Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

http://motoryzacja.interia.pl/samochody/prototypy/news/nowy-suv-od-bmw,1186966

 

Odrazu powiem, ze mi sie podoba :) ale ja jestem bezkrytycznym fanem BMW ;) nawet cegła na kołach z szachowinica byłaby dla mnie piękna :)

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

Opublikowano
Obrzydliwy. Nie wiem, kto ten ryj wyciosał.

Mam podobne odczucia, przypomina mi to amfibię, a ów "ryj" zaczynał robić się obrzydliwy już od nowej siódemki. BMW znowu idzie w las ze stylistyką...

super ze tak uwazasz, to znaczy ze pewnie bedzie hitem sprzedazy

Opublikowano
Obrzydliwy. Nie wiem, kto ten ryj wyciosał.

Mam podobne odczucia, przypomina mi to amfibię, a ów "ryj" zaczynał robić się obrzydliwy już od nowej siódemki. BMW znowu idzie w las ze stylistyką...

super ze tak uwazasz, to znaczy ze pewnie bedzie hitem sprzedazy

No i co w związku z tym :?: iPhone 3G też jest hitem sprzedaży w USA i to za chore pieniądze, a z tego co wiem nie wyślesz nim mms'a, nie znajdziesz ani jednej opcji dotyczącej robienia zdjęć, ma GPS'a do którego nie ma aplikacji a bluetooth ma tylko do obsługi słuchawek. Ja nie mówię o zdolnościach handlowych BMW tylko ich guście.

Opublikowano

AutoŚwiat

BMW X1 - BMW po raz enty

BMW X1

Koncern rozważa wprowadzenie do oferty SUV-a na bazie serii 1. Czy segment 4x4 jest aż tak rozwojowy?

Analitycy rynkowi twierdzą, że tak! Do 2016 roku segment, w którym miałoby się zmagać X1, ma wzrosnąć o 50 proc. Zresztą najwyraźniej coś jest na rzeczy, bo BMW to niejedyna firma, która tak uważa - Volkswagen ma już mocno zaawansowane prace nad Tiguanem, Audi myśli o Q3, a Mercedes o GLK. X1 ma być nie tylko konkurentem dla przedstawicieli innych firm, lecz także alternatywą dla klientów "jedynki", którzy chcą mieć napęd na obie osie. Kto będzie więc w grupie docelowej X1? Marketingowcy mówią o młodych rodzinach, singlach oraz osobach starszych, które nie są już obarczone dziećmi i mogą się cieszyć swoimi ciężko zarobionymi pieniędzmi. Ta grupa nabywców lubi siedzieć wysoko (bo wtedy widać wszystko znacznie lepiej), a w wyjazdach na urlop pociągnąć przyczepę kempingową i zabrać wiele rzeczy. Po prostu tańsze X3? Jeśli BMW zdecyduje się na wprowadzenie X1 do produkcji, najwcześniej nastąpi to w 2010 roku. Nowy model będzie mierzył 4,35 m długości, a więc nieznacznie więcej niż 5-drzwiowa "jedynka". Za to ma oferować więcej miejsca niż seria 3 kombi i kosztować mniej niż X3. Oferowana przestrzeń zostanie zoptymalizowana poprzez zmianę proporcji nadwozia. W porównaniu z serią 1 o 25 cm podniesiony zastanie dach. Dzięki temu powstaną warunki do bardziej wyprostowanej pozycji za kierownicą i większych możlwości transportowych, bez istotnych zmian powierzchni zabudowy. Pod wieloma względami X1 będzie jeszcze bardziej kompaktową wersją X3. Z serią 1 łączyć mają je natomiast silniki i skrzynie biegów oraz elektronika. Z X3 zapożyczone zostaną m.in. osie i koła. W związku z tym pojawia się od razu temat masy. X3 2.0i waży 1740 kg, a 330xd touring zaledwie 40 kg mniej. X1 ma być znacznie lżejsze - około 1535 kg, czyli dokładnie tyle co A3 Sportback z napędem 4x4 i silnikiem 6-cylindrowym. Na podobnym poziomie mają być projektowane Audi Q3 i Mercedes GLK, ale w obu przypadkach "w podstawie" zastosowane zostaną jednostki 4-cylindrowe i napęd na jedną oś. Najprostsza wersja X1 ma kosztować w Europie Zachodniej mniej niż 30 tys. euro, czyli ok. 3,5 tys. mniej niż X3 2.0i i ponad 7 tys. niż 325xi touring. Dopłata w porównaniu z serią 1 wyposażoną w identyczny silnik wynosiłaby ok. 5 tys. euro, w zamian za co klient dostawałby bardziej wszechstronny pojazd z napędem 4x4. Najprawdopodobniej paleta silników będzie wyglądała następująco: l 1.8i, 145 KM; l 2.0i, 175 KM (skrz. man.); l 2.5si, 220 KM (man. lub 6-st. "automat"); l 1.8d, 135 KM (man.); l 2.0d, 180 KM (man./aut.); l 3.0d, 231 KM (man./aut.). Z najnowszej "X5" ma pochodzić udoskonalony system napędu oraz wszelkie związane z nim elektroniczne systemy bezpieczeństwa: DSC (kontrola stabilności), HDC (hamulec górski wykorzystujący także silnik), DBC (dynamiczne wspomaganie hamulców), CBC (aktywny rozdział siły hamowania podczas pokonywania zakrętów), TSC (ESP dla przyczepy) oraz DTC (system umożliwiający sportową jazdę dopuszczający niewielkie poślizgi).

 

wszystko pieknie ładnie Tiguan , Q3 niech bedzie i X1 tylko ładniejsze.... :modlitwa:

Opublikowano

to bylo odniesienie do faktu ze narzekanie fanatykow nie przeklada sie na wyniki sprzedazowe... nie podoba mi sie x1, ale sadze ze bedzie sukcesem..

 

czy oni nie widzą tego , ze to auto jest poprostu brzydkie

widac sie nie znaja i nie wiedza ze miara odbioru wygladu sa twoje preferencje

Opublikowano (edytowane)

widac sie nie znaja i nie wiedza ze miara odbioru wygladu sa twoje preferencje

 

przypominam Ci koleżko ,ze nie jestem jedyny

a w ogóle to co? uraziłem Cie czyms? ze lecisz do mnie ironią?

 

wyrażam swoją subiektywna opinie. mogę?

Edytowane przez majkeld69
Opublikowano
każdy ma swój gust ale jak dla mnie to przód beznadziejny!!!!! :cry2:
Bmw pewność na każdym kilometrze.....
Opublikowano

Witam

 

Podzielam zdanie zalewa. Auto może się wydawać nam paskudne, ale zapewne będzie hitem sprzedaży, co najlepiej pokazała seria 7 (e65).

I faktem jest "koleżko" majkel, i nie ma się co oburzać, że Twoje/moje/kogokolwiek piszącego w tym wątku preferencje nie mają żadnego znaczenia dla ostatecznego kształtu tego auta.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
Trzeba wziąc poprawkę na to, iż samochody BMW o wiele lepiej wyglądają w rzeczywistości niż na zdjęciach - nie wiem czemu tak się dzieje, ale nawet do modeli, które na fotkach nie leżały mi za bardzo - bo zobaczeniu na żywo natychmiast się przekonywałem - tak było np. z serią 3 coupe, serią 1 coupe. Więc mniemam, że na żywo to też będzie bardzo ładne auto.

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam wszystkich po chwili przerwy.

 

X1 jest naprawdę super (design) i napewno będzie się sprzedawac wedle oczekiwań zarządu. Nowy przód beemek bardzo mi się podoba i (po F01) będzie napewno trafiał do większości nowych modeli. Nie rozumiem zupełnie tej całej nagonki na Krzysia Bransoletkę :)??? Macie mu za złe, że po latach produkcji klonów każdy segment ma teraz indywidualny design? Dla mnie to gośc (z całym sztabem ludzi oczywiście), któremu teraz, po kilku latach, po pierwszych fotkach 7ki E65, 5ki E60 etc. mogę śmiało uścisnąc rękę i powiedziec "Chris - You were right", co swoją drogą przyznają liczni dziennikarze motoryzacyjny, wyniki sprzedaży etc.

 

PS

Oczywiście zdaję sobie sprawę i nie podlega to żadnej wątpliwości, że o gustach się nie dyskutuje tylko jakoś nigdy stwierdzenia w stylu "Bangle/Bungle :) zniszczył markę/ wizerunek BMW" nie były poparte żadnymi konkretami w stylu "jak by profil tego błotnika poszedł inaczej to byłby cud-miód-orzeszki".

 

Proszę mnie poprawic jeśli się mylę.

 

PS2

A Z8 się komuś nie podoba?

Pozdrawiam

Freude am Fahren - anytime, anywhere

Opublikowano
Ze stylem BMW jest dosyć śmieszna sytuacja, ponieważ każdy model ma wyjątkowy, nietuzinkowy i wydaje mi się przełomowy design jak na swoją klasę i czas - dlatego też potrzebuje chwili oswojenia - a gdy już każdy z nas uzna go, że jednak to spoko auto pojawia się nowy model i stąd takie a nie inne komentarze. Byłem wtedy dzieckiem - miałem 9 lat gdy kupowaliśmy nowe (a dziś uważane za kwintesencję stylu BMW) e-36 ('93rr.) - wcześniej mieliśmy kultowe (też uważane za niezwykle udany samochód) e-30 i będąc u Smorawińskiego ojciec zapytał mnie który podoba mi sie najbardziej - wskazałem wtedy E-34, a czemu? Bo był podobny do e30 - a tata pokazał mi, że będziemy teraz miec taki - na co ja powiedziałem, że jest najbrzydszy w całym towarzystwie wystawionych tu BMW :) pewnie też pamiętacie jeszcze dyskusję nad tym, że BMW pogrzebało swój styl zasłaniając światła wspólnym kloszem - a jak jest teraz? Wg niektórych e-36, e-46, e-39, e-38 to najładniejsze typoszeregi :)

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.