Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam zamierzam kupic e39 3,0d nie wiem na co zwracać uwage przy kupnie.

Bardzo prosze o wszystkie podpowiedzi

 

Zawieszenie - jest drogie w naprawie.

Wiadomo że jak używane to trzeba dołożyć, ja kupiłem z zawiasami i amorami do wymiany - sprawdziłem to przed kupnem na stacji diagnostycznej - koszt naprawy ogromny, bo jak się okazało mam zawieszenie M-technic. Jeśli lubisz komfort to odradzam takie zawieszenie.

Jeśli ma być w automacie to warto poszukać kogoś kto automatem jeździ aby ocenił.

Silniki są bardzo dobre, auto musi ciągnąć w całym zakresie obrotów. Jeśli jest inaczej to powodów może być kilka, od błahych (do zrobienia tanim kosztem) do turbiny. Na forum jest sporo na temat, poczytaj.

Najlepiej znaleźć kogoś kto takie auto ma, poprosić o oględziny i jazdę próbną.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam zamierzam kupic e39 3,0d nie wiem na co zwracać uwage przy kupnie.

Bardzo prosze o wszystkie podpowiedzi

 

Przede wszystkim nawet nie oglądaj aut, które nie mają udokumentowanego przebiegu na kilka sposobów. Szybko się przekonasz, że w sumie nie będziesz miał nawet co oglądać, ale jak odrzucisz "okazyjne" ceny to coś znajdziesz.

Opublikowano
Przedewszystkim zwaracaj uwagę na zawieszenie, moc silnika,turbo czy jest suche i nie cieknie olej, powąchaj górę silnika zdarza się że wtryski lecą a koszty wtryskiwaczy są bardzo znaczne. Jak poczujesz zapach ropy sprawdz skąd sie wydobywa. Sprawdz czy ABS działa poprawnie i czy ASC się normalnie daje włączać i wyłączać. Padają w tych modelach bardzo często sterowniki ABS a są dość drogie. Sprawdz poprawność działania elektryki. Zwróć uwagę czy wentylator klimy sie załącza tuż po jej włączeniu, czy klima poprawnie chłodzi.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czyli krótko mówiąc wydaj te 100 czy 200 zł i jedź z wybranym autem do serwisu żeby sprawdzili to profesjonaliści. Aczkolwiek żeby nie wydawać bez sensu kasy to wstępne oględziny zrób z kimś kto ma trochę pojecia o samochodach i jak pozornie będzie ok to jedź do serwisu na dokładne oględziny. I NIE WIERZ W OKAZJE BO TAKICH NIE MA!!!!!!!!!!!
Opublikowano
myślę, że koszt zawiechy nie jest az tak wielki a na naszych drogach trzeba się na to przygotować ze zmiany beda częste, więc nawet jesli kupimy z dobrym to zaraz siądzie :) Najczęściej padają wahacze, amorki, łączniki stabilizatora i końcówki drążków. Koszt nie jest ogromny, najbardzoj skupiłbym się na silniku bo naprawa dieselka może być kosztowna, a diagnozy błędne. No i blacharka, rant bagażnika, dolne ranty drzwi szczególnie kierowcy. E39 to już dość wiekowe autka bo najnowsze ma 5 lat a więc ideały ciężko znaleźć, a jazda za każdym egzemplażem po polsce to już lepiej kupić parcha i go wyremontować będzie taniej :lol:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Lepiej kupić solidny egzemplarz z południa Niemiec (będzie dość drogi), nie liczyć na cuda i nie próbować kupić auta na które człowieka nie stać (a tak niestety jest najczęściej jak Polak się bierze za kupowanie samochodu). Niestety to samo 530d np z 2000 r. z przebiegiem 150 tys km będzie przynajmniej dwa razy droższe od 530d z przebiegiem 350 tys km. No i stąd właśnie się u nas biorą auta tańsze niż w Niemczech zarazem mając mniejsze przebiegi. :D
Opublikowano

czyli tak za 30 tys PLN nie kupi sie dobrej e39 3.0d ??

 

moze lepiej zastanowic sie nad 330d ??

pozdro ... kiko

www.cwaniak.pl


chcesz troszke miejsca w sieci ? daj znac ..........

Opublikowano
Lepiej kupić solidny egzemplarz z południa Niemiec (będzie dość drogi), nie liczyć na cuda i nie próbować kupić auta na które człowieka nie stać (a tak niestety jest najczęściej jak Polak się bierze za kupowanie samochodu). Niestety to samo 530d np z 2000 r. z przebiegiem 150 tys km będzie przynajmniej dwa razy droższe od 530d z przebiegiem 350 tys km. No i stąd właśnie się u nas biorą auta tańsze niż w Niemczech zarazem mając mniejsze przebiegi. :D

 

200 % racji.

 

Dodam jeszcze ze lepiej dolozyc przy kupnie niz dokladac przy naprawach bo 1 opcja wychodzi taniej :)

 

 

Kiko, powiem ci tak.

Wejdz na niemieckie ogloszenia, odrzuc pierwsze mniej wiecej 2 strony :) bo to nie ma czesto po co przegladac. Potem znajdz autko od prywatnego wlasciciela, z zamoznych czesci niemiec, ( bogate duzo miasta, i raczej nie z NRD) z ksiazka prowadzona do konca, z przebiegiem jakim chcesz .. itd. I zobacz jaka jest cena. Mozesz sie zdziwic jak bedzie o np 30 - 40 % wyzsza niz na allegro ale tak to wyglada. Pozatym nie piszesz jaki chcesz rocznik ... itd. Autko jak dobrze znajdziesz bedzie igielka. Skad sie biora tansze autka niz w niemczech i o mniejszych przebiegach w polsce, napisal kolega wyzej.

 

Tylko musisz sie zastanowic czy lepiej kupic tanie zajechane i naprawiac, czy starszy model zadbanego i cieszyc sie bezawaryjnoscia. To jest twoj wybor. W polsce wiekszosc wybiera nowszy model, nie wazne ze sie rozsypuje.... ale nowszy :) Powodzenia

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano
czyli tak za 30 tys PLN nie kupi sie dobrej e39 3.0d ??

 

Ja dałem za swoją 2 miechy temu 32k, 2000 rok po lifcie, M-Pakiet, 270k przebiegu. Widzę że masz blisko to podjedź zobaczyć jak chcesz. Władowałem kilka k w zawiasy i wiem co mam, reszta była bez zarzutu

 

moze lepiej zastanowic sie nad 330d ??

 

Jak byłem na kupnie to też oglądałem 3r...mnie nie spasowało bo to ciasne jak tigra za przeproszeniem, ale co kto lubi. U wroga kręcą liczniki, chyba że rzeczywiści uda Ci się kupić bezpośrednio od właściciela to są szanse że będzie igiełka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.