Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam mam taki problem w e34 535i zaczoł mi sie grzać wisco i pompa ok czy to moze byc uszczelka pod głowicą????czy zapchana chłodnica bo mam taki choby masa biała w układzie nie duze ale sa, pozd.
Opublikowano
no kolego jak masz mase biala w ukladzie chlodzenia to na 100 uszczelka lub peknieta glowica .ladnie przykatowales autkoo lepiej to napraw zanim zniszczysz calkowicie silnik
Opublikowano
ja nie mam ani bialej masy w oleju, ani poziom oleju sie nie podnosi, nie kopci na bialo. jedyne objawy u mnie to nierowna praca jak jest zimny (potrafi tak bujnac ze zgasnie) no i wysokie cisnienie w ukladzie chlodzenia, mimo ze wszystko jest drozne (ostatnio 2 razy wywalilo waz miedzy pompa wody a termostatem). to tez objawy uszkodzonej uszczelki ?

BMW E34 1989 r. 2.4td 20.03.08 - 24.08.08 (stłuczka i śmierć pompy wtryskowej)

http://www.polskajazda.pl/Samochody/BMW/5/30920

Opublikowano
ja nie mam ani bialej masy w oleju, ani poziom oleju sie nie podnosi, nie kopci na bialo. jedyne objawy u mnie to nierowna praca jak jest zimny (potrafi tak bujnac ze zgasnie) no i wysokie cisnienie w ukladzie chlodzenia, mimo ze wszystko jest drozne (ostatnio 2 razy wywalilo waz miedzy pompa wody a termostatem). to tez objawy uszkodzonej uszczelki ?

Mogą to być 2 zupełnie nie zależne usterki.

 

Mi wywalało wąż jak już się pompa kończyła-ciśnienie w układzie było wysokie i rozwalało wąż.

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Opublikowano
ja nie mam ani bialej masy w oleju, ani poziom oleju sie nie podnosi, nie kopci na bialo. jedyne objawy u mnie to nierowna praca jak jest zimny (potrafi tak bujnac ze zgasnie) no i wysokie cisnienie w ukladzie chlodzenia, mimo ze wszystko jest drozne (ostatnio 2 razy wywalilo waz miedzy pompa wody a termostatem). to tez objawy uszkodzonej uszczelki ?

 

a termostat działa?

Uzależniony od 325iC

Zakochany w żonie

.....ja też jeżdżę E30 z wyboru!

Opublikowano

Niestety w 2.4 najczesciej jak pompuje weze to padla uszczelka lub/i glowica.

Kompresja idzie poprostu w uklad chlodzenia ale woda sie nie przedostaje do cylindrow

Opublikowano
w jakim sensie konczyla ? co sie z nia dzialo ?

Kończyła żywot.Raz pracowała raz nie,aż w końcu totalnie padła.Wirnik(plastikowy) miałem rozwalony.

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Opublikowano
Niestety w 2.4 najczesciej jak pompuje weze to padla uszczelka lub/i glowica.

Kompresja idzie poprostu w uklad chlodzenia ale woda sie nie przedostaje do cylindrow

 

Dlaczego tak się dzieje, że pada uszczelka / i głowica? żle dokręcone śrubki głowicy? przegranie silnika? coś jeszcze...?

Uzależniony od 325iC

Zakochany w żonie

.....ja też jeżdżę E30 z wyboru!

Opublikowano
no niestety juz takiego kupiłem w takim stanie ale nie m,a tego za tak duzo ,no i mam pomieszany płyn z wodą moze od tego ?no ale jak jade to temp. spada w norme ,zobacze jeszcze termostat
Opublikowano
biala maz jak sie pokazala to raczej jush pewne .sprawdzilbym to glowice sprawdzic na szcelnosc tez sie da mi sprawdzali zaplacilem 100 zl w e30 325 .uszcelke zmienic tez nie jest kto wie jaki koszt a silnik bedzie kosztowal wiecej
  • Członkowie klubu
Opublikowano

U mnie nie było białej mazi.

Kopciła mi na niebiesko na wolnych obrotach i miałem duże ciśnienie w układzie chłodzenia.

Okazało się że mam pekniętą głowicę.

 

Pozdro

003.jpg
Opublikowano
bosy77, mam te same objawy ;/ ile dales za naprawe ???

 

bosy77 - czy wiadomo dlaczego tak się stało?

Uzależniony od 325iC

Zakochany w żonie

.....ja też jeżdżę E30 z wyboru!

Opublikowano
Ja w tamtym roku płaciłem za regeneracje głowicy (spawanie na trzecim i czwartym cylindrze)1100 zł. Moje objawy to twarde węże, a w końcu (uszkodzenie elektrozaworów, korka zbiorniczka wyrównawczego i rozerwanie zbiorniczka). A, przy tym kopcenie na biało.
BMW E34 525 TDS 96' TOURING
Opublikowano

to czy w takim razie nie lepiej oplaci sie wymiana silnika ? a stary na czesci ?

 

bo w moim przypadku to jeszcze troche i podwoje wartosc samochodu za jaka go kupilem, a przede mna jeszcze kupa wydatkow..... nic tylko plakac i placic ;p mi sie strasznie nie oplaca wydac 1000zl na sama glowice, a jeszcze musze zawieszenie zmienic... dobry pomysl z drugim silnikiem ?

BMW E34 1989 r. 2.4td 20.03.08 - 24.08.08 (stłuczka i śmierć pompy wtryskowej)

http://www.polskajazda.pl/Samochody/BMW/5/30920

  • Członkowie klubu
Opublikowano
bosy77, mam te same objawy ;/ ile dales za naprawe ???

 

Robiłem nie tylko głowice, dodatkowo wymieniłem rozrząd.

Razem za wszystko zapłaciłem 4000 pln, ale już wiem że zostałem naciągnięty.

Wiem że można kupić zregenerowaną głowicę za 1200 zł ale trzeba oddać starą.

Moja była w takim stanie że musiałem założyć drugą głowicę, za którą zapłaciłem 1600 zł plus obróbka 350 zł obróbka (naciągacze).

 

Tu kupisz dobrą głowicę: http://www.glowice.info/

 

ul.Wyczółki 93B Warszawa tel. 022 847 89 33 lub 508 158 110

 

Unikajcie naciągaczy.

 

Pozdrawiam

003.jpg
  • Członkowie klubu
Opublikowano
bosy77, mam te same objawy ;/ ile dales za naprawe ???

 

bosy77 - czy wiadomo dlaczego tak się stało?

 

Nie mam pojęcia dlaczego pękła. Ja napewno jej nie przegrzałem.

Odebrałem samochód z warsztatu, za parę dni wymieniłem olej i parę dni po wymianie oleju, twarde węże, kopcenie. :mad2: i pęknięta głowica

 

Pozdro

003.jpg
  • Członkowie klubu
Opublikowano
to czy w takim razie nie lepiej oplaci sie wymiana silnika ? a stary na czesci ?

 

bo w moim przypadku to jeszcze troche i podwoje wartosc samochodu za jaka go kupilem, a przede mna jeszcze kupa wydatkow..... nic tylko plakac i placic ;p mi sie strasznie nie oplaca wydac 1000zl na sama glowice, a jeszcze musze zawieszenie zmienic... dobry pomysl z drugim silnikiem ?

 

A wiesz czy kupisz lepszy silnik od tego który masz??

Na twoim miejscu zrobiłbym głowicę.

003.jpg
Opublikowano

dlaczego miałby kupić gorszy silnik? Sprzedawca musi Ci dać gwarancje, chyba że nie daje to wtedy nigdy nie kupuj takiego. Ja kupiłem kompletny silnik za 1700, i prawie się zwrócił, bo sprzedałem stary na części.

pozdrawiam

http://images33.fotosik.pl/376/633352ed1b63d463.jpg
Opublikowano
juz po bolu ;] na "szczescie" tylko uszczelka, koszt - 550zl a efekt jak reka odjal. ladniej chodzi, rowno, no i oczywiscie nie ma problemu z chlodzeniem.

 

:cool2: to dobrze...... szerokiej drogi!

Uzależniony od 325iC

Zakochany w żonie

.....ja też jeżdżę E30 z wyboru!

Opublikowano

dlugo sie nie nacieszylem..... ;/ objawy znowu powracaja. nierowna praca silnika i kopcenie na bialo... ja sie tylko pytam: czemu ? nawet tydzien nie minal od naprawy, zrobilem ok. 120km. czy to moj blad ze w ogole jezdzilem czy mechanicy cos zle zlozyli albo cos jeszcze jest uszkodzone tylko zle ocenili przyczyne...

 

takie pytanie troszke z innej beczki jeszcze do was - w razie gdybym odstawil samochod na poprawke wymiany uszczelki to kto ma za to placic ? znowu ja ? czy to bedzie rozliczone na koszt firmy, ktora to robila i jednak cos zle zrobila ? nie po to przeciez im zaplacilem zeby mi cos spieprzyli tylko naprawili !

BMW E34 1989 r. 2.4td 20.03.08 - 24.08.08 (stłuczka i śmierć pompy wtryskowej)

http://www.polskajazda.pl/Samochody/BMW/5/30920

Opublikowano

no pewnie ze oni!!

tydzien uszczelka pod glowica? to jakis smiech na sali. Na Twoim miejsu zadalbym zwroty kasy i zmienil warsztat!! Tylko na taki, ktory naprawia BMW!

Opublikowano
witam mam taki problem w e34 535i zaczoł mi sie grzać wisco i pompa ok czy to moze byc uszczelka pod głowicą????czy zapchana chłodnica bo mam taki choby masa biała w układzie nie duze ale sa, pozd.

 

Jak miałem E34 525 12V to przewody miałem strasznie twarde i wskazówka temperatury nie była idealnie na połowie, tylko delikatnie sie wychyliła tak ok 1mm. Pamiętaj żeby po wymienie uszczelki założyć nowe śruby do głowicy, ponieważ stare mają mentalność się wydłużać i to mogło być przyczyną że znowu Ci się grzeje.

Naprawę powinni zrobić na SWÓJ KOSZT, przecież usługi nie wykonali dokładnie prawda?

brokat_

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.