzwiach i zamknij auto , puść kluczyk on wróci do normalnej pozycji i bez wyciągania go i otwierania jeszcze raz zrób zamknij i usłyszysz kolejną pracę siłownika. A co do braku zamykania zamka po podaniu impulsu to stawiam na przednie drzwi a dokładnie kierowcy gdzie będziesz miał wytarty plastyk na krańcówce w ryglu na słupku i po mimo zamkniętych drzwi moduł widzi je otwarte. Jest to typowa usterka . Sprawdzisz to otwierając poszczególne drzwi i sprawdzając czy zapala się lampka przy którychś drzwiach lampka się nie zapali i tak szukaj przyczyny w krańcówce.

O którym słupku mówisz :?: Pewnie pod tapicerką drzwi tak :?: Jeśli to ważne to dodam, że nie działa mi zamykanie poprzez zamek właśnie w drzwiach kierowcy, a sam zamek wydaje się być dobry. Sprawdzałem ryglowanie i mi rygluje już po jednym przekręceniu kluczyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to masz odpowiedź dlaczego nie zamyka ci zamka . Musisz wymienić rygiel ten na słupku u kierowcy jak siedzisz na fotelu to na wysokości łokcia masz rygiel od zamka i w nim w środku jak palca włożysz jest taki mały guziczek i jak go wciśniesz to zamek się zamknie. Tam będzie wytarty plastyk widać to z zewnątrz. Można doraźnie wtopić tam kawałek drucika lub lastyku natopić albo na dobry klej podkleiś kawałek plastyku aby to wyrównać. Inicjatywa wedle uznania
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o taki rygiel tak: http://moto.allegro.pl/item719023356_rygle_zamki_drzwi_bmw_3_e36_inne_czesci.html#gallery :?: Jeśli tak to wydaje mi sie że działa poprawnie bo po zamknięciu drzwi lampka środkowa gaśnie. I jeszcze jedno jak próbuje zamknąć auto kluczykiem od strony kierowcy to nawet drzwi kierowcy nie zamyka a zamek kręci sie normalnie. Od strony pasażera zamyka wszystko.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.