Skocz do zawartości

Visko czy uszczelka pod głowicą ????


Quake

Rekomendowane odpowiedzi

Witam w mojej BMW 320i M52 zauważyłem ze jak długoo chodzi i jest korek odkręcony od chłodnicy to po długi czasie woda sie tak podnosi ze chce sie wylewać visko idzie zablokować woda sie niegotuje. Jak jej zakręce korek jeszcze moze długo chodzić woda sie niegotuje temperatura stoi w normie. Jeszcze nigdy mi sie temperatura nie wychyliła zza półowy nawet gdy stoje w korku. Czasem jak długo stooje to sie wentylator od klimy załączy chciaż ze klima jest wyłączona. Nie wiem czy moze zmienić Visko zastanawiam sie nad Sachs lub Behr.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest podobnie, jak mocno rozgrzany i odkręce korek to płyn "chce sie wylewać" , wskazówka temp nigdy nie przekracza połowy. Nie zastanawiałem się nad tym nigdy , ale teraz dało mi to też do myślenia więć podłączam się do pytania

UWAGA!Brak dachu!

"Nie ma na świecie przyjaźni, która trwa wiecznie. Jedynym wyjątkiem jest ta, którą obdarza nas pies." /Konrad Lorenz/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezu nie kumam... A jeździsz z odkręconym korkiem czy jak ? :) Skoro wszystko jest ok przy zakręconym to po co szukać dziury w całym ? Tam robi się spore ciśnienie (spróbuj odkręcić korek po jeździe - tylko uważaj, mój sąsiad do dziś ma blizne na całej lewej ręce i lewej stronie twarzy :) )

 

Pozdrówki :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że gdzieś było o tym pisane , ale zapytam przy okazjii ile powinno być płynu w w chodnicy (zbiorniczku) - na połowie jest kreska i napisane jest COLD/KALT czy jakoś tak - to jest wyznacznik poziomu?

 

dzięki z góry :modlitwa:

UWAGA!Brak dachu!

"Nie ma na świecie przyjaźni, która trwa wiecznie. Jedynym wyjątkiem jest ta, którą obdarza nas pies." /Konrad Lorenz/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masakra - zapominacie że do poprawnego działania układu chłodzenia, wymagane jest ciśnienie (uzyskiwane w układzie zamkniętym).

Rozumiem że jak wlewacie płyn (mam nadzieje na zimnym silniku) to macie korek odpowierzający odkręcony ??

 

pozdr.

Gdyby pan Bóg był za przednim napędem - chodzilibyśmy teraz na rękach ;)

http://miniurl.pl/becia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest podobnie, jak mocno rozgrzany i odkręce korek to płyn "chce sie wylewać" , wskazówka temp nigdy nie przekracza połowy. Nie zastanawiałem się nad tym nigdy , ale teraz dało mi to też do myślenia więć podłączam się do pytania

Nie patrz jak jest rozgrzany (wytwarza się ciśnienie w układzie) - sprawdzaj na zimnym ;)

poza tym patrz wyżej ;)

Gdyby pan Bóg był za przednim napędem - chodzilibyśmy teraz na rękach ;)

http://miniurl.pl/becia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.