Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy to prawda, że BMW 523 lubi gnić na drzwiach od tyłu, na dolnym rogu przy uszczelce i na dolnym rancie (oczywiście widoczne od wewnątrz po otworzeniu drzwi)? 523 które chcę kupić ma lekkie pęcherzyki właśnie w tym miejscu i właściciel po wskazaniu tego miejsca twierdził, że to zmora BMW serii 5. Czy jest to prawda? Czy coś ona ukrywa? Proszę o pomoc bo nie chcę się władować na minę.

!!!Dzięki za pomoc!!!

Opublikowano
Dokładnie to jest zmora Bmw serii 5 jak dobrze tego nie zakonserwujesz poleca drzwi momentalnie mi właśnie sie klasyfikują do wymiany lewe tylne..
Opublikowano

Czy to prawda, że BMW 523 lubi gnić
i 520 i 528 i diselki.
A 535 i 540 nie ? U mnie poleciały drzwi kierowcy. Teraz taka sprawa, kiedy zacznie gnić ściągnijcie uszczelkę silikonową zaraz przy rancie drzwi(wygląda jak spaw, łatwo schodzi za pomocą wkrętaka). Łatwiej oczyścić i rudy często zbiera się pod nią. Później oczyścić zakonserwować, a najlepiej oddać do dobrego lakiernika. Im szybciej tym lepiej. Drugie słabe miejsce to kant bagażnika.
Opublikowano
No niestety nie poradzimy nic na to. Ja kupiłem zadbane e39 z 99 a i tak przy drzwiach kierowcy od wewnetrznej strony widać niedoskonałości. Garażować jak się da i dbać (co większość z nas chyba i tak czyni)
Opublikowano

Moja blacha,tez jest nieskazitelna ,kompletnie nic .Ma juz 9 lat ,a klimat w ktorym przebywa jest ciezki :duze zasolenie powietrza,i ogromna wilgoc.

Z ,nie ktorych japonczykow wierzchnia warstwa lakieru (bezbarwna)luszczy sie platami.

Ile pali?Dwie radialki tygodniowo.
Opublikowano
A w 20-sto letnich Audi nie ma nawet pypcia. Ocynk rulez :mrgreen:
trabant to tak, ale AUdi ? Fakt, faktem ma chyba najlepsze blachy z niemieckich aut, ale żeby tak bez rdzy ?
Opublikowano

Dlaczego niektórzy typują wadliwe wersje tylko w zależności od montowanych w nich silnikach? 520 gnije, 525 już nie... 523 tak, ale 528 nie... Wydaje mi się, że "buda" jest ta sama i nie ma reguły, że samochód dokładnie z takim silnikiem będzie się sypał a z innym nie. Każde ognisko rdzy to defekt konkretnej blachy z konkretnego samochodu. Rdza nie wypatruje sobie silników aut, których dopada, więc pisanie, że np. "tylko w 520i będzie problem" jest moim zdaniem bzdurą!

 

Pozdrawiam

///Mpower

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.