Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
powiedzieli że z kluczyka mogą mi sprawdzić kiedy był olej wymieniony itp.. a może jest ktoś kto się zna dobrze na e60 i chciałby zrobić takie małe oględziny... mi coś nie pasuje w tym samochodzie a jeszcze nie podpisałem umowy..
Opublikowano

Witam

 

Podjedz do ASO z autem na przeglad, przed zakupem- sprawdza autko od gory do dolu- stwierdza w jakim jest stanie czy jest powypadkowe itp.

Koszt 350-400zl.

 

pzdr

Opublikowano
Witam

 

Podjedz do ASO z autem na przeglad, przed zakupem- sprawdza autko od gory do dolu- stwierdza w jakim jest stanie czy jest powypadkowe itp.

Koszt 350-400zl.

 

pzdr

 

100% racji. Wazny jest stan techniczny i prawny auta, a nie przebieg.

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Opublikowano
powiedzieli że z kluczyka mogą mi sprawdzić kiedy był olej wymieniony itp.. a może jest ktoś kto się zna dobrze na e60 i chciałby zrobić takie małe oględziny... mi coś nie pasuje w tym samochodzie a jeszcze nie podpisałem umowy..

a co Ci nie pasuje?

hej

Opublikowano
przebieg zapisany jest w kilku miejscach.Po podłączeniu w ASO do kompa powinny sie pokrywac ze sobą.

hej

Fachowcy daja sobie rade z tym problemem...

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Opublikowano
1-2 telefony do serwisów niemieckich gdzie auto było serwisowane często pozwala zweryfikować pracę "fachowców", u mnie jurgen potwierdził że auto zna i było u niego serwisowane...

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Opublikowano

wszystkie liczniki we wszystkich modułach E60 można przestawić ( fachowcy potrafią) ja miałem taki przypadek: auto 65 tys km przebieg, sprawdzałem w ASO w Polsce ale na szczęście jesteśmy w europie i ASO w Polsce możne wejść do bazy danych w Niemczech i tu niespodzianka , auto na ostatnim przeglądzie półtora roku wcześniej miało na liczniku 116 tys . :jawdrop:

VIN sczytany z kluczyka wiec nie mogło być pomyłki.

Nie muszę dodawac ze nie kupiłem tego auta.

Jak dla mnie to najlepsza metoda sprawdzenia , jest jeden problem : poprzedni właściciel musiał serwisować w ASO w europie.

Opublikowano
sprawdzałem w ASO w Polsce ale na szczęście jesteśmy w europie i ASO w Polsce możne wejść do bazy danych w Niemczech i tu niespodzianka , auto na ostatnim przeglądzie półtora roku wcześniej miało na liczniku 116 tys . :jawdrop:

poprzedni właściciel musiał serwisować w ASO w europie.

 

??? :jawdrop: ???

a to czasem nie mercedes?

Opublikowano
Jeżeli auto jest z Niemiec i było serwisowane to bez problemu w ASO mogą sprawdzić historię, a co do przebiegu to tak jak koledzy piszą we wszystkich sterownikach można zmienić przebieg, lecz np. jeżeli są jakieś błędy w sterownikach które powstały przed tym zabiegiem to taki błąd ma zazwyczaj przebieg przy jakim wystąpił i jeżeli nie był wykasowany to jest już jakiś trop.
Opublikowano

Moim zdaniem wizyta w serwisie nic nie daje. Wszystkie ślady w komputerze można zatrzeć.

Są dwa sposoby:

 

1. Weryfikacja w bazie VIN (lub telefonicznie do serwisu, w którym przeglądy były robione).

2. Przejechać się autem, które ma przebieg 50tys, 100tys, 150tys czy 200tys km. Różnica powinna być zauważalna.

http://img125.imageshack.us/img125/2302/bmw1qf7.jpg

BMW E60 530dA Individual, 11.2006, 231hp +DENSION GW500

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie do końca.

 

Spróbuj porównać auto, którym ktoś jeździł spokojnie 130 km/h bo autostradach 500 km dziennie, wisadając do niego 4 razy na dzień, z autem, którym ktoś tłukł się po mieście 120 km dziennie wsiadając do niego i wysiadając po 20 razy.

 

Jak myślisz, które będzie sprawiało wrażenie że ma więcej przejechane???

 

Na tym bazują wszyscy oszuści dorabiający książki serwisowe z allegro. Wyszukują egzemplarze z przebiegami 250-350 tys km które ktoś tłukł na trasie, więc mają zadbane wnętrze i generalnie są w super stanie, potem przestawiają przebieg na 130-150 tys km, uzupełniają od nowa książkę i autko się sprzedaje jak ciepła bułeczka a oszust zarabia 5000E. Bo to samo E60 np. z 2005 roku może być warte 20 tys E a może i 12 tys E jak ma nawalone 300 tys km. Prawda, że złoty business? :wink:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Normalnie. Kupujesz na allegro lub gdzie indziej nówkę sztukę, czyściuteńką książkę serwisową (około 60 zł) i uzupełniasz wszystkie przeglądy stemplując lewymi pieczątkami. Bardzo popularna praktyka w Polsce. Zabawne ilu szczęśliwych posiadaczy kilkuletnich 5tek i 7ek nawet nie zdaje sobie sprawę, że ich auta mają 300 tys przebiegu a książka to twórczość radosna sprzedawcy. A potem się dziwią, że w aucie z przebiegiem 150 tys km leci wszystko po kolei i ciągle siedzą w serwisie.
Opublikowano
Normalnie. Kupujesz na allegro lub gdzie indziej nówkę sztukę, czyściuteńką książkę serwisową (około 60 zł) i uzupełniasz wszystkie przeglądy stemplując lewymi pieczątkami. Bardzo popularna praktyka w Polsce. Zabawne ilu szczęśliwych posiadaczy kilkuletnich 5tek i 7ek nawet nie zdaje sobie sprawę, że ich auta mają 300 tys przebiegu a książka to twórczość radosna sprzedawcy. A potem się dziwią, że w aucie z przebiegiem 150 tys km leci wszystko po kolei i ciągle siedzą w serwisie.

 

Wiadomo, ze trzeba byc bardzo ostroznym przy kupnie samochodu, ale po dosc dokladnych ogledzinach, jezdzie probnej oraz przegladzie w ASO nawet wydaje mi sie kompletny laik, bedzie w stanie ocenic czy autko warte jest kupna. Dlatego jeszcze raz powtarzam- ogledziny wstepne samochodu z osoba, ktora "chlodnym okiem" pomoze obejrzyc auto, jazda probna, wizyta w ASO. Lepiej trzy- cztery razy wydac te 350zl na sciezke diagnostyczna niz po 3-4 tys km, wydac X zlotych na jakas powazniejsza naprawe.

Mysle, ze nawet jezeli w zaden sposob nie uda sie zlapac sprzedajacego na oszustwie w postaci cofnietego licznika, to przebadanie przez fachowca z serwisu, da dosyc dokladny obraz stanu auta.

No i jeszcze jedeno, jezeli sprzedawca zacznie krecic nosem na propozycje sprawdzenia auta w serwisie badz zacznie cos sciemniac- wiadomo wtedy, ze nawet jazdy probnej nie warto wykonywac :wink:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jeśli uzupełnianie to robienie nowej książki to to jest chwyt dla naiwnych.

 

Ale takich nie brakuja skoro bizness tak świetnie kwitnie. 99% aut sprowadzanych z Niemiec ma kręcone liczniki bo inaczej handlarzom nie opłacałoby się ich ściagać bo auta w Niemczech są droższe niż w Polsce.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dziwne myślenie. Kręcony licznik będzie zawsze gdy ktoś nie ma dokumentów i innych dowodów na przebieg a każde auto w Niemczech ma nawet 12 letnie jakiekolwiek papiery z badań technicznych, przeglądów, książkę, rachunki napraw z przebiegiem wpisanym itd itd, o naklejkach, przywieszkach ze zmian oleju nie wspomnę. Dziwnym trafem wszystkie auta są czyste jak złoto, nie mają nic. Książka serwisowa jest najsłabszym ogniwem bo są zmiany właścicieli, nie każdy robi przeglądy w autoryzowanych serwisach itd. Pierwszy właściciel mógł robić 10 tys rocznie a drugi 50. Ten drugi nic nie wpisywał w książkę a nasz polski handlarzyk ją ładnie uzupełni i masz oryginalną książkę z nieoryginalnym przebiegiem. Sprowadziłem dla znajomych na zamówienie dużo aut i każde miało przebiegi udokumentowane na różne sposoby, zero problemu. Na handel nie kupuję bo nie ma sensu komkurować z autami, które kupiono za pół ceny bo miały 300 tys km a teraz mają 150, a oszustem nie jestem i nie interesują mnie takie metody. Wystarczy porównać ceny aut z Niemiec i Polski i widać że polskie ceny są 30-50% niższe niż ich a przebiegi takie same. :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.