Skocz do zawartości

Mam zamiar kupić E60 tylko co wybrać 525i czy 530i


BorysKrystian

Rekomendowane odpowiedzi

Witam tak ja w temacie, E60 525i czy 530i.

Czy mogą wypowiedzieć się osoby mające takie auta lub znają je z bliska.

Chodzi mi o spalanie, awaryjność (co się psuje), na co uważać przy kupnie, ogólnie o koszty utrzymania takiego auta.

Czy wybrać auta z automatyczną klimą czy manualną i szukać z nawigacją czy też nie ma to sensu bo mapy polski są niepełne.

Z góry dzięki i pozdrawiam.

Tuning is not a crime it's a way of life!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wybrałem 530i, mocniejszy silnik 272 KM i podobne zużycie paliwa.

Wprawdzie w mieście pali ok 12 litrów, ale pięknie się zbiera i ładnie mruczy. Co do wyposażenia, ciężko chyba będzie znaleźć z manualna klimą a różnica w cenie nie bedzie jakaś duża przy klimatroniku i navi pro.

Poza tym tych aut jest mało (wszyscy kupują 530d) i wybór jest ograniczony

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wybrałem 530i, mocniejszy silnik 272 KM i podobne zużycie paliwa.

Wprawdzie w mieście pali ok 12 litrów

 

ILE?

 

Ja mam 3.0d i ciezko zejsc ponizej 13 litrow.

 

Mam tez kolege, ktory ma Volvo XC70 2,5T w automacie i pali mu po miescie przy dobrym bucie 9,5 litra...

 

A w Himalajach widzieli ostatnio Yeti..

 

Daj spokoj z takimi bajkami dla grzecznych dzieci :duh:

I love smell of the gasoline in the morning. It smells like... victory.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie.

 

fotka pierwsza to auto sprzed liftingu.

 

cały boczek jest zmieniony.

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wybrałem 530i, mocniejszy silnik 272 KM i podobne zużycie paliwa.

Wprawdzie w mieście pali ok 12 litrów

 

ILE?

 

Ja mam 3.0d i ciezko zejsc ponizej 13 litrow.

 

Mam tez kolege, ktory ma Volvo XC70 2,5T w automacie i pali mu po miescie przy dobrym bucie 9,5 litra...

 

A w Himalajach widzieli ostatnio Yeti..

 

Daj spokoj z takimi bajkami dla grzecznych dzieci :duh:

 

 

testowałem auto 2 dni w mieście (warszawskie korki i w trasie).

W mieście przy dynamicznej i brawurowej jezdzie auto wzięło 18 litrów i chciało jeszcze, ale jak wystopowalem i przestałem śmigać ze świateł to spalanie zaczęło spadać i osiągnęło 12 l przy przedzieraniu się przez korki (na D- drive) i podskoczyło do 12,5 przy przejeżdzie przez zakorkowaną trasę Łazienkowską)

Za to w trasie przy prędkości przelotowej 200-220 łyknęło 13,5l

a przy 140 już tylko 8,9l.

Acha, te 12 w mieście to tez nie 30/h :)

 

Jechałem, widzialem, biorę takie auto i bedę śmigał :)

 

PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko pytanie czy to spalanie to wskazywal ci komp czy tyle wyszlo ci po zatankowaniu na full bo to moze byc znaczna roznica w spalaniu

 

u mnie potrafi na kompie wskazywac 7,5 - 8,0l/100 a rzeczywistosc jest troche gorsza: 9,5 - 10 l/100 w miescie oczywiscie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

u mnie potrafi na kompie wskazywac 7,5 - 8,0l/100 a rzeczywistosc jest troche gorsza: 9,5 - 10 l/100 w miescie oczywiscie

 

to masz niezle rozkalibrowany komp, albo patrzysz na srednie spalanie z kilkuset lub kilku tysiecy kilometrow i porownujesz ze splaniem mierzonym po kokretnym tankowaniu

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup 530D :D

jest to najbardziej awaryjny silnik w BMW jaki powstał :duh:

 

Tak i przy okazji nikt o tym nie pisze, nie ma zadnych sporow o to i caly czas ci durni Niemcy, Polacy i inne narodowosci tak chetnie kupja ten samochod.

 

Podaj jakies statystyki, informacje o akcjach nawrotowych z ktorych wynika to co napisales. Proszę :wink:

Think Locally,

Fuck Globally!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup 530D :D

jest to najbardziej awaryjny silnik w BMW jaki powstał :duh:

 

Tak i przy okazji nikt o tym nie pisze, nie ma zadnych sporow o to i caly czas ci durni Niemcy, Polacy i inne narodowosci tak chetnie kupja ten samochod.

 

Podaj jakies statystyki, informacje o akcjach nawrotowych z ktorych wynika to co napisales. Proszę :wink:

wystarczy poczytac forum only benzin :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do 530D z E60 silnik chodzi jak traktor dla mnie jesli nie robisz tras to niewarto kupowac 530 d bo to co zaoszczedzisz na benzynie stracisz na czesci ktore beda siadac z powodu nienabierania odpowiednich temp pracy czyli niedogrzejesz silnika i wyłanczasz dissel nie znosi tego jesli wiedz jezdzisz głownie miasto i jakies tam trasy polecic smialo moge 530i albo 545i spalanie wieksze max o 3 4 litry ale za to jest czym depnac :)

e90 330i manual :D http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=180705

///M - The most powerful letter in the world!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wystarczy poczytac forum only benzin :mrgreen:

 

W Polsce wiekszosc e60 z duzymi silnikami to 3,0d...jesli sa problemy to ci ludzie tu pisza stad popularniejsze tematy o 3,0d niz o 3,0i.

 

Jezdzac turbodieslem trzeba pamietac tylko o trzech rzeczach

1. Poki silnik zimny nie krecimy go wysoko.

2. Tankujemy paliwo na sprawdzonych stacjach (ewentualnie na koncernowych gdzie jest male prawodopodobienstwo syfu).

3. Po jezdzie zawsze zostawiamy wlaczony silnik na 30 sekund - 1 minute na schlodzenie sprezarki. I nie upalamy silnika tuz przed dojechaniem na parking.

 

...Zreszta punkty te coraz bardziej odnosza sie tez do silnikow benzynowych ktore namietnie maja teraz bezposrednie wtryski i turbiny...

 

...ponadto z dieslem jest tak ze nigdzie na swiecie autami tymi nie jezdzi sie malo km...po to sie placi za diesla zeby jezdzic...wiec przebiegi rzedu 40-50 tys km rocznie to nic dziwnego...a zatem kupujac auto 4 letnie niezadko ma sie przebieg 150-200 tys km...a wtedy przy wczesniejszej nieodpowiedniej ekspolatacji moga pojawiac sie problemy.

 

Zreszta jak ktos katowal benzyne to po takim przebiegu tez beda problemy.

 

Jesli auto ma byc nowe to i ktos sporo jezdzil to wrecz nalezy brac diesla. Jak ktos jezdzi malo i nie jest w stanie zniesc leciutkiego drzenia pod swiatlami to jest albo jak krolewna na ziarnku grochu albo moze wydawac duzo pieniedzy na paliwo.

 

Jesli auto ma byc uzywane to najlepiej z jak najmniejszym potwierdzonym przebiegiem lub z potwierdzonym przebiegiem i potwierdzonymi wszelkimi serwisami i naprawami, albo znow benzyna i zamykasz oczy na stacjach beznynowych...choc to ostatnie to przeciez oczywiste.

 

Nie tworzmy kolejnych mitow ze 3,0d jest jakos niewyobrazalnie zawodne. Poprawnie zaprojektowany, wytworzony i w koncu uzytkowany diesel naprawde jest nie zawodny.

Think Locally,

Fuck Globally!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie potrafi na kompie wskazywac 7,5 - 8,0l/100 a rzeczywistosc jest troche gorsza: 9,5 - 10 l/100 w miescie oczywiscie

 

to masz niezle rozkalibrowany komp, albo patrzysz na srednie spalanie z kilkuset lub kilku tysiecy kilometrow i porownujesz ze splaniem mierzonym po kokretnym tankowaniu

Z resztą jesli komp przeklamuje, to mozna sobie go podkalibrowac tak zeby bardziej byl zblizony do rzeczywistosci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.