Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

ostatnio wyciągałem skrzynie z mojej BMW E39 A 97' i wyleciało ok 2 litrów oleju przez łożysko na wałku...

skrzynie już zamontowałem i teraz chciałbym dolać ten ubytek...

Jak to najlepiej zrobić i w którym miejscu?

pozdrawiam

Opublikowano
Witam,

ostatnio wyciągałem skrzynie z mojej BMW E39 A 97' i wyleciało ok 2 litrów oleju przez łożysko na wałku...

skrzynie już zamontowałem i teraz chciałbym dolać ten ubytek...

Jak to najlepiej zrobić i w którym miejscu?

pozdrawiam

 

:search: przeszukaj forum - milion wątków o olejach do automatu. jeśli nie wymieniałeś, a nie masz pewności, że poprzedni właściciel to zrobił wymień cały wraz z filtrem. skrzyni wyjdzie to tylko na dobre

montrealblau metallic

http://images32.fotosik.pl/159/5915b878132dde91.jpg

Opublikowano

z calym szacunkiem ale nie pytam sie o olej tylko w ktorym miejscu mam go dolac.

ostatnio robilem wymiane w zakladzie zajmujacym sie automatami ale oni wtedy wykrecali ta miske pod skrzynia, chce tego uniknac?

no i wiem ze jest milion watkow o oleju ale nie ma jak go wymienic lub jak w moim przypadku gdzie go dolac :/

pozdrawiam

Opublikowano

Witam

najlepiej kup sobie szpryce to oleju.

Wlewasz to od dołu, z tego co sie orientuje samochód musi być uruchominy na hamulcu i na biegu

 

pozdrawiam

 

ps. jezeli cos nie tak to prosze o poprawienie

pozdrawiam
Opublikowano
Wlewasz to od dołu, z tego co sie orientuje samochód musi być uruchominy na hamulcu i na biegu

 

dokładnie tak jak napisałeś zadziałało!! na biegu i odpalony musi być! dziękuje za pomoc!

 

a teraz mam pytanie czy jest jakaś miarka czy w jaki sposób sprawdza się stan tego oleju w skrzyni? Kurcze po tym wycieku skrzynia zaczęła źle chodzić (wyskakuje bieg, przeciąga, długo się załącza itd)

Opublikowano

leje się olej do momentu aż zacznie się przelewać.

czyli: odpalam, wlaczam bieg, odkrecam korek od spodu skrzyni i leje za pomoca szprycy az zacznie sie wylewac przez ten dolny korek.

dobrze Cie zrozumialem?

Opublikowano
odkrecasz gorny, odpalasz, wlewasz az sie zacznie przelewac,noga na hamulcu, nastepnie wbijasz kilka razy wszystkie biegi, wachlujesz troche wajcha zeby sie olej rozszedl. jak skrzynia "zassa" olej, dolewasz, wachlujesz, jak zacznie sie przelewac zakrecasz gorny korek. wsio. dolny korek jest tylko do spostu oleju. nie ma miarki bagnetowej od strony silnika.
Wszystko o dieslach BMW .::: http://www.bmw-diesel.pl :::.
Opublikowano
A nie dolewa sie czasem na pozycji P ??Cos mi sie wydaje,ze po skreceniu miski wlewa sie olej do przelania potem wlacza sie silnik,wlacza sie kazdy bieg po kolei na kazdym trzymajac kilka sekund a potem wlacza sie na P i dolewa do przelania...gotowe.
Opublikowano

dokładnie tak! Musi być już olej w skrzyni przy uruchamianiu żeby nie zatrzeć pompy! Czyli jak wymiana całego oleju z filtrem to

nalewasz do przelania odpalasz silnik i dolewsz do przelania zakręcasz gotowe

jak dolewasz to

odpalasz silnik dolewasz do przelania gotowe

Pzdr!

Opublikowano
odkrecasz gorny, odpalasz, wlewasz az sie zacznie przelewac,noga na hamulcu, nastepnie wbijasz kilka razy wszystkie biegi, wachlujesz troche wajcha zeby sie olej rozszedl. jak skrzynia "zassa" olej, dolewasz, wachlujesz, jak zacznie sie przelewac zakrecasz gorny korek. wsio. dolny korek jest tylko do spostu oleju. nie ma miarki bagnetowej od strony silnika.

 

Może ty masz jeszcze skrzynie z bagnetem ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.