Skocz do zawartości

Łyknął mnie Sprinterem przy 180km/h O_o załamka SWAP porady


czarny316

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy ktory z was zna sie na dostawczakach? Dzisiaj przy prawie ponaddzwiekowej predkosci (moje bidne 316 ^^) pobrał mnie Mercedes Sprinter 318 CDI i to ten najdluzszy i najwyzszy :shock:..... nie noooo pomyslalem tak dalej byc nie bedzie. I w tej wlasnie chwili silnie postanowilem ze wstawie mojej czarnuli potwora :mrgreen: pod maske. Wiec chcialbym sie was koledzy poradzic jaki bylby optymalny przeszczep, wiem najlepiej byloby zmienic kochanke ale wlozylem w nia tyle serca :twisted2: szkooooda..... radzcie Koledzy co gdzie i za ile
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 67
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Zmien od razu pojazd na 325. Sprzedaz 316 dołozysz pare kafli i masz ładne 325. A jak chciałbys swapa zrobic na 2.5 to jest dramat wszystko do wymiany!!! Zawieszenie hamulce skrzynia dyfer SILNIK :D Całe okablowanie i na pewno jeszcze duzo rzeczy. To jest nie opłacalne jesli nie masz jakies bety na przeszczep.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak... byloby to najrozsadniejsze :) przegladalem forum i ludzie jednak decyduja sie na takie manewry wiec gdzies musi miec to sens...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jeszcze w miarę rozsądnym wyjściem jest sprowadzenie jakiejś rozbitej bez prawa rejestracji 325, 328 lub 330 z Reichu lub Anglii. Bierzesz to co ci potrzebne a resztę sprzedajesz na części. :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siema,kolego żaden wstyd.W pracy mam takiego sprintka i powiem ci ze jedzie dobrze,2.7 cdi 170koników..jakies przyspieszenie to jednak ma i czasem ,zazwyczaj ludzie sie dziwią ze sprinter im smignął przed nosem..Defakto życze pomyślnych zmian i udanego rewanżu.. :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
czarny316: możesz mieć problem bo ryzyko, że ktoś Cie objedzie istnieje zawsze. Teraz osiągi 316 posiada wiekszość zwykłych miastowych "wozidup", ba nawet 320, 150KM to nic specjalnego, no chyba, że chcesz łoić skodówki czy logany i się tym podniecać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czarny316: możesz mieć problem bo ryzyko, że ktoś Cie objedzie istnieje zawsze. Teraz osiągi 316 posiada wiekszość zwykłych miastowych "wozidup", ba nawet 320, 150KM to nic specjalnego, no chyba, że chcesz łoić skodówki czy logany i się tym podniecać.

 

:lol: :lol: :lol:

 

BaX pięknie pojechał po całości :mrgreen:

Ogólnie jak ktoś ma traumę z powodu bycia wyprzedzonym, to powinien nie wsiadać za kółko bo jest niebezpieczny dla innych...

 

A jeśli chcesz mieć mocniejsze auto, to zrób jak koledzy radzą - kup taki model, zamiast przekładać motor i pakować się w niewiadome koszty, które na pewno przewyższą sumę, którą musiałbyś dołożyć do nowego auta po sprzedaży obecnego.

 

Pozdrawiam i życzę pokory

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hola hoooola Panowie nie popadajmy w skrajnosci. Nigdy nie czulem sie gorszy z powodu tego ze ktos mnie wyprzedzil - absolutnie. Jednak od poczatku gdy jezdze tym autem brakuje mi mocy. Zbieralem sie od dawna by cos z tym zrobic, zmodyfikowac auto lub kupic drugie - mocniejsze. No i sytuacja ktora opisalem powyzej uswiadomila mi ze najwyzsza pora sie zdecydowac. Ten temat mial mi w tym pomoc...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najtaniej i najrozsadniej: sprzedaj, kup 325i lub 328i.

Swap w tym przypadku ma sens jezeli samochod ma dla Ciebie jakas specjalna wartosc - chociazby sentymentalna. W innym przypadku jest po prostu nieoplacalny.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

faktycznie lepiej jest sprzedac choc osobiscie uwazam ze bmw nie powinno nic wypuszczac ponizej 2.0 a 316 to kompletne nieporozumienie

 

 

Nieporozumienie - znajdź mi drugi taki silnik o takich samych parametrach i elastyce jak m40b16 lub m43b16 - mnie ten silnik w zupełności wystarcza. Piszesz tak z doświadczenia??? Czy poprostu nabijasz się z posiadaczy 316 i 318??? Wszystkie samochody które wyprodukowano a sygnowane są logiem BMW zasługują na szacunek - pamiętaj o tym

:)

masqo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

faktycznie lepiej jest sprzedac choc osobiscie uwazam ze bmw nie powinno nic wypuszczac ponizej 2.0 a 316 to kompletne nieporozumienie

 

 

Nieporozumienie - znajdź mi drugi taki silnik o takich samych parametrach i elastyce jak m40b16 lub m43b16 - mnie ten silnik w zupełności wystarcza. Piszesz tak z doświadczenia??? Czy poprostu nabijasz się z posiadaczy 316 i 318??? Wszystkie samochody które wyprodukowano a sygnowane są logiem BMW zasługują na szacunek - pamiętaj o tym

:)

 

Nie mam zamiaru nikomu umniejszać. Nie jestem ślepym fanem BMW (mam bdb. doświadczenia z Hondami). No ale BMW mam bo też lubię :D .

A co w BMW najlepsze ?? myślę że większość powie że silniki r6 - trwałość, moment, moc, dźwięk, kultura pracy. Więc nie ma się co dziwić kolego, ze spotykasz się z opiniami że BMW to tylko 2.0 w górę - ja także ją wyznaję.

Co do problemów kolegi, autora postu. To przyłączam się do opinii żeby sprzedać obecne auto i poszukać większego motoru. SWAP tym wypadku to samobójstwo finansowe, zakładając oczywiście, że chcesz mieć wszystko zrobione na cacy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadzam się z jakub 316 i 180 km/h to porostu katowanie tego autka , a co do sprintera to też miałem okazje jechać takim przedłużanym ponad 160 km/h i szczerze uważam iż jest to niebezpieczne szczególnie pustym to nie są samochody do takich prędkości wysoki środek ciężkości, zawieszenie nie sprzyjają takiej jeździe a jeszcze boczny wiatr i ot ragedie nie trudno a w DE takich zmasakrowanych Sprinterów i VW LT widziałem mnóstwo i większość z silnikami z górnej półki, spróbuj takim pustym sprinterem przy 150 km/h wykonać gwałtowny manewr................. dla mnie porażka i barak oleju w głowie ehh........

 

A co do braku mocy to albo R6 albo diesel Common rail np 330d

pozdro

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/834/uaec.jpg

Był Polonez, Golf III, E36, E46, .................

Jest E61i jest Git ..................................... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadzam się z jakub 316 i 180 km/h to porostu katowanie tego autka , a co do sprintera to też miałem okazje jechać takim przedłużanym ponad 160 km/h i szczerze uważam iż jest to niebezpieczne szczególnie pustym to nie są samochody do takich prędkości wysoki środek ciężkości, zawieszenie nie sprzyjają takiej jeździe a jeszcze boczny wiatr i ot ragedie nie trudno a w DE takich zmasakrowanych Sprinterów i VW LT widziałem mnóstwo i większość z silnikami z górnej półki, spróbuj takim pustym sprinterem przy 150 km/h wykonać gwałtowny manewr................. dla mnie porażka i barak oleju w głowie ehh........

 

A co do braku mocy to albo R6 albo diesel Common rail np 330d

pozdro

A co w tym wszystkim najgorsze to to że oprócz tego, że się sami pozabijają (co mam w d...) to pozabijają innych, a potem wielka skrucha że nie chcieli, debili powystrzelać zanim usiądą za kierownicę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy ktory z was zna sie na dostawczakach? Dzisiaj przy prawie ponaddzwiekowej predkosci (moje bidne 316 ^^) pobrał mnie Mercedes Sprinter 318 CDI i to ten najdluzszy i najwyzszy :shock:..... nie noooo pomyslalem tak dalej byc nie bedzie. I w tej wlasnie chwili silnie postanowilem ze wstawie mojej czarnuli potwora :mrgreen: pod maske. Wiec chcialbym sie was koledzy poradzic jaki bylby optymalny przeszczep, wiem najlepiej byloby zmienic kochanke ale wlozylem w nia tyle serca :twisted2: szkooooda..... radzcie Koledzy co gdzie i za ile

:) Najbardziej mnie śmieszy jak koleśie w 318 albo o zgrozo 316 chcą pokazać że mają BMW i starają się wydusić z nich maksa. Ludzie z czym do ludzi te silniki są naprawdę ok no ale nie przesadzajmy 118KM w samochodzie o wadze prawie 1400kg (E46) to naprawdę nie za dużo acz do normalnej i bezpiecznaj jazdy całkowicie wystarczą i po to te silniki są.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem zdania,że lepiej słabym i kiepskim autem(nie odnosi się do tego przypadku) jechać na 100% jego(auta)możliwości niż b.dobrym na 15%. Wiele osób kupuje eMki, Porsche, RS'y , etc i nie potrafi wykorzystać ich możliwości w 1/10 :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem zdania,że lepiej słabym i kiepskim autem(nie odnosi się do tego przypadku) jechać na 100% jego(auta)możliwości niż b.dobrym na 15%. Wiele osób kupuje eMki, Porsche, RS'y , etc i nie potrafi wykorzystać ich możliwości w 1/10 :)

 

Racja, a prędkość minimalna powinna być podniesiona do 150km/h w obszarze zabudowanym. Czym szybciej auto przejedzie przez przejście dla pieszych tym krócej stwarza zagrożenie.

 

Większość posiadaczy dobrych sportowych samochodów to ludzie świadomi swoich czynów i może niektórym mieści się w gŁowie (co jest irracjonalne dla innych), że można w obszarze zabudowanym i nie tylko przestrzegać przepisów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

faktycznie lepiej jest sprzedac choc osobiscie uwazam ze bmw nie powinno nic wypuszczac ponizej 2.0 a 316 to kompletne nieporozumienie

 

 

Nieporozumienie - znajdź mi drugi taki silnik o takich samych parametrach i elastyce jak m40b16 lub m43b16 - mnie ten silnik w zupełności wystarcza. Piszesz tak z doświadczenia??? Czy poprostu nabijasz się z posiadaczy 316 i 318??? Wszystkie samochody które wyprodukowano a sygnowane są logiem BMW zasługują na szacunek - pamiętaj o tym

:)

 

nie uwazam tak 316 i 318 to nieporozumienie totalne tak ciezkie auto i taka slaba moc nie powinna byc oznaczona logiem bmw do tego 316 i 318 sa o polowe tansze od dobrej 325 z tego samego roku a co za tym idzie moze gowniarstwo nie bylo by stac na dobre bmw (z wyjatkiem nieudacznikow ktorzy maja bogatych tatusiow) marka nabrala by szacuknu a nie tak ze kazdy szczyl kupi za 4 tys zajechana 316 i mysli ze jest krolem szos 2 lokcie wystawione za szybe i jeszcze najlepiej noga

mam bmw i juz nie chce innego
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie uwazam tak 316 i 318 to nieporozumienie totalne tak ciezkie auto i taka slaba moc nie powinna byc oznaczona logiem bmw do tego 316 i 318 sa o polowe tansze od dobrej 325 z tego samego roku a co za tym idzie moze [bAD] nie bylo by stac na dobre bmw (z wyjatkiem nieudacznikow ktorzy maja bogatych tatusiow) marka nabrala by szacuknu a nie tak ze kazdy szczyl kupi za 4 tys zajechana 316 i mysli ze jest krolem szos 2 lokcie wystawione za szybe i jeszcze najlepiej noga

Szacunku to marka nie nabiera przez pojemność silnika tylko przez wykonanie. Jeśli uwarzasz że samochód z dużą pojemnością to jest to, to kup sobie amerykańca z silnikiem konstrukcji przedwojennej z pojemnością czołgu i mocą komarka i miej sobie do niego szacunek. Nie wiem z kąd wy macie takie chore przekonanie że BMW to odrazu musi mieć 2,5l, jasne że fajniej się jeździ jak się ma wiecej mocy pod maską ale wole E46 z silnikiem 1,8 niż stare E36 z silnikiem 3l (już nie będe pisał który jest droższy) ale jeśli czyjeś libido rośnie jak może kogoś wyprzedzić to powinien odwiedzić psychologa może mu pomoże się dowartościować w inny sposób. Kierowca nie świadczy o marce samochodu jakim jeździ tylko o tym jaki sam jest. Bo z twojej wypowiedzi wynika że jak koleś ma 350Z to jemu już można być idiotą na drodze, a idiotą się albo jest albo nie nie zależnie od tego czym się jeździ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie uwazam tak 316 i 318 to nieporozumienie totalne tak ciezkie auto i taka slaba moc nie powinna byc oznaczona logiem bmw do tego 316 i 318 sa o polowe tansze od dobrej 325 z tego samego roku a co za tym idzie moze [bAD] nie bylo by stac na dobre bmw (z wyjatkiem nieudacznikow ktorzy maja bogatych tatusiow) marka nabrala by szacuknu a nie tak ze kazdy szczyl kupi za 4 tys zajechana 316 i mysli ze jest krolem szos 2 lokcie wystawione za szybe i jeszcze najlepiej noga

Szacunku to marka nie nabiera przez pojemność silnika tylko przez wykonanie. Jeśli uwarzasz że samochód z dużą pojemnością to jest to, to kup sobie amerykańca z silnikiem konstrukcji przedwojennej z pojemnością czołgu i mocą komarka i miej sobie do niego szacunek. Nie wiem z kąd wy macie takie chore przekonanie że BMW to odrazu musi mieć 2,5l, jasne że fajniej się jeździ jak się ma wiecej mocy pod maską ale wole E46 z silnikiem 1,8 niż stare E36 z silnikiem 3l (już nie będe pisał który jest droższy) ale jeśli czyjeś libido rośnie jak może kogoś wyprzedzić to powinien odwiedzić psychologa może mu pomoże się dowartościować w inny sposób. Kierowca nie świadczy o marce samochodu jakim jeździ tylko o tym jaki sam jest. Bo z twojej wypowiedzi wynika że jak koleś ma 350Z to jemu już można być idiotą na drodze, a idiotą się albo jest albo nie nie zależnie od tego czym się jeździ.

 

100% popieram

RWD Rulez!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Racja, a prędkość minimalna powinna być podniesiona do 150km/h w obszarze zabudowanym. Czym szybciej auto przejedzie przez przejście dla pieszych tym krócej stwarza zagrożenie.

 

:cool2: :cool2: :cool2:

 

Choć jak się zastanowić to jest to chyba teoria wyznawana przez bardzo wielu kierowców. Niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Można mieć 1.6 i czapke na czym nosić i można mieć 3.0 i być kompletnym idiotą. A tak w ogóle jak ktoś potrzebuje KM pod maską tylko po to żeby się dowartościować to powinien zrezygnować z BMW bo normalni kierowcy BMW się muszą za niego wstydzić.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie uwazam tak 316 i 318 to nieporozumienie totalne tak ciezkie auto i taka slaba moc nie powinna byc oznaczona logiem bmw do tego 316 i 318 sa o polowe tansze od dobrej 325 z tego samego roku a co za tym idzie moze [bAD] nie bylo by stac na dobre bmw (z wyjatkiem nieudacznikow ktorzy maja bogatych tatusiow) marka nabrala by szacuknu a nie tak ze kazdy szczyl kupi za 4 tys zajechana 316 i mysli ze jest krolem szos 2 lokcie wystawione za szybe i jeszcze najlepiej noga

Szacunku to marka nie nabiera przez pojemność silnika tylko przez wykonanie. Jeśli uwarzasz że samochód z dużą pojemnością to jest to, to kup sobie amerykańca z silnikiem konstrukcji przedwojennej z pojemnością czołgu i mocą komarka i miej sobie do niego szacunek. Nie wiem z kąd wy macie takie chore przekonanie że BMW to odrazu musi mieć 2,5l, jasne że fajniej się jeździ jak się ma wiecej mocy pod maską ale wole E46 z silnikiem 1,8 niż stare E36 z silnikiem 3l (już nie będe pisał który jest droższy) ale jeśli czyjeś libido rośnie jak może kogoś wyprzedzić to powinien odwiedzić psychologa może mu pomoże się dowartościować w inny sposób. Kierowca nie świadczy o marce samochodu jakim jeździ tylko o tym jaki sam jest. Bo z twojej wypowiedzi wynika że jak koleś ma 350Z to jemu już można być idiotą na drodze, a idiotą się albo jest albo nie nie zależnie od tego czym się jeździ.

 

 

 

w takim wypadku nie rozumiesz zupelnie mojej wypowiedzi proponuje na spokojnie poczytać raz jeszcze, ale dopisze o co chodzi chodzi o to ze e36 jest za ciezkie po prostu do tak malego silnika a 320 6 garow to absolutne minimum do przyzwoitej jazdy nie pisze tu ze trzeba sie wsciekac czy byc idiota kolego czytaj ze zrozumieniem prosze bo masz z tym kłopot widze chodzi o to ze silnik sie tak nie poci jest wytrzymalszy po prostu i niewyzylowany a sprawa oczywista jest ze jak komus brakuje rozumu to nie wazne jaki ma silnik i tak pozostanie idiota a co do zdania ze wolisz e46 niz stare e36 to powiem ci ze z tym sie nie zgodze bo ja wole starsze zadbane e36 z solidnym motorem niz najtansze e46 tylko dla tego ze e46 to nowszy model mimo ze ceny nie roznia sie bardzo bo za dobre 328 czy 325 z konca roku trzeba dac ok 20 tys lekko a e46 takie jak twoje mozna miec za 24 tys

Edytowane przez onion
mam bmw i juz nie chce innego
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można mieć 1.6 i czapke na czym nosić i można mieć 3.0 i być kompletnym idiotą. A tak w ogóle jak ktoś potrzebuje KM pod maską tylko po to żeby się dowartościować to powinien zrezygnować z BMW bo normalni kierowcy BMW się muszą za niego wstydzić.

 

zgadzam sie w zupelnosci tylko ze wstyd marce bmw nie tylko tacy idioci ktorzy chca sie dowartosciowac ale i tacy ktorzy maja bogatych tatusiow i dla lasnu kupia im np takie e46 czy jeszcze nowsze autko z szachownica na masce bo nie wieze ze w wieku 20 kilku lat kogos jest stac z wlasnych zarobionych pieniedzy na takie auto i nie pije tu bron boze do ciebie kolego tylko kończe twoją wypowiedz

mam bmw i juz nie chce innego
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.