Skocz do zawartości

Visko czy uszczelka pod głowicą ????


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam w mojej BMW 320i M52 zauważyłem ze jak długoo chodzi i jest korek odkręcony od chłodnicy to po długi czasie woda sie tak podnosi ze chce sie wylewać visko idzie zablokować woda sie niegotuje. Jak jej zakręce korek jeszcze moze długo chodzić woda sie niegotuje temperatura stoi w normie. Jeszcze nigdy mi sie temperatura nie wychyliła zza półowy nawet gdy stoje w korku. Czasem jak długo stooje to sie wentylator od klimy załączy chciaż ze klima jest wyłączona. Nie wiem czy moze zmienić Visko zastanawiam sie nad Sachs lub Behr.
Opublikowano
U mnie jest podobnie, jak mocno rozgrzany i odkręce korek to płyn "chce sie wylewać" , wskazówka temp nigdy nie przekracza połowy. Nie zastanawiałem się nad tym nigdy , ale teraz dało mi to też do myślenia więć podłączam się do pytania

UWAGA!Brak dachu!

"Nie ma na świecie przyjaźni, która trwa wiecznie. Jedynym wyjątkiem jest ta, którą obdarza nas pies." /Konrad Lorenz/

Opublikowano
To woda czy płyn :-) ? Moim zdaniem tak mam być. Jak masz zakręcony korek to jest wyższe ciśnienie w układzie = wyższa temperatura wrzenia. Jak odkręcony to zaczyna wrzeć.
Opublikowano

Jezu nie kumam... A jeździsz z odkręconym korkiem czy jak ? :) Skoro wszystko jest ok przy zakręconym to po co szukać dziury w całym ? Tam robi się spore ciśnienie (spróbuj odkręcić korek po jeździe - tylko uważaj, mój sąsiad do dziś ma blizne na całej lewej ręce i lewej stronie twarzy :) )

 

Pozdrówki :duh:

Opublikowano
Tzn. ze tak sie dzieje w BMW ???

tak sie dzieje we wszystkich autach, jeśli sinik jest rozgrzany

Teoria jest wtedy, gdy wiemy wszystko, ale nic nie działa. Praktyka jest wtedy, gdy wszystko działa , ale nic nie wiemy
Opublikowano
Z czystej ciekawości pytam. Jeźdze na zakręconym korku wiadome to tylko mnie to zaniepokoiło bo w niektórych autach taki objaw to znak ze trzeba uszczelke pod głowicą zmienic.
Opublikowano

Wiem że gdzieś było o tym pisane , ale zapytam przy okazjii ile powinno być płynu w w chodnicy (zbiorniczku) - na połowie jest kreska i napisane jest COLD/KALT czy jakoś tak - to jest wyznacznik poziomu?

 

dzięki z góry :modlitwa:

UWAGA!Brak dachu!

"Nie ma na świecie przyjaźni, która trwa wiecznie. Jedynym wyjątkiem jest ta, którą obdarza nas pies." /Konrad Lorenz/

Opublikowano

tak . kreska z napisem cold, czyli przy zupelnie zimnym silniku podczas uzupelniania plynu masz dolac do tej kreski, dlatego ze jesli silnik sie rozgrzeje plyn pojdzie o wiele wyzej. w skrocie.

pozdrawiam

Opublikowano

Masakra - zapominacie że do poprawnego działania układu chłodzenia, wymagane jest ciśnienie (uzyskiwane w układzie zamkniętym).

Rozumiem że jak wlewacie płyn (mam nadzieje na zimnym silniku) to macie korek odpowierzający odkręcony ??

 

pozdr.

Gdyby pan Bóg był za przednim napędem - chodzilibyśmy teraz na rękach ;)

http://miniurl.pl/becia

Opublikowano
U mnie jest podobnie, jak mocno rozgrzany i odkręce korek to płyn "chce sie wylewać" , wskazówka temp nigdy nie przekracza połowy. Nie zastanawiałem się nad tym nigdy , ale teraz dało mi to też do myślenia więć podłączam się do pytania

Nie patrz jak jest rozgrzany (wytwarza się ciśnienie w układzie) - sprawdzaj na zimnym ;)

poza tym patrz wyżej ;)

Gdyby pan Bóg był za przednim napędem - chodzilibyśmy teraz na rękach ;)

http://miniurl.pl/becia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.