Skocz do zawartości

323Ci zderzak m-pakiet - sedan - przód - adapter??


premier

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...

witam, przyłączę się do tematu. Założyłem zderzaczek do 330d touring i ok muszę zmienić strumienice chłodzenia tarcz, płytę czołową i jest jeszcze coś takiego jak chłodnica filtra paliwa, na którą wlot szedł ze starego zderzola a do nowego oczywiście nie pasuje.

strona http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AP91&mospid=47671&btnr=13_0858&hg=13&fg=10 mówi, że w autach z pakietem aerodynamicznym takowa strumienica nie wystepuje. Czy coś wam na ten temat wiadomo?? Czy to musi być? Skoro ktoś to skonstuował to może warto starą strumienicę przerobić?

PJ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej

to moze byc ten wlot o ktorym pisalem, jest on od strony kierowcy, w mojej wersji silnikowej wymaga przerobki.... czyli ..musialem zaspawac wlot w tunelu m, a z oryginalnego tunelu wyciolem kolnierz odmierzylem w jakim miejscu powinien byc i tam go przespawalem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niemam jak teraz rozbierac nadkola i robic fotek.

Ja mam teorie ze chlodzenie jest i w m-pakiecie i w cywilnych wersjach takie samo ale roznia sie przed i po lifcie.... zderzaki w m-pakiecie II byly w wersjach poliftingowych i tam pewnie zmienili tunel chlodzacy /idacy pod silnik/ ktory jest mocowany do strumienicy powietrza, dlatego moj w wersji przed liftem trzeba bylo przerabiac,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • Zasłużeni forumowicze

Trzeba kupić oba wloty, a tak naprawdę to wszystko zależy jakie masz obecnie bo w coupe /czy w innych nadwoziach nie wiem/ można do m-pakietowego mieć przynajmniej dwa rodzaje wlotów:

 

- dwuczęściowe - komin mocowany na zderzak śrubą od halogena i zastzaskiem oraz część mocowana na podłużnicy /jedno wchodzi w drugie/

- jednoczęściowe - podobno od diesla

 

Oba pasują tyle, że w oryginale są dwuczęściowe. Dziura z boku w lewym wlocie to w przypadku benzyny chłodzenie na alternator i tu też jest niezła rozpierducha bo 'kolanka' wpinane we wlot są przynajmniej w trzech wersjach. /tak mi sprzedali w ASO mondzioły :duh: /

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..@Premier odgrzewam kotleta :D

przy przeróbce ze zwykłego na m-pakiet obydwa włoty na tarcze trzeba kupić czy tylko jeden,ten od kierowcy??

chesz to do 320d 136KM?? jatk tak to element nr 4 /lewy + prawy/ oraz 12

 

http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Sedan/Europe/320d-M47/LHD/N/browse/vehicle_trim/air_duct/

 

czesci

51 71 7 894 703

51 71 7 894 700

51 71 7 893 590

teoretycznie powinien byc jeszcze element nr 2 ale idzie zalozyc na to co masz teraz :), na liscie do tego zderzaka jest tez pozycja 19 ale tego nie kupowalem do diesla

Edytowane przez premier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.