Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam bmw rok 2001. Pare dni temu zarowka w jednym reflektorze zaczela palic na czerwono/bordowo a za kilka dni padla. Pojechalem do serwisu bmw.Po pol godziny ustalania jakom mam zarowke oraz czy wogole oni maja ja na stanie stwierdzili ze kosztuje 600zl.

Postanowilem wiec wziac sprawe w swoje rece i zobaczyc co to za zarowka za 600 zl i postanowilem wyciagnac ja z klosza.Mam reflektory ksenonowe. bmw e39 po liftingu czyli te swiatla z ringami. Niestety nie potrafie jej wyciagnac. Powiedzcie mi jak sie wyciaga ta zarowke. Narazie udalo mi sie odlaczyc kabel na koncu ktorego jest taka koncowka ktora podpina sie pod taki bolczyk z zarowki?Pomozcie bo moze ktos sam wymienial taka zarowke

Opublikowano

Na żarówce jest pierścień trzymający żarówkę trzeba go przekręcić w lewo i już.

Ja wymieniałem 2 tygodnie temu i dość opornie było je odkręcać

Opublikowano

....czyli przekrecam ta plastikowa kostke z kabelkiem i rozdzielam od zarowki. pozostaje mi teraz taka gumowa oslonka i wychodzi z niej taki czarny plastik. Mam zdjac ta gume, czy ten czarny plastik krecic. Nic sie nie urwie?

Wymieniales 2 zarowki czy jedna? Jaki jest koszt takiej zarowki? i jaki ma symbol?

Opublikowano

Witam,

ja osobiscie jeszcze nie miałem potrzeby wymieniać mojego ksenona ale jest to żarówka D2S.

Koszt? od 80 zł na allegro za chińskie "zamienniki" do jak juz napisałeś 600 zł w serwisie a tak serio philips osram lub podobne kosztują ok 200-300 zł.

Wymieniamy je tylko parami!

Standardowa temperatura barwy swiatła to o ile sie nie myle 4600K, barwa najbardziej zbliżona do barwy światła dziennego, wyższe np 6000K to światło bardziej zimne czyli bardziej niebieskie ale producenci jak philips raczej robią tylko standardową barwę.

Pozdrawiam

Opublikowano
Jestem ciekawy co napisza inni uzytkownicy bo tez slyszalem ze wymieniamy parami a w serwisie powiedzieli mi ze mozna jedna przepalona sztuke

 

Teoretycznie można tylko, że wtedy oba żarniki będą świeciły różną barwą i średnio będzie to wyglądało. Żarnik ksenonowy na początku świeci na żółto a dopiero po pewnym czasie uzyskuje swoją prawidłową, białą barwę dlatego też zaleca się wymianę obu naraz aby uniknąć różnicy w kolorach ;)

Opublikowano
Powinno wymieniać się parami, ze względu na kolor i moc świecenia. Oryginalnie są Philipsy D2S 4300K. Kup sobie takie Philipsy lub Osramy. W zeszłym tygodniu w serwisie od ksenonów płaciłem 150 zł za sztukę.
Opublikowano

Ja zapłaciłem za dwie Philipsa 600 zł. i lepiej wymienić parę.

A co do wymiany to zdejmujesz gumową osłonę i na żarówce jest plastikowa osłona trzymająca żaróweczkę, trzeba to przekręcić w lewo i już, może być mały opór ale raczej młotka nie potrzeba :mrgreen:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Juz wszystko wiem wystawilem przypadkowo dwa te same posty jeszcze raz wielkie dzieki dla kkolegow i przepraszam za zamieszanie jestem tu nowy i postaram sie szybko dostosowac :)

 

pozdrawiam

Opublikowano

Jak ma ładnie wyglądać i nie chcesz grzebać za parę tygodni znowu wymieniamy parami.

Przerabiałem już to parę razy i zawsze druga pada za jakiś czas.

Szkoda czasu i brudzenia rąk 2 razy.

Na Alledrogo można dostać Osramy po 100.

Co do barwy to nie przekraczaj 4300 - 4800K bo to najpraktyczniejsza barwa na różne warunki.

Gdyby było inaczej to BMW i inne "wiodące" marki by takie wsadzały.

zibi

BYŁO w kolejności:

318,320, M3, 735AHG, 730, 525TDS, 725TDS, 740

JEST : 530D Touring

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Tak jak koledzy radzą wymień oba ksenonki, zaoszczędzisz tyle co nic, a będzie to wyglądać nieciekawie. Co do barwy to fabrycznie są 4300K, można spróbować montować nieco zimniejsze, ale IMHO max to 6000K (mam takie i świecą IMHO lepiej niż 4300K). Powyżej 6000K to już nie są światła tylko czytniki do sprawdzania oryginalności banknotów :norty: Świecą tragicznie...... :duh:
Opublikowano
jak wymienisz na orginalne 4300k to bedziesz musial sporo poczekac az zaczna swiecic na biało-niebiesko bo na poczatku beda swiecili na żółto...ja miałem ori 4300k i zmienilem se z ciekawosci na 8000k i wyglad jest oki ladnie na niebiesciutko swieca w szczegulnosci jak sie ma ringi to ladnie to sie odroznia ale widocznosc gorsza w deszcz nocą ,na ori lepsza byla,kolega wsadzil 6000k do e38 to swieca na bialo z lekkim niebieskim tez oki :) ale polecam 8000k dużo gorszej widocznosci nie ma a wyglad o wiele ladniejszy niz na ori
Opublikowano
a mógłbyś jakieś zdjęcie wrzucić jak wyglądają te 8000k? niedługo będe wymieniał ksenonki a mnie to bardzo ciekawi czy nie wygląda to trochę jak tunning vw golfa.. :)
Opublikowano
a mógłbyś jakieś zdjęcie wrzucić jak wyglądają te 8000k? niedługo będe wymieniał ksenonki a mnie to bardzo ciekawi czy nie wygląda to trochę jak tunning vw golfa.. Smile

 

Jak dla mnie 8000K wygląda jak agrotuning spod wiejskiej potupaji

 

/Andrzej

"Gdyby wybory miałyby coś zmienić, to dawno zostałyby zakazane" - JKM

!!! ZOBACZ MOJE AUKCJE !!!

  • Członkowie klubu
Opublikowano
jak wymienisz na orginalne 4300k to bedziesz musial sporo poczekac az zaczna swiecic na biało-niebiesko bo na poczatku beda swiecili na żółto...

 

Prawda, dlatego ja polecam 6000k, mają jasność niemal identyczną ale lepiej zdecydowanie wyglądają

 

8000k i wyglad jest oki ladnie na niebiesciutko swieca w szczegulnosci jak sie ma ringi to ladnie to sie odroznia ale widocznosc gorsza w deszcz nocą ,na ori lepsza byla

 

polecam 8000k dużo gorszej widocznosci nie ma a wyglad o wiele ladniejszy niz na ori

 

Polecasz?? Ale chyba po to, żeby nimi świecić małolatom po nogach

:twisted2: Sam najpierw napisałeś, że w deszczu i nocy (czyli wtedy kiedy są one najpotrzebniejsze) widoczność jest gorsza, a potem twierdzisz, że je polecasz ... Ja nie polecam niczego o barwie zimniejszej niż 6000k bo to nie są światła :naughty: testowałem je i widoczność w porównianiu do 6000k, nie mówić już o oryginałach jest porażająco niska, zwłaszcza w trudnych warunkach pogodowych.

 

Zresztą, niech każdy zadecyduje na czym mu zależy, na widoczności i bezpieczeństwie czy na "tjuningu" :norty:

Opublikowano
8000k jeszcze moga byc,gorzej jest z 10000k lub 1200k to juz porazka do 8000k to jeszcze bajki tez testowalem rozne a zalezy w jakich lempach beda one bo jesli przed liftem to swieca bardziej na niebiesko przynajmniej tak wygladaja a jak po lifcie wsadzisz nawet 6000k to prawie nic niebieskiego nie bedzie tylko bialy,chyba to sie rozni bo soczekwa dalej siedzi przed liftowymi lampami a po blizej klosza przedniego.napisalem ze jest gorsza widocznosc w deszcz w nocy ale da sie jechac spokojnie tylko porpostu na 4300 ktore swieca na zolto-bialo wiadomo ze bedzie lepiej nocą a w szczegulnosci w deszcz.uwazam ze 8000k nie jest jeszcze wiocha jak w góóólfach tuning,przynajmiej na mojej lapmie to tak nie wyglada a mam zarowki 6000k 4300k i najladniej dla mnie siweca 8000k.pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.