Skocz do zawartości

e320i m20b20 straszliwy muł... pomocy


thor88

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. Mam takie pytanie. Posiadam autko opisane w temacie czyli e30 z motorem 2,0i m20b20, autko jest z 1989 roku cabrio. Problem mam taki. Czy te auto z tym motorem można uznać za muła? Otóż pędzidło moje nie chce latać. Sprzęgło się nie ślizga, motor pracuje równo... ale jak depne gaz do dechy to nie mam szans na pisk opon. Chyba, że puszczę sprzęgło gdy na budziku mam jakieś 6000obr/min.

To nie jest zadna prowokacja po prostu pytanie. Czy te auto tak ma czy ja mam coś powalone... auto tylko ma kopa (jako takiego) na obrotach między 4,5 a 7 tyś... ja wiem, że te motory lubią wysokie obroty ale to nie możliwe, że nie mam szans na starcie z focusem 1,6:(

poradźcie panowie i panie... gdzie zacząć szukać i czego:)

http://www.motostat.pl/user_images/63835/icon4.png

Nawet najdalsza droga zaczyna się od pierwszego kroku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

opony to 215/40/16... gazownie mam ale pędzidło tak samo lata zarówno na lpg i benzynie (na benzynie minimalnie lepiej ale i tak zaje....cie daleko do ok:)

 

może po prostu oczekiwałem więcej... ale żeby focus 1,6 mi nie dawał szans to chyba coś nie tak?

http://www.motostat.pl/user_images/63835/icon4.png

Nawet najdalsza droga zaczyna się od pierwszego kroku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz zwykły gaz (II generacja) - to nic dziwnego, że to Twoje M20 nie jeździ, bo te silniki słabo to znoszą i na benzynie przez to że masz zwężkę na dolocie też nie poleci...

jeździłem takim Focusem 1,6 ale nie wiem jak tam wygląda przyspieszenie w porównaniu z 320 w cabrio.

według instrukcji obsługi, Twoje auto waży 1280kg (120 kg więcej niż coupe) - dołóż do tego instalacje gazową, która lekka nie jest (butla, paliwo w niej + reszta)....

i dalej, V-max: 195km/h

0-100km/h: 11s

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm... pożyjemy, zobaczymy... widzę tutaj też problem po mojej stronie, że ostatnio dużo czasu jeździłem TD gdzie maksymalny moment obrotowy miałem już przy 3tyś/min.

Z dnia na dzień przyzwyczajam się, że trzeba wyżej kręcić czarnule i wtedy jest lepiej:) dzięki za pomoc i pozdrawiam:)

http://www.motostat.pl/user_images/63835/icon4.png

Nawet najdalsza droga zaczyna się od pierwszego kroku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam 320i, zdarza mi się jeździć golfem tdi mojej siostry i według mnie 320 jest bardziej elastyczna, więc chyba coś musisz mieć nie tak, mnie primera 1.6 nie dogoni, więc i focus nie powinien dać rady twojej, w końcu nie jest lżejszy a koników ma mniej

no i w mojej beemce mam gaz (blos)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może był strzał gazu i klapa przepływomierza blokuje się , albo katalizator zapchany . Ja mam 320iA ( automat ) z gazem i mieszam kołami bez problemu. W końcu 129 koników ( minus gaz ) trochę musi latać . polecam zbadać spaliny w celu kontroli katalizatora i sprawdzić przepływomierz.
BMW... and nothing else matters
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.