Skocz do zawartości

318i gaśnie po odk. korka oleju,syczenie,iskra czy wtrysk?


berthu

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 50
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

 

Nawet niektórzy "starzy mechanicy" sprawdzają tak stan silnika, który NIBY powinien chodzić przy odkręconym korku wlewu oleju ( :mad2: chyba w polonezie ).

 

 

bede sie z toba klucil !!!jak odkrecisz korek i ma spadek obrotow albo gorzej zgasnie to nie wrozy nic dobrego i nie gadaj glupot ze jest na odwrot :duh: :modlitwa:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moj jush nie gasnie:), zafaluja obroty moze troszke po odkreceniu korka,mniej rowno chodzi ale nie gasnie, własnie moze sie jeszcze ktos wypowie jak to jest z tym czy ma gasnac czy raczej nie? moze to zalezy od konstrukcji silnika? aha szukam jeszcze odpowietrzenia skrzyni biegow w moim bmw czy moze ktos mi pomoc, czy jest jakis zawor, gdzie go szukac?
...latanie jest bogiem, predkosc nalogiem, zycie zabawa,sex podstawa...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie odnoszę wrażenie że syczy z tego dużego czarnego. Odma wydaje delikatny syk (trzeba przystawić ucho żeby usłyszeć)ale tak z sekundowym opóźnieniem w stosunku do tego dużego:-) Orientuje się ktoś co ma syczeć i czy w ogóle ma? Zdjąłem pokrywę z tego dużego czarnego ale nic tam nie ma ciekawego Jakieś 2 otworki i tyle;/ Ta gąbka pod plastikiem ma być uszczelnieniem czy tylko wygłuszeniem?

Pozdrawia samochodowy laik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest takie bezmyslne gadanie magików mechanikow, po odkreceniu korka oleju obroty muszą spasć, zalezy to od konstrukcji silnika, w moim silniku tez spadają obroty a przy zakupie auta jeden z mechanikow powiedzial ze silnik ma przedmuchy i trzeba robić pierscienie ogolnie powiedzial ze silnik napewno bedzie brał olej w duzych ilosciach no i ze silnik jest juz kaput a tak naprawde auto nie bierze oleju i ma sie dobrze i nakreca powoli do 300tys km.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Podepnę sie pod temat, moje BMW E46-316i '99r

Zauważyłem u siebie podobne objawy co do syczenia w okolicy kolektorow ssacych dokładnie z miejsca ktore zaznaczył kolega berthu, a jeżeli chodzi o samą odmę (wężyk) to jest jakgdyby ściśnięty wygląda to tak jak by go zassało. Czyżby wygladało na to że będę mósiał wyczyścic rórkę i wymienic te czarne kółeczko ?

Jeżeli chodzi zas o odkręcanie korka wlewu oleju to po odkręceniu ciężko go podnieść bo jest jakby przyssany. Jak go odkręciłem poraz pierwszy to się silnik zachwiał i wyrównał, teraz jak to robie pracuje chyba normalnie, napewno niegasnie. Jednak z otworu pryska olejem tak ze jak odkręcic na 10 sekund to silnik zachlapany. Czy to normalne czy coś mam nie tak ?

I jeszcze jedna żecz po włączeniu silnika jak jest zimny słychac głośna pracę silnika (mamrotanie) ok 1 min potem słychać wyraźne sykniecie (psss) jakby powietrze spuścił i pracuje ładnie i cicho moze kojazycie cos na ten temat ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to "mamrotanie", to taka pompa ktora wpycha powietrze do kolektoa wydechowego coby sie reszstki paliwa ladnie wypalily w katalizatorze i zeby dluzej zyl kat...chodzi ok 5 min po odpaleniu ..tak jak odkurzacz,ale to nie jest air vacum, potem nie chodzi i silik chodzi cichutko, co do chlapania oleju to rozne teorie slyszalem...u mnie troszke moze co jakis czas kropelka wylatuje wiec jakby chodzil z 10 min to moze by bylo tego wiecej, odma moze byc w srodku brudna i dlatgo sie klei, to ze zasysa to prawidlowo bo wlasnie tak ma byc.
...latanie jest bogiem, predkosc nalogiem, zycie zabawa,sex podstawa...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki kolego za podpowiedz. Jak "odkurzacz" dobrze powiedziane, bo już sie wystrszyłem, że znów coś nietak, bo mam to autko od kilku dnia a mam już z nim problem który opisałem w innym temacie.

Mówiąc ,że tak ma być! miałeś na myśli zassaną (ściśnietą) odmę ??

A co do tego czarnego kułeczka które wymieniałeś ?

Bo to dość wyrażnie u mnie syczy po wyłączeniu silnika ok 5sek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozesz to sam wymienic , koszt jak pisalem ok 150 zl , wymiana jest prosta, silnik zacznei Ci duzo lepiej chodzic i rowniej, i mniej bedzie palil, bo to rowniez bylo u mnie wykrywano jako blad z sondy a to poprostu lewe powietrze.

jak cos to pisz...

aha co do tego "odkurzacza" mozesz zdjac rure w jakis upalny dzien ta z gory i sprawdzic czy nie zebrala sie tam jakas woda lub wilgoc , zeby nie zrobila zwarcia , to zwykly silnik elektryczny z wirnikiem, u mnie byla woda i wyrzucilo kiedys ten duzy bezpiecznik.

pozdrawiam

...latanie jest bogiem, predkosc nalogiem, zycie zabawa,sex podstawa...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha co do tego "odkurzacza" mozesz zdjac rure w jakis upalny dzien ta z gory i sprawdzic czy nie zebrala sie tam jakas woda lub wilgoc , zeby nie zrobila zwarcia , to zwykly silnik elektryczny z wirnikiem, u mnie byla woda i wyrzucilo kiedys ten duzy bezpiecznik.

pozdrawiam

W tej chwili jakos niekojaże tej rurki, ale jak zajże pod maskę to napewno zlokalizuję. Nieznam jeszcze dobrze tego autka bo jak pisałem mam je od tygodnia i jeszcze niezarejestrowane stoi w garazu. Dzięki za rady :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Mozesz to sam wymienic , koszt jak pisalem ok 150 zl , wymiana jest prosta, silnik zacznei Ci duzo lepiej chodzic i rowniej, i mniej bedzie palil, bo to rowniez bylo u mnie wykrywano jako blad z sondy a to poprostu lewe powietrze.

 

berthu czy już problem z błędami nie występuje w dalszym ciagu. Powiedz mi jak może łapać lewe powietrze???

 

Jeśli nie znalazłeś odpowietrzenia skrzyni biegów jest ono w na górze skrzyni niedaleko kielicha skrzyni (od sprzęgła) bodajże po prawej stronie. Tam nie ma żadnej membranki . :naughty: Żaden patent po prostu labiryntowy kanalik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poltec,

poltec czy Ty czytales ten post od poczatku?

ogladales fotorelacje o jakiej membrance mowa?

polecam :)

 

bledow nie ma...lewe powietrze szlo pod nieszczelna membranka (odma)...

... syczenie i nieszczelnosc podczas wylaczenia silnika dluugi syk, a tak nie powinno byc, poczytaj wyzej.

pozdrawiam.

...latanie jest bogiem, predkosc nalogiem, zycie zabawa,sex podstawa...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

troszke odkopie ten temat czytajac go zaciekawił mnie.

http://img227.imageshack.us/i/p1020322aaarv9.jpg/

http://img227.imageshack.us/i/p1020322aaarv9.jpg/

 

1. na czerwono tzw odma element którego sie nie czysci poprostu wymiana tak??

2. na zielono plastikowa przepustnica czy tam zespól regulacyjny ma w sobie membrany które sie wymienia tak nr 6?? jesli tak to w etk nie moge znaleźć tych membran :(

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CA71&mospid=47435&btnr=11_1516&hg=11&fg=40

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CA71&mospid=47435&btnr=11_1516&hg=11&fg=40

3. na niebiesko waz po scisnieciu powinien nie wprowadzic zadnych zmian w pracy silnia tak??

4. Zasysanie korka oleju przy wlaczonym motorze jest ok, motor nie gasnie choć słychac jak kuleje tak??

 

za odp z góry dziekuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! mam ten sam problem z syczeniem i nie rowna praca silnika ! na kompie wyskakuje blad sondy ,myslalem ze to od strony przeplywki ! podmiana i adaptacja nic nie dala ,podmiana sondy tez nie! z kompa wyczytalem uboga mieszanke czyli za duzo powietrza i zaslepilem miejsce w odmie do ktorej wchodzi waz z pokrywy, po zaslepieniu jak reką odjal!!! sonda zaczela ladnie chodzic i obroty rowniutkie, czy wlasnie taka sytuacja potwierdza uszkodzona odme?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GR: Proszę nie cytować całych postów dopisując jedno zdanie... zwłaszcza, jak się odpowiada bezpośrednio pod nim... tworzą się przez to, bez sensu, długie, nieczytelne posty... proszę cytować selektywnie i nie post, pod którym się od razu odpowiada.

 

Mialem to samo - wymień odpowietrznik skrzyni korbowej pomoze na 99,9% NR 1 na rysunku

http://img18.imageshack.us/img18/4151/74447137.th.png

http://s2.ifotos.pl/img/Beztytuuj_rxqxnne.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! mam ten sam problem z syczeniem i nie rowna praca silnika ! na kompie wyskakuje blad sondy ,myslalem ze to od strony przeplywki ! podmiana i adaptacja nic nie dala ,podmiana sondy tez nie! z kompa wyczytalem uboga mieszanke czyli za duzo powietrza i zaslepilem miejsce w odmie do ktorej wchodzi waz z pokrywy, po zaslepieniu jak reką odjal!!! sonda zaczela ladnie chodzic i obroty rowniutkie, czy wlasnie taka sytuacja potwierdza uszkodzona odme?

 

Mówisz o błedzie 171 i 14... ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...
Po czasie zobaczyłem że jak mam rozgrzany motor to silnik zasysa mi korek wlewu oleju i bagnet. Tak jak by to był kurde odkurzacz. Jaka może być tego przyczyna??? Silnik działa normalnie smigam juz nim i nic. Powymieniałem wszystkie płyny,filtry,olej i nadal mam problem z obrotami i teraz te zasysanie powietrza. POMOCY!!! czy to Odma??? :cry:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.