Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
jest budżet to kupuje co mi jest potrzebne a to że zrobione są hamulce i szyby to niby tak dużo na 2 dni litości ile czasu mam wycinać plexi Jak kojarze to brałem silnik z e46 i jak gadalem ze sprzedawca to był pewien że to m54

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

  • Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
sprzedałem wczoraj e46 M3 turbo a to jest słaby samochód do driftu na tor jest super ale ogólnie to lipa :( zawiodłem się strasznie

 

a ja myślę - no offence - że masz bujną wyobraźnię i piszesz generalnie ostre dyrdymały :wink:

 

chyba, że bałeś się, że e46 obije się i będzie brzydkie :wink:

ta właściwa beemka gdzieś na mnie czeka...
Opublikowano
m3 e46 teraz chodzi od 60 tys i ja mam niby wszystko z niego wyrzucić i go przerabiać ludzie aż tyle kasy to ja nie będę tracił dla zabawy na ten samochód mam 20 tys tyle mogę poświęcić ale nie 60 tys pozatym maja stłuczka i tu e30 będzie za grosze naprawione a e46 to majątek a jestem pewny że nie raz w coś przywale

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano (edytowane)
a ja myślę - no offence - że masz bujną wyobraźnię i piszesz generalnie ostre dyrdymały :wink:

 

chyba, że bałeś się, że e46 obije się i będzie brzydkie :wink:

 

Heh a ja odnoszę podobne wrażenie, kolega M-Technik w poście powyżej piszę, że nie wywali wszystkiego z auta za 60k ale skoro miało turbo to chyba było warte jeszcze więcej :norty: No ale widocznie lepiej zainwestować w e30 z 2.8 niż M3 które ma rzekomo ponad 600KM (tak kolega miał napisane w opisie) i szpere adaptacyjną do 100% ;) Swoją drogą ostatnio też widziałem post o Twoim e36 wartym ponad 40k... heh :roll2:

Edytowane przez ShakeIt
Opublikowano
a ja myślę - no offence - że masz bujną wyobraźnię i piszesz generalnie ostre dyrdymały :wink:

 

chyba, że bałeś się, że e46 obije się i będzie brzydkie :wink:

 

Heh a ja odnoszę podobne wrażenie, kolega wyżej piszę, że nie wywali wszystkiego z auta za 60k ale skoro miało turbo to chyba było warte jeszcze więcej :norty: No ale widocznie lepiej zainwestować w e30 z 2.8 niż M3 które ma rzekomo ponad 600KM (tak kolega miał napisane w opisie) i szpere adaptacyjną do 100% ;) Swoją drogą ostatnio też widziałem post o Twoim e36 wartym ponad 40k... heh :roll2:

też to pamiętam i jedynie co pozostaje to:Na wykrywacz kłamstw z nim! :mrgreen:

i pamiętam że miały być zdjęcia M3 z budowy tych 600KM,ale chyba już nie będzie.No cóż szybko straciłeś zapał :norty:

A little piece of heaven in my hands
Opublikowano
Hehe dokładnie. Skoro ktoś jest takim pasjonatem, że zakłada turbo do M3 to chyba równie chętnie zmieni zawieszenie itd. aby to była maszyna do driftu. Odchudzone czy też nie to z taką mocą i tak powinno być chyba lepsze od e30 z 2.8 pod maska ;)
Opublikowano
wy nic nie jarzycię że m3 jest szkoda do tego sportu ale ok dla kolegi zapraszam na ulice krucza róg wilczej w warszawie zobaczysz e36 które lekko jest warte 40 :mrgreen: (dowiedzcie się ile kosztuje przystosowanie silnika do paliwa 100-110 oktamów) ps dlaczego tak wiele m3 e46 jest zrobione do driftu faktycznie super auto do tego sportu ale jak się wypowiadać o tym jak jeździ m3 to chyba trzeba czegoś więcej niż danych fabryczych i doświadczenia z 1.6l

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
ostatnio mam bzika na tym punkcie jutro sprzedaje samochód i będę miał budżet by przygotować samochód do driftu tylko pytanie jaki waszym zdaniem włożyć silnik 3.5 litra? Więcej mniej?

 

A mnie zastanawia jedno. Wywalasz pytanie w stylu żółtodzioba, a za chwile starasz się przekonać każdego ze jesteś najmądrzejszy. Ochłoń i może lepiej prowadź sobie do lustra takie wywody na to samo wyjdzie. Będziesz siebie pytał i odpowiadał, nikt cie nie obrazi i takie tam.

(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano
wy nic nie jarzycię że m3 jest szkoda do tego sportu ale ok dla kolegi zapraszam na ulice krucza róg wilczej w warszawie zobaczysz e36 które lekko jest warte 40 :mrgreen: (dowiedzcie się ile kosztuje przystosowanie silnika do paliwa 100-110 oktamów) ps dlaczego tak wiele m3 e46 jest zrobione do driftu faktycznie super auto do tego sportu ale jak się wypowiadać o tym jak jeździ m3 to chyba trzeba czegoś więcej niż danych fabryczych i doświadczenia z 1.6l

mam doświadczenia z silnikami od 1.4L-20.0L+turbo(20 000ccm). :mrgreen:

A little piece of heaven in my hands
Opublikowano
to było tylko pytanie nikt nie mówił że się dostosuje więc w czym problem? To mój wybór jaki silnik wkładam ps móje m3 miało 540 kucy a obecny właściciel to mój wspólnik więc jak wrócę za tydzień do wawy wrzuce foto

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
Chcesz cos do dritu extra.... Nissan s14
a czemu taki półśrodek nielepiej r33

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
Chcesz cos do dritu extra.... Nissan s14
a czemu taki półśrodek nielepiej r33

r33 i r34 wychodziły tylko z kierownicą po prawej stronie

A little piece of heaven in my hands
Opublikowano (edytowane)

Już wtrącając się do tego OT:

 

Idealne do driftu jest właśnie E46 M3. Z turbo ma odpowiednią moc, genialne wyważenie itd (odpowiednik Nissana S15). Przyznają to sami Japończycy. Jednak u nich takie BMW kosztuje majątek, a Nissany, Toyoty czy Mazdy walają się po krzakach ;) Jak u nas E30 czy E36. Do tego produkcja części do driftu do aut rodzimych jest nieporównywalnie większa niż do BMW, podobnie z przetarciem szlaków itd.

 

Ja również uważam, że 2.8 do driftowego E30 to za mało. W drifcie nie chodzi tylko o moc, ale też o moment obrotowy. Albo 1.8 is plus turbo (mamy wtedy odpowiednik Nissana S13 w BMW z super wyważeniem), albo swap na 3.5 wzwyż i uczymy się jeździć z dość ciężkim przodem, co jednym pasuje, a innym nie.

 

Jako, że drifting to pokaźna część mojego życia, powiem, że sezon '09 upłynie pod znakiem V8 - N/A i z doładowaniem.

W BMW silniki V8 staną się swoistym must have, natomiast wchodzą też do Nissanów - S14A Bartka Stolarskiego z LS1 (Camaro) plus kompresor, oraz do np. Mazdy RX-7 w nowym projekcie Jacka Sobczaka.

Do E28 Sosena wjedzie V8 z M5 E39, taki sam jak w E36 Ognia.

Bartek Owczarek też myśli nad V8 LS1 do Nissana S15.

W drifcie chodzi też o bezawaryjność, a V8 z rodziny LS z kompresorem znosi 600KM i 700Nm bez pierdnięcia.

Edytowane przez Raceboy
Opublikowano
Chcesz cos do dritu extra.... Nissan s14
a czemu taki półśrodek nielepiej r33

r33 i r34 wychodziły tylko z kierownicą po prawej stronie

i co z tego wkońcu to zabawka a nie samochód na codzień jak już tak gadamy a widzalem r33 z kiera po lewej niestety był bez konsoli

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
Chcesz cos do dritu extra.... Nissan s14
a czemu taki półśrodek nielepiej r33

r33 i r34 wychodziły tylko z kierownicą po prawej stronie

i co z tego wkońcu to zabawka a nie samochód na codzień jak już tak gadamy a widzalem r33 z kiera po lewej niestety był bez konsoli

 

A widziałeś czarnego R33 od Sky Racing ? http://www.nissanskyline.eu/viewpage.php?page_id=37

Można WSZYSTKO

Opublikowano
niezły pomysł miał z ta konsola a tak nawiasem jak znasz chłopaków to spytaj jak często im zderzaki odpadają :) a ja narazie zaczynam z driftem i myślę że 2.8 litra będzie idealny do nauki no i porównajmy cenę v8 z m5 plus skrzynia 20 tys zł i to lekko 2.8 ze skrzynia 4tys jak wspomniałem 20tys to budżet Pozbycie się M3 było wymuszone tym że potrzebowałem dużo kasy na zaraz ale i tak szkoda go do driftu za dużo kosztuje

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano

Zderzaki są montowane tak, by w razie kontaktu z tarką bądz innym autem od razu odpadły. Nie ma stresu że taki zderzak pęknie i przebije IC.

A co do V8 - nikt nie mówi o ósemce z emki. V8 286KM już daje radę :)

Można ściągnąć też np. 1uzfe plus skrzynia R154 z odpowiednim adapterem :)

Lub LS1 5.7 V8 z Chevroleta Camaro SS (ok.99r) o seryjnej mocy 340 km oraz 480 Nm. Zdziera gacie z ... :)

Takie opcje nie są strasznie drogie.

Opublikowano
mi raczej chodziło jak często trzeba kupić nowy :) ale ja narazie to raczej słabo się ślizgam jak się poduczę to pomyśle nad czymś większym pod maską narazie trzymam się 2.8 do tej masy powinno na początku być ok

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano

dokładnie wystarcza v8 ale z e34 albo e38 lub e39 o mocy 286km i 400nm i za silnik i czesci wychodzi ok 6tys ggdzie za ta cene albo mniej mozna kupic całe auto po dzwonie np z angli i wtedy masz głupie cześci które naprawde sie przydaja przy takim swapie. jak robic to juz powaznie takie moje zdanie bo za troche bedzie ci mało to puźniej lepiej uturbić takie V8. Mysle ze wyjdzie lepiej niz v8 z m5 w tym przypdaku.

Pozatym zwykłe v8 jak pisałem bez turbo mysle ze bedzie duzo mniej kłopotliwe niz 2,8 turbo w tym sporcie.

Opublikowano

Hmmm...z doświadczenia którego (bez obrazy) nie macie jako teoretycy nie drifterzy powiem tylko, że uturbianie silnika który pod turbo nie był projektowany to na prawdę wyższa szkoła jazdy i droga w nieznane, uczenie się na własnych niestety błędach.

Uturbialiśmy w klubie M50B25. Powiem tylko, że po pierwsze projekt przekroczył zakładany przez właściciela budżet o jakieś 200%, a po drugie dopiero po zabicu jednej turbiny auto jeździ jak należy...na turbinie z Imprezy Sti :)

Jest jeszcze jedna bardzo ważna zasada w tym męczącym dla aut sporcie - czego nie ma to się nie popsuje :) Tak więc jeśli można zbudować mocne auto bez doładowania to należy iść w tym kierunku.

Opublikowano
wiem że to okaże się mało ale silnik zawsze będę mógł zmienić jak się poduczę a że w rodzinie są teraz 3 Bunie to silnik się nie zmarnuje :) ten się trafił okazyjnie to wziąłem 4.0 mogłem kupić ale nic nie wiedziałem o tym silniku ale kto wie może za pół roku będzie coś lepszego ale bardziej bym szukał 3.6 z e34 :)

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.