Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Cześc mam do Was pytanie. Silnik M52B28 musze wyciąć katalizatory i tłumiki środkowe. Zostawiam tylko ostatni tłumi kseryjny. Ma ktoś może takie rozwiązanie jak to brzmi ?
Opublikowano
W e30 mam 2,3L pełen przelot na jednej rurce z tłumikiem WM sport, jak zgram dźwięk to wrzuce namiary. Tak prorpo to z wkładką wyciszającą jest za głośny więc chyba wróce do cichszego tłumika. Poza tym fajnie "strzela" ;)
Opublikowano
Ja tak miałem... chodziło mi auto jak polonez... zamiast kata wrzuciłem więc tłumik jakiś... do tej pory nie wiem od czego. Mam końcowy Ultera... Dalej mnie denerwuje... A od dziś jest projekt powrotu do pełnej serii (brat dziś kupił M43 i jak się przejechałem to cisza, że bajka) Zmienia mi się w głowie i zacząłem uważać, że tuning to dla właścicieli Golfów jest a nie dla nas... Dystyngowanych i wyrafinowanych właścicieli aut marki BMW :norty: Only seria :twisted2:

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Opublikowano
Otóż nie. Ze starymi katalizatorami i prawdopodobnie zużytymi tłumikami środkowymi to jest takie warczenie jak byś jeżdżił widelcem po tarce.
Opublikowano
Otóż nie. Ze starymi katalizatorami i prawdopodobnie zużytymi tłumikami środkowymi to jest takie warczenie jak byś jeżdżił widelcem po tarce.

Z twojej wypowiedzi wnioskuję że narazie nie masz funduszy na tłumiki, dlatego wycięcie pustego kata i tłumika to dobry pomysł, napewno będzie ciszej. Ale warto powrócić to tłumików bo bez tłumików to tzw. wiejski tiuning. A takiego w BMW już naprawdę wystarczy.

PS. Jeszcze rozumiem chłopaków mających po 20 lat, że robią pierdziawkę z samochodu, ale jak widzę kolesia koło 30 w pierdzącym samochodzie to poprostu żal mi tego człowieka i reszty która musi to słuchać. Mysli, że sobie super dźwięk wykombinował buhahaha, dobry dźwięk jest od silnika a nie z tłumika.

Opublikowano
Ja mam takie rowiązanie w M50B25 (przelot + końowy tłumik M3 E36). Jest strasznie głośno tylko że samochód to wydmuszka na track day'e, itp. Na co dzień nie polecam.
Opublikowano

Ja mam wydech seryjny i wypalony katalizator, auto chodzi jak polonez....

A że kocham ciszę, przymierzam się do wymianki kata na tłumik, są na allegro takie zamiast kata w obudowie kata, więc no problemo.

Końcowy delikatnie buczy, ale tego prawie nie słychać, więc nie ruszam.

Nie wiem, jak można zrobić z auta malucha, rżnąc tłumiki ;) ale o tym można się przekonać jadąc 500 km trasę mając ostrą migrenę hehe

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Wiecie, właśnie dlatego pytam czy ktoś tak ma zrobione i jakie są efekty. Przyznam szczerze, że w zime ruszam z montażem turbo lub kompresora więc i tak pewnie będzie przelot, tyle, że turbo samo w sobie wycisza więc było by ok.

 

Ale teraz jest sierpień i jestem ciekawy jakie będa tego efekty, bo teraz podejrzewam, ze w katalizatorze mam pusto, tłumiki przepalone i od 2000 obr/min jest takie charczenie, że aż żal.

Opublikowano

M20b20 , mam tylko tłumik końcowy, oryginalny, reszta wycięta (tak kupiłem) i wcale nie jest tak głośno, na pewno będzie ładniej brzmiała niż z wypalonym katem

a pierdzi to może jakaś cztero-cylindrówka a nie R6 :roll2:

Opublikowano

a pierdzi to może jakaś cztero-cylindrówka a nie R6 :roll2:

A pierdzi to może jakaś sześcio-cylindrówka, a nie R12 (tak może lepiej)

PS. Masz ty podejście do motoryzacji jak chłop małorolny do baby, od dupy strony.

Opublikowano

a pierdzi to może jakaś cztero-cylindrówka a nie R6 :roll2:

A pierdzi to może jakaś sześcio-cylindrówka, a nie R12 (tak może lepiej)

PS. Masz ty podejście do motoryzacji jak chłop małorolny do baby, od dupy strony.

 

hahahahah - dobre :P:P

 

6 cylindrów chodzi zupełnie inaczej niż 4 cyl. Gdy układ wydechowy jest taki jak być powinien to dźwięk 6cyl ustawionych w rzędzie jest jak muzyka dla uszu :P:P - muszę przyznać, że wg mnie inzynierowie odpowiedzialni za brzmienie silnika 6cyl w bmw wykonali dobrze swoją robote.

 

Pzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.