Skocz do zawartości

Angel eyes dla E39 97r (sprzed liftingu) - mozliwe ?


jacinek

Rekomendowane odpowiedzi

Więc zróbmy sonde: prosze o opinie ccfl-ów w pokazanych BMW:

 

http://images34.fotosik.pl/381/49fcfc1ce77d736em.jpg

 

http://images30.fotosik.pl/285/7598cf9ef0a2a8a1m.jpg

www.alltech24.pl - oświetlenie led, xenon, ringi ccfl, markery led, pokrowce samochodowe, przetwornice napięcia, lampy robocze led



[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=160bfe16170114a1][img]http://images41.fotosik.pl/1246/160bfe16170114a1m.jpg[/img][/url]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 68
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam, widze że dyskusja zamiast nieść porade to przerodziła się w kłótnie. Ja mam u siebie założoną listwe chromowaną na tylnej klapie do wersji po lifcie, nerki w stylu M Power ale całe chromowane, ciemną szybe i lotka serii M. Czyli poprostu powinienem się nie pokazywać z samochodem na ulicy bo mam wieśniacki tuning?????? Mi się podoba i znajomi mówia że bardzo fajnie wygląda a ringi miałem założyć ale niestety szykuje się do sprzedaży autka i kupna E32 V12 bądź E34 4.0. Pozdrawiam
Było E39 523i, E30 320i Coupe, E32 730iA, E34 540iA M-Pakiet, E34 525TDS touring X2, E38 750iA pakiet Alpina
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego mmwmm chyba sam nie wiesz co piszesz.. Nie rozumiem jaki problem masz w zdjeciach? Jak nie masz argumentów to nie wypowiadaj się,
www.alltech24.pl - oświetlenie led, xenon, ringi ccfl, markery led, pokrowce samochodowe, przetwornice napięcia, lampy robocze led



[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=160bfe16170114a1][img]http://images41.fotosik.pl/1246/160bfe16170114a1m.jpg[/img][/url]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi sie wydaje ze to bedzie kolejna dluga dyskusja, bo nie da sie przytoczyc argumentow, poprostu nie da.

 

Jednym sie takie doklejane ringi z nieorginalnymi lampami podobaja, tak jak niektorym podobaja sie spoilery wysokie na 50 cm, a innym sie nie podobaja takie rzeczy i nie da sie przytoczyc argumentow i tyle.

 

Jednym sie podoba inni uwazaja to za wiejski tuning i tyle.

 

Mi osobiscie podobaja sie rzeczy tak jak wyjechaly z fabryki i ani w E36 ani w E39 nic nie doklejam, a z zewnetrznych elementow nic nie zmianiam, inny sobie doklei diodki do zderzaka i mu sie podoba, wiec jak juz chyba kazdy zdarzyl zalapac, nikt nikogo nie przekona, bo sie nie da i tyle :)

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ten drugi przykład (E39), choć chciałeś dobrze jest nietrafiony, bo pokazałeś zastąpienie zwykłych ringów tymi CCFL's co jest wg mnie już kwestią nie wieśniacką, lecz dyskusyjną, ale ze względu na allegrowe lampy z tego zdjęcia (prawdopodobnie Sonar), które z kolei są już rozwiązaniem wieśniackim w całej okazałości.

 

Jakiekolwiek ringi, czy to kupowane z całymi lampami np. od Depo czy InPro lub same CCFL's (pod warunkiem, że w lampach jest soczewka) w E36 pozostawiam bez komentarza, gdyż tam chcąc mieć ringi niestety trzeba kombinować, czy jest to słuszne czy nie, to kwestia dyskusyjna.

 

No i kto tu rozumie trzy po trzy..? :duh:

 

Jeżeli tylko ori is the best a wszystko inne to wieśniactwo to przeprowadź cały lift. Widziałeś kiedyś jak z salonu wyjechała przedliftowa e39 ze zmienionymi tylko światłami i felgami??

Cała reszta nie pasuje i to nie jest ori.

Ale chyba ori to tylko takie zmiany jakie Ty przeprowadzisz w swoim autku i potem uważasz że masz "fajny efekt" a cała reszta to Wiocha :norty:

 

Rozumiem że teraz po wywaleniu na kibel swojego HID'a nasępne w kolejce były IN.PRO bo to tylko taka tańsza alternatywa dla ori i zaraz potem swój poliftowy zderzak przedni i zakupiłeś ori zderzak z otworami pod spryskiwacze (w starym nie było sensu wiercić otworów bo to będzie wiocha i przeróbka tanim kosztem), spryskiwacze wraz z osprzętem oraz lampy ori xenon HELLA :cool2:

 

Chłopie ale głupoty gadasz. Jakbym Ci postawił lampy Hella nowe i Inpro to byś nawet nie zauważył różnicy, bo obie wyglądają identycznie, na jednej i drugiej masz nawet znaczki Hella. Lampy Inpro są produkowane na licencji Hella, więc jaka w tym logika, aby kupować styrane czasem i być może uszkodzone używki skoro można mieć w tej samej cenie wizualnie i technicznie dokładnie to samo i do tego zupełnie nowe? Nie porównuj więc lamp InPro do jakiegoś garażowego tunningu polegajace na wkladniu allegrowych ringów do przedliftowych lamp.

 

Nie rozumiesz sedna sprawy. Nie szydzę z tego, że ktoś nie kupuje sobie tylko orginalnych części do auta, bo nie wszyskto to co wypuściło BMW 10 lat temu musi dziś być jedynym atrakcyjnym i jedynym też sensownm rozwiązaniem (np. kupowanie na siłę styranych używek ori lamp zamiast takich samych nówek), lecz z tego że ktoś próbuje tanim kosztem zrobić sobie tunning lamp na wzór orginalnych z marnym skutkiem i jeszcze gloryfikuje takie rozwiązanie na Forum. Prawda jest taka, że zakładanie CCFL's do przedliftowych lamp to wieśniactwo, bo jestem na 100% pewien, że gdyby cena ori lamp była nieco bardziej atrkcyjna (niestety nawet Inpro to koszt w tej chwili około 1600zł + przejściówki) stałby już w sklepie z pudełkiem pod pachą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

_Kris_ nie ma z Toba o czym dyskutowac bo albo zaciela Ci sie plyta, albo piszesz dlatego zeby tylko wyszlo na Twoje, albo glosowales na PiS... zostawiam Cie z Twoimi poglądami, na pewno masz piekny samochód który nawet na wsi nie był przez całe swoje zycie i ciesze się razem z Toba szcześciem z jego posiadania :dance:
www.alltech24.pl - oświetlenie led, xenon, ringi ccfl, markery led, pokrowce samochodowe, przetwornice napięcia, lampy robocze led



[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=160bfe16170114a1][img]http://images41.fotosik.pl/1246/160bfe16170114a1m.jpg[/img][/url]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie i po co ta kłótnia?? Jednym się podobają takie ringi a innym tylko fabryczne a jeszcze innym wogóle więc nie widze sensu szukać sobie wrogów. A czy ringi to wieśniacki tuning czy nie to kwestia gusty ale znam opinie różnych ludzi i im się to podoba(mi zresztą też) a druga sprawa to to że nie każdy może sobie pozwolić na całe lampy orginalne z ringami i szuka alternatywy. A co do tuningu to zależy kto co lubi i co mu się podoba. Miałem niedawno passata i go ospoilerowałem i wyglądał naprawde fajnie. Niestety nie można wklejać tu fotek takich aut więc nie wkleje.
Było E39 523i, E30 320i Coupe, E32 730iA, E34 540iA M-Pakiet, E34 525TDS touring X2, E38 750iA pakiet Alpina
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śmieszą mnie trochę tekst,y że jak nie kupisz oryginalnych lamp to wiocha. Ja kupiłem nie oryginale za pół ceny oryginałów i różnicę zauważą tylko wtajemniczeni. Reflektory są dobrej jakości, bardzo dobrze wyglądają jak i świecą, nie parują. Dodałem do tego nowe nerki oraz nowe lampy z tyłu. Po zmianie auto wyraźnie odmłodniało i o to mi chodziło. Tak że teksty typu wieś tuning wsadźcie sobie....

 

Poniżej macie fotkę jak to wygląda.

 

http://images48.fotosik.pl/20/e021d97c5ab13cfe.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

m-system daruj sobie te płytkie tekty, musisz zrozumieć, że nie każdy pochwala to co sprzedajesz, więc nie licz na aplauz od wszystkich i wszędzie. Poza tym o gustach się nie dyskutuje.

 

Nie rozumiem takiego podejścia do styllingu, więc ode mnie to EOT. Pozdrawiam wszystkich właścicieli wieśbumek. :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli o mnie chodzi to przez 2 lata jeżdziłem 100% ori przed liftem i nie zmieniłem nic w aucie nawet kierunki były pomarańczowe bo mnie te zmiany nie brały. Fakt że podobały mi się tylnie ori neony poliftowe, ale przód żaden szał, ringi ledwo co widać. Dopiero jak zobaczyłem efekt jaki daję ccfl zacząłem myśleć o zmianach. Tylko jak miałem wypluć ponad 2k za ori xenon poliftowy i potem piec lampy w piekarniku aby je rozkleic (bo się naczytałem że ciężko je rozkleić) i zmieniać na ringi które widać, podjąłem decyzje o przeróbce swoich starych lamp które są na zwykłych zatrzaskach, a te 2k przeznaczyć na zbożniejszy cel. I tak ponad 99,9% nie rozróżnia modeli BMW nie wspominając już o rozróżnieniu ori lamp w e39 co z pewnością potrafi większa część tego forum. Więc wydawać kasę na nowe a stary xenon wywalic na gimele albo sprzedać na allegro za jakieś grosze skojarzyło mi się tylko z szastaniem kasą dla zachcianki. Jak na przód ringi to i tył trzeba było zmienić ale tu już nie było alternatywy bo jedyne jakie mi się podobały i jakoś świeciły to ori neony i takie też wrzuciłem.

Nie wiem jak te ccfl'ki będą się dalej spisywać i czy nie zaczną się sypać albo topić przetwornice bo mam je od miesiąca. Jak będą problemy to wywale je i trza będzie wstawić ori xenon bo tych neonów już z tyłu nie wywale :cool2: ale narazie jest ok i mi się podoba, innym nie musi.

 

A Ty _Kris_ wyluzuj trochę z tym swoim wieś tuningiem, więcej tolerancji, puszysz się z tymi swoimi ori lampami jak byś tyrał na nie przez 2 lata :)

Pozdr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śmieszą mnie trochę tekst,y że jak nie kupisz oryginalnych lamp to wiocha. Ja kupiłem nie oryginale za pół ceny oryginałów i różnicę zauważą tylko wtajemniczeni. Reflektory są dobrej jakości, bardzo dobrze wyglądają jak i świecą, nie parują. Dodałem do tego nowe nerki oraz nowe lampy z tyłu. Po zmianie auto wyraźnie odmłodniało i o to mi chodziło. Tak że teksty typu wieś tuning wsadźcie sobie....

 

Poniżej macie fotkę jak to wygląda.

 

http://images48.fotosik.pl/20/e021d97c5ab13cfe.jpg

 

 

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

A ja mam takie od wczoraj

 

 

%5B640%3A427%5Dhttp%3A//www.3card.net/bmw/523/1.jpg

%5B640%3A427%5Dhttp%3A//www.3card.net/bmw/523/2.jpg

%5B640%3A427%5Dhttp%3A//www.3card.net/bmw/523/3.jpg

%5B640%3A427%5Dhttp%3A//www.3card.net/bmw/523/4.jpg

%5B640%3A427%5Dhttp%3A//www.3card.net/bmw/523/5.jpg

BMW E60 530d

Gdyby Bóg był za przednim napędem - wszyscy chodzilibyśmy na rękach ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i było się chwalić..!?? Zaraz PANOWIE STYLIŚCI zjadą Cię od Wieśniaka :norty: Kolega Melonik chociaż zasłonił twarz :twisted: :twisted2:

 

:-) - na pochybel Stylistom ... eheh

BMW E60 530d

Gdyby Bóg był za przednim napędem - wszyscy chodzilibyśmy na rękach ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwnie wygląda, może przez to, iż wszystko jest jakby z innego auta, grill a la M5, lampy podróbki w stylu poliftowym i zderzak przedliftowy. :) Mimo wszystko nie jest źle, ringi i ksenon rulez. :cool2:

 

PS. Jeśli nie podobają Ci się żółte kierunki możesz sobie kupić żarówki w stylu Osram Diadem (w stylu, bo ja je mam i są bardziej błękitne niż białe). Nie ma wtedy efektu sadzonego jajka. :P Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najgorszy efekt w dokladanych ringach jest taki, ze siedza one jak by w zaglebieniach, i jesli sa ogladane pod innym katem, a nie na wprost auta, to wyglada to nie za ciekawie, poniewaz sa ucinane przez te czarne otoczki ktore je przyslaniaja i patrzac pod lekkim katem widac juz jak by pol-ksiezyce a nie ringi, mijajac takich samochod na drodze czesto widac wlasnie zamiast ringow jakies poprzycinane ksiezyce.
Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.