Skocz do zawartości

Jak "włamać" sie do E32


elhomerro

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zdechl mi akumulator i nie moge otworzyc drzwi :duh: :cry2: szukalem na forum i znalazlem opcje z otwieraniem przy pociagnietej klamce. Juz sie ucieszylem bo rygielek wyskoczyl ale drzwi nie da sie dalej otworzyc :cry2:. Co teraz zrobic? Zostaje tylko drut i proba otwarcia maski? (Zamek w bagazniku jest chyba zepsuty, nie da sie go otworzyc w ogole :( )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerabiałem już to.

Otwarcie bagażnika nie gwarantuje sukcesu ! - u mnie nie pomogło podpinanie do elektryki, jedynie oświetlenie dobrze świeciło http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=79133&highlight=

 

Najlepiej to podnieś przód i jak pisze studentgrzes podepnij się pod alternator i wtedy otworzysz z kluczyka, albo "na złodzieja" otwórz maskę i podepnij się pod klemę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lub pod "+" bo nie każdy ma aku pod maską...

 

Aku jest pod tylką kanapą oczywiście (ale tam się nie dostanie, a szkoda bić od razu szybe), ale na środku przy podszybiu pod maską jest klema "+" o której piszesz i mi o nią chodziło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co wy koledzy wyczyniacie

 

Jak padnie aku przekręca się kluczyk w zamku od kierowcy do oporu potem podnosi klamke, po tej opoercji kluczyk daje się przekręcić jeszcze o pół obrotu co powoduje mechaniczne otwarcie zamka

 

Pozdrawiam

ps

było już mnustwo razy poruszane na forum

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak padnie aku przekręca się kluczyk w zamku od kierowcy do oporu potem podnosi klamke, po tej opoercji kluczyk daje się przekręcić jeszcze o pół obrotu co powoduje mechaniczne otwarcie zamka

 

niby tak Blasterze , o ile ta opcja działa. U mnie np ani w lewych ani w prawych drzwiach rygla nie podniosę w ten sposób :nienie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musi się dać od strony kierowcy jak i pasażera.... nawet w instrukcji tak opisują...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie czytalem wszystkich wypowiedzi ale pierwsze sa smieszne :D

 

Otwieranie zamka kluczykiem...

 

Wloz kluczyk w zamek w dzwiach ;) przekrec w lewo az poczujesz opor (kat ok 45 stopni) i mocno przekrec go do konca w lewo i nie patrz na opor jest to otwieranie awaryjne ;] (kluczyk powinien przekrecic sie o ok 90 stopni)

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nabakne ze tak jest w e38 w e32 zapewne trzeba jeszcze podnies klamke tak jak ktos pisal przede mna ale prosze tych co twierdza ze tak sie nie da :D w koncu wystarczy chwycic nstrukcje i tam pisze jak to sie robi :D po prostu trzeba to zrobic mocno bo kluczyk ma opor! i to duzy opor... heh uwazajcie aby nie zlamac kluczyka ale takie awaryjne otwieranie ma kazda buma od zawsze ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

......... ale prosze tych co twierdza ze tak sie nie da :D w koncu wystarczy chwycic nstrukcje i tam pisze jak to sie robi :..... ale takie awaryjne otwieranie ma kazda buma od zawsze ;)

 

Cobos, nie chodzi o to by se wciskać swoją prawde i się przepychać - przeczytaj jeszcze raz moje wypowiedzi i przejdź do tematu z zamieszczonego przeze mnie linka. Po tej operacji zapraszam do mnie do Krk - to tylko 4godz. spokojnej jazdy głównie autostradą.

jeśli otworzysz mi drzwi na kluczyk/klamka/kluczyk , to Ci stawiam krate piwa.

u mnie to nie działało (pewnie wyrobiony ząbek od awaryjnego otwierania), bo w prawych drga minimalnie rygiel, a w lewych drzwiach brak jakiejkolwiek reakcji podnoszenia rygla.

 

Więc przekonania i instrukcje jedno, a życie swoje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

......... ale prosze tych co twierdza ze tak sie nie da :D w koncu wystarczy chwycic nstrukcje i tam pisze jak to sie robi :..... ale takie awaryjne otwieranie ma kazda buma od zawsze ;)

 

Cobos, nie chodzi o to by se wciskać swoją prawde i się przepychać - przeczytaj jeszcze raz moje wypowiedzi i przejdź do tematu z zamieszczonego przeze mnie linka. Po tej operacji zapraszam do mnie do Krk - to tylko 4godz. spokojnej jazdy głównie autostradą.

jeśli otworzysz mi drzwi na kluczyk/klamka/kluczyk , to Ci stawiam krate piwa.

 

Jak Coboss? Wpadasz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh za daleko mam. Ale jezeli na prawde to nie dziala to jedyne co zostaje to zamowic fachowca od otwierania zamkow bo tak czy owak bedzie on do na prawy. Teoretycznie musza sie otworzyc awaryjnie. Jezeli tak jak piszesz masz juz tak dobity zamek to polecam za wczasu go naprawic zanim nie bedzie wiekszego akuku :) tak czy owak jest to na prawde dziwna przypadlosc twojego autka ;/

 

Ja wymiekam moze ktos juz wczesniej takie cos robil to Ci pomoze :) Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za opinię, a drogę do Leszna znam bo już tam byłem, i z "podpórką" kolegi banola zapraszam do Krakowa - dojazd w weckend jak remonty na A4 śpią jest przyjemny (tylko te ponad pare godzin jazdy :mad2: ).

 

A jako dobry patent, to proponuję zrobić zabezpieczenie, w postaci przeprowadzenia kabla od "+" akumulatora do bagażnika.

Bagażnik zawsze da się otworzyć, a wtedy łatwo bezpośrednio podpiąć do prostownika lub zewnętrznego akumulatora i dalej...każdy wie co i jak.

 

A co do Twoje wizyty w Krk, to puszczam Ci miłą zachętę na PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka razy już to pisałem - u mnie (w poprzedniej bumie, e32 735) też to nie działało - awaryjne otwieranie.... i nie przez centralny czy alarm, ale za moją zasługą - rozebrałem drzwi, rozebrałem centralny zamek i wyjąłem klamkę. Wkładając nieco źle to poskładałem i ułamało się.... taka łapka co ciągnęła za takie krótkie cięgienko które z kolei pociągało za rygielek....

 

Tak zatem potwierdzam - widziałem klamkę od środka i jest tam rygielek który unosi się po przez uniesienie klamki (w ten sposób zwalnia kluczykowi pełny obrót) - czysta mechanika, nic to nie ma wspólnego z elektroniką... chyba że ktoś wykombinował sobie jakieś dodatkowe blokady.

 

To tyczyło się starszej bumy. Nowsza, którą mam - nie działa na awaryjne otwieranie gdy zamknę ją z pilota - nie mało się zdziwiłem jak padał mi aku.... ale to cholerny fakt. W starszej działało to zawsze (E32 735i rocznik 87) w nowszej z alarmem już nie (E32 750iA rocznik 91) - nadmienię że nowszego modelu jeszcze nie rozbierałem i obym nie miał powodu bo działa aż nadto dobrze :D

BMW E32 750iA '91 (magia V12 :twisted2: ) & Honda Shadow VT 1100 -custom- chopper

Ex: BMW E32 735i'87, Mercedes-Benz W123 300 D'79, Ford Fiesta '92, Honda VF 750 F'83, Jawa 350'88, Fiat 126p'89, Yamaha RJX 80 SE'87,Motorynka...

:arrow: Schematy E32 :arrow: CERBER -bezpieczeństwo IT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!!!!

Ja to przerabiałem wczoraj w swojej e34:D też padł mi akumulator(gupi na światłach zostawiłem), podpięcie pod lampkę nic niedało, ale zrobiłem tak:

ściągnołem tapicerke tylnej klapy, dobrałem się do silniczka centralnego zamka, odpiołem od niego kostkę i podałem do niej prąd z drógiego akumulatora przez dwa kabelki:D Otworzyło się odrazu!!! Niewiem jak w e32, ale mi się udało, a zajeło to chwilę.

Pozdro!!!

B-okiem M-ożna W-chodzić


Moja bawarka:

http://polskajazda.pl/Samochody/BMW/5/41749

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!!!!

Ja to przerabiałem wczoraj w swojej e34:D też padł mi akumulator(gupi na światłach zostawiłem), podpięcie pod lampkę nic niedało, ale zrobiłem tak:

ściągnołem tapicerke tylnej klapy, dobrałem się do silniczka centralnego zamka, odpiołem od niego kostkę i podałem do niej prąd z drógiego akumulatora przez dwa kabelki:D Otworzyło się odrazu!!! Niewiem jak w e32, ale mi się udało, a zajeło to chwilę.

Pozdro!!!

 

 

u mnie podanie napiecia na silownik centralnego nic nie daje - 0 reakcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O podobnym problemie pisalem jakis miesiac temu.

U mnie tez nie dzialalo awaryjne otwarcie. Moze dlatego ze zamek zamkniety byl pilotem. Mi pogol fachowiec z ADAC przyjechal, przylozyl przyssawke do szyby w drzwiach kierowcy, odciagnal je kawalek wsadzil dlugi drut i otworzyl nim maske. Podalismy prad a + i - i auto sie pieknie otworzylo pilotem.

Zapraszam na forum uzytkownikow Diesla


http://www.bmw-diesel.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam że po wyjęciu akumulatora (celem podładowania) drzwi normalnie dało się zamknąć i otworzyć w trybie awaryjnym - mowa o E32 z fabrycznym alarmem.

BMW E32 750iA '91 (magia V12 :twisted2: ) & Honda Shadow VT 1100 -custom- chopper

Ex: BMW E32 735i'87, Mercedes-Benz W123 300 D'79, Ford Fiesta '92, Honda VF 750 F'83, Jawa 350'88, Fiat 126p'89, Yamaha RJX 80 SE'87,Motorynka...

:arrow: Schematy E32 :arrow: CERBER -bezpieczeństwo IT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!!!!

Ja to przerabiałem wczoraj w swojej e34:D też padł mi akumulator(gupi na światłach zostawiłem), podpięcie pod lampkę nic niedało, ale zrobiłem tak:

ściągnołem tapicerke tylnej klapy, dobrałem się do silniczka centralnego zamka, odpiołem od niego kostkę i podałem do niej prąd z drógiego akumulatora przez dwa kabelki:D Otworzyło się odrazu!!! Niewiem jak w e32, ale mi się udało, a zajeło to chwilę.

Pozdro!!!

 

 

u mnie podanie napiecia na silownik centralnego nic nie daje - 0 reakcji.

 

Ja wypiołem kostkę z siłownika i do niej podłanczałem bezpośrednio i naszczęście zadzaiłało, ale to widać, każdy przypadek jest inny :|

B-okiem M-ożna W-chodzić


Moja bawarka:

http://polskajazda.pl/Samochody/BMW/5/41749

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam.

 

No i stało się ... kolejny raz zresztą, nienauczony doświadczeniem nie podjąłem kroków zaradczych i teraz jedyny sposób na dostanie się do samochodu to:

 

czy ktoś mógłby zdradzić mi na priva jak otworzyć awaryjnie pokrywę silnika, czyli "maskę"?

 

Wszystkie wymienione w tym wątku porady u mnie nie działają, aku jest padnięte do zera co oznacza zaryglowane zamki, działający elektromagnes i niedziałającą metodę z kluczykiem do oporu, ani metodę na "lampkę w bagażniku" bo świecą mi tylko kierunkowskazy w ten sposób, zamek wciąż nie działa. A szyby bić nie chcę, do środka przez bagażnik nie wejdę ze względu na "zbyt mały otwór" :) ani nie mam kogo tam wyekspediować ...

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=285366 <- E36 318i Touring ... była :(

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=73366 - E39 520i ... była :(

E32 730i R6 - Diamantschwarz Metallic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.