Skocz do zawartości

Ile pala wasze E-34 m50 b20(2.0 150KM)???


marekhell

Rekomendowane odpowiedzi

Kolego na benzynie

 

miasto - 12

trasa - 9

srednio 10

 

na LPG

miasto - 13

trasa - 10

srednio 12

 

Mam Cięzką nogę, chyba jak prawie każdy posiadacz BMW :)

dodam ze mam Kombi i zawsze cos w bagażniku jedzie zemną :cool2:

BMW - (B)undi (M)ogą (W)szystko

____________________________________

http://images28.fotosik.pl/149/a02ba562ebf79f25.png


http://www.bmw-wloclawek.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego:

Tankujesz do pełna

przejezdzasz jakas ilość kilometrów

jedziesz zatankowac znów do pełna.

I pozniej proste działanie matematyczne

Ilość litrów jaką zatnkowałes (podzielic) na ilość kilometrów (razy) 100

 

i wychodzi Ci splanie :)

Edytowane przez bmw520i

BMW - (B)undi (M)ogą (W)szystko

____________________________________

http://images28.fotosik.pl/149/a02ba562ebf79f25.png


http://www.bmw-wloclawek.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego widze, że mamy identyczne bryki pod względem silnika, roku produkcji i koloru - brat bliżniak:D

 

A więc tak:

 

Na benzynie:

- miasto-13,

- trasa - 10,

- miszana ok.12,

 

Na LPG(sekwencja)

- miasto - 14,

- trasA - 10,

- mieszana 13

 

Ogólnie są to wartośći przy nie za lekkiej nodze:D

Pozdro!!!

B-okiem M-ożna W-chodzić


Moja bawarka:

http://polskajazda.pl/Samochody/BMW/5/41749

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja niestety coś się ostatnio rozszalała na LPG.

:twisted: miasto- 24 L. "krótkie odcinki"

:twisted: trasa - 10/12 L.

:D A tak przy okazji, szukam dobrego gazownika na terenie Warszawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:D W mieście średnio przepala 50pln. na każde 100km.

Dla tego właśnie pilnie poszukuję dobrego gazownika. Byłem już u dwóch, ale oni twierdzą że jest OK.

Jakoś nie do końca się z nimi zgadzam :D .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja niestety coś się ostatnio rozszalała na LPG.

:twisted: miasto- 24 L. "krótkie odcinki"

:twisted: trasa - 10/12 L.

:D A tak przy okazji, szukam dobrego gazownika na terenie Warszawy.

 

Nie martw sie, do niedawna mialem podobne spalanie.

25l na 100 po miescie, 15 na trasie.

 

Teraz jestem po regulacji nastawionej na ekonomie - mocy nie stracil wogole, a powiedzialbym, ze nawet zyskal i lepiej jedzie. Wczoraj caly dzien jezdzilem, zeby sprawdzic ile spali. Samo miasto 160km na 25lpg, co daje 15l/100 i jest moim zdaniem dobrym wynikiem przy zachowaniu dynamiki i mocy, oraz instalacji 2 gen.

Teraz, dla potwierdzenia tego faktu, zalalem tylko 10lpg, i bede jezdzil tak jak wczesniej, az do pustego zbiornika i tylko na max spokojnie - powinno wyjsc gdzies 13/14l.

Na trasie z kolei teraz powinno byc mniej - ale to sie okaze za pare dni w dluzszej trasie :)

 

W mieście średnio przepala 50pln. na każde 100km.

 

U mnie nawet wychodzilo wiecej, bo 25lpg x 2,37 = 60zl.

Czyli prawie jak z silnikiem 5.0 ;)

 

przy takim spalaniu gazu to trzeba byc twardzielem zeby dalej tak jezdzic. v power 99 wychodzi taniej Smile

 

Racja, tez o tym myslalem, tylko u mnie na Pb czesto szarpie (odpieta przeplywka - nowa czeka, az zamontuje blos, nowy reduktor i zmienie oringi + antystrzal) oraz uszkodzona sonda - przez co jak sadze spalanie na Pb to 30pb+/100 i szarpanie/dlawienie/brak mocy czasami (co dziwne, tylko po dluzszej trasie rzedu 10km+, na krotkich odcinkach jest ok, na zimnym tez)

 

przy takim spalaniu gazu to trzeba byc twardzielem zeby dalej tak jezdzic. v power 99 wychodzi taniej :-)

 

Ja jezdzilem tak okolo roku, a pomyslec ile mozna bylo zaoszczedzic kasy... no ale coz, warto bylo :twisted2:

Teraz przynajmniej mozna nie miec obaw do wiekszych silnikow, jak sie juz jest przyzwyczajonym do takiego spalania :mrgreen:

 

Byłem już u dwóch, ale oni twierdzą że jest OK.

Jakoś nie do końca się z nimi zgadzam

 

Po zakupie jak mialem problemy ze strzelaniem, to bylem u 202 ;) (a na powaznie kilkudziesieciu), wymieniliby pol auta tylko nie to co trzeba.

Zaden nie wpadl na to zeby pomyslec o cewkach...

Zmieniali sondy reduktory, ogladali swiece, milion regulacji - porazka.

A po sobie wiem, ze mozna dobrze ustawic lpg bez zadnych komputerow - 'na ucho'. Tego brakuje obecnym 'fachowcom'

 

pozdro dla wytrwalych ;)

Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po sobie wiem, ze mozna dobrze ustawic lpg bez zadnych komputerow - 'na ucho'. Tego brakuje obecnym 'fachowcom'

Zgadzam się z tobą w 100%. W poprzedniej bawarce miałem LPG 2 gen. Po regulacji na ucho, śmigała aż miło bez żadnych problemów i spalała ok. 14 litrów podczas jazdy po Warszawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na ucho da sie ustawic tylko 1 gen na srube i faktycznie w miare to dziala. 2 generacji na ucho nie ustawisz bo konfiguruje sie ja komputerem.

 

nie bede sie tu powtarzal ale wiekszosc gazownikow ma skonczone ledwo szkoly zawodowe lub gorzej. z fizyka mieli tyle wspolnego ze wiedzieli ze maja taka ksiazke na polce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na ucho da sie ustawic tylko 1 gen na srube i faktycznie w miare to dziala. 2 generacji na ucho nie ustawisz bo konfiguruje sie ja komputerem.

W mojej poprzedniej e34 m50b20 miałem instalke BRC 2 gen. Regulowana była właśnie "na ucho" bez użycia kompa. Facet który to robił używał tylko trzech śrubek w reduktorze. Przez trzy lata eksploatacji nawet nie prychnęła a spalanie max 15 litrów w mieście "dość osra jazda" przy spokojnej 13/14L.

 

nie bede sie tu powtarzal ale wiekszosc gazownikow ma skonczone ledwo szkoly zawodowe lub gorzej. z fizyka mieli tyle wspolnego ze wiedzieli ze maja taka ksiazke na polce.

Moim zdaniem nie trzeba kończyć kilku fakultetów żeby być w czymś dobrym. Są ludzie którzy lubią to co robią i są w tym naprawdę świetni, nawet po podstawówce.

A już na pewno lepsi od niektórych "wykształciuchów" którzy robią to tylko dlatego żeby na chleb zarobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aby zrobic cos kolo gazu trzeba odrobinke wiedzy na poziomie szkoly podstawowej. nie trzeba byc "wyksztalciuchem".

 

skoro ktos ci regulowal sruba 2 generacje to byla 1 ale wyposazona w silnik krokowy - a raczej atrape zeby przechodzilo przeglad. od pewnego czasu wymagana jest elektroniczna regulacja skladu mieszanki, ale do dzis montuje sie stag2L w prostych silnikach. prawdziwej 2 gen np autronic al700, bingo nie wyregulujesz tylko parownikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Toc 2 generacji to tylko z nazwy jest. Elektronika poszla do kosza juz za poprzedniego wlasciciela, bo sie nie sprawdzala.

Zastanawiam sie tylko, czy jak teraz pali 15l to czy czasem nie moga sie powypalac zawory, ale watpie, bo nie jest to przeciez uboga mieszanka, tylko zeby miec pewnosc trza by to na kompie sprawdzi. Auto jezdzi na lpg od 2002r i jest ok wiec... chyba nic dodac nic ujac... rok jezdzilem na ewidentnie zbyt bogatej mieszance i zadnych negatywnych efektow tego nie bylo (poza spalaniem).

Co do komputera to moim zdaniem sprawdza sie ale przy sekwencji i niczym innym.

 

to byla 1 ale wyposazona w silnik krokowy - a raczej atrape zeby przechodzilo przeglad

 

Myslisz, ze ktos jeszcze takie rzeczy sprawdza na przegladach?

 

Co najmniej polowy aut bym nie dopuscil do ruchu, ale to juz inna sprawa...

Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro ktos ci regulowal sruba 2 generacje to byla 1 ale wyposazona w silnik krokowy - a raczej atrape zeby przechodzilo przeglad
BRC 2 gen. Regulowana była właśnie "na ucho" bez użycia kompa. Facet który to robił używał tylko trzech śrubek w reduktorze.

Nie miałem żadnej śruby na przewodzie tylko silniczek krokowy. Instalacja była z elektroniką AUTRONIK.

Ale w tym temacie chodziło chyba o spalanie, a nie o szczegóły techniczne instalacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.