Skocz do zawartości

KruchWWa

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia KruchWWa

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. do 2003 to mam 2 fotele wyjęte nowe bo gość zamienił na skórę. a potrzebujesz matę pasażera czy kierowcy?
  2. uuu to w Poznaniu pan Mikołajczak piękną cenę krzyknął...
  3. Witam, mam pytanko czy ktoś orientuje się czy mata zajęcia fotela różni się od siebie w poszczególnych latach produkcji silnikach itp czy nie? Nowa kosztuje ok 1000zł, a fotel z pełnym uzbrojeniem to koszt nieraz 300zł. P.S. Nie woźcie felg aluminiowych na przednim siedzeniu - uszkadzają się maty zajęcia miejsca :lol:
  4. powiedzieli że z kluczyka mogą mi sprawdzić kiedy był olej wymieniony itp.. a może jest ktoś kto się zna dobrze na e60 i chciałby zrobić takie małe oględziny... mi coś nie pasuje w tym samochodzie a jeszcze nie podpisałem umowy..
  5. witam, jestem z Wawy, jak można sprawdzić czy przebieg na szafie jest oryginalny? Polecacie jakiś serwis, który się na tym zna?
  6. własnie dzis wywalilo mi kontrolki zółte os asr i abs ... pol roku temu zmienilem dwa czujniki, prawy przod i tyl w aso.. zalamka..
  7. miałem to samo... wymiana czujnika pomogła E39
  8. siema, jakies 3 miechy temu wymienilem 2 czujniki abs prawy przod i tyl, wczoraj przejechalem przez glebokie bloto jakies 200-300 metrow. Dzis wsiadam i zauwazylem ze abs wlacza sie (drzy) nawet na suchym jak hamuje ip delikatnie skrecam.. przemylem to wezem ogrodowym bo nie mam kanalu itp i nic n ie dalo,kontrolka abs nie zapala sie, nie sygnalizuje błędu. ,myslicie ze to znow czujniki?? :(
  9. ja mialem przez 6 miechow jazde po serwisach itp tylko u mnie bylo to tak ze wlaczalem i poki nie wy;laczylem bylo ok, jak juz zgasilem i odpalilem na goroco to bylo dlawienie, nie dochodzil do polowy obrotow itp, wolny ciezki ehh szkoda gadac, problemem okazal sie czujnik walu...
  10. wiesz, cięzki jest tam dostęp, upchany tuner TV, zmieniarka, wzmacniacz i jeszcze jakies pierdoły... wzmacniacz oczywiscie najbardziej zabunkrowany :( popsikałem jakims magicznym płynem który miał "udrożnić" przewody, jest troche lepiej ale dalej sie wyłącza, a swoją drogą to dziwne montowanie tych przewodów, jakby na stałe żadnych kostek itp :(
  11. :) sposób dobry i wypróbowałem go już gdy miałem lanosa, po kupnie BMW myślałem, że będzie inaczej :(
  12. KruchWWa

    woda w samochodzie

    ja mam to samo, e39, woda u tylnego, prawego pasażera :) BMW... bede walczył...
  13. robilem to jakis rok temu wiec dokladnie nie pamietam, wiem tyle ze ta czesc plastiku którym pokryty jest slupek zaczepiony jest z dolu i z gory tzn wsadzony w takie zaczepy. trzeba smialo odgiaz ten plastik spod tapicerki z gory, dol pozniej wyskoczy elegancko. warto zrobic to poki jest cieplo na zewnatrz i plastiki nie pękaja..
  14. dzwięk wydobywa sie na wybojach z lewej strony, przy kierowcy, jakby jakas sruba latala, rozebralem tapicerke dzwi przednich - nic, rozebralem sluper - nic, tylnych dzwi nie mam pojecia jak rozebrac... mial ktos podobny problem?
  15. mam problem, radio wylacza sie na wybojach, BMW e39, jak poruszam wiazka kabli przy wzmacniaczu wlacza sie i tak w kólko.. ciezko sie tam dobrać zeby cos poprawic, co proponujecie??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.