Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kupiłem autko 150% bezwypadkowe, nawet zderzak nie był malowany,

 

mimo to ku mojemu wielkiemu zdziwieniu na progach w tylnych drzwiach (po otwarciu drzwi) widać spuchnięty lakier na obszarze 2na1cm

 

co z tym zrobić ? jechać do jakiegoś lakiernika na "zaprawkę" ? zrobi to tak aby nie było śladu ?

 

boję się że będzie rdzewieć :-(

 

w audi A4 miałem odprysk lakieru przez 5 lat i nic się z tym nie działo....

BMW ma ocynk ???

BMW X3 3.0d LCI

było:

BMW 3 E46 330d - ten silnik to poezja !

Audi A6 quattro 2.5 TDI- silnik specjalnej troski

Audi A4 1.8 Turbo 200 PS.., b.mile wspominam

Opublikowano
mialem podobny problem w swojej coupe....progi z tylu zaczynalo brac - szczotka, papier scierny, podkladzik i jedziemy z lakierkiem....a sladu nie ma...pozdrawiam...ps.lepiej tego nie zostawiac...
Opublikowano

ile za takie coś może wziąć lakiernik ?

 

czy może zrobię to sam ?, ale boję się że będzie widać :-(

malować i czyścić tylko w miejscu "spuchnięcia" czy trzeba malować całą powierzchnię elementu ?

 

i jeszcze jedno!

co zrobić z odpryskiem na masce od kamienia? tak ok. 2na2mm,

 

widać blachę na wierzchu, jak takie coś się "zaprawia" ???

BMW X3 3.0d LCI

było:

BMW 3 E46 330d - ten silnik to poezja !

Audi A6 quattro 2.5 TDI- silnik specjalnej troski

Audi A4 1.8 Turbo 200 PS.., b.mile wspominam

Opublikowano
Skoro nie było autko bite to bardzo dziwne że masz coś takiego.Mnie to bynajmniej dziwi.Może jakaś drobna stłuczka kiedyś jednak była bo tak samo z siebie to raczej ciężko w to uwierzyć.Ja zaprawki też będę robiłu Siebie. z 200-300 zł będę musiał wydac za kilka zaprawek. A jeśli lakiernik dobry to nic nie powinno być widać :D pozdro
BeEmWu
Opublikowano

rzućcie proszę jakiś kontakt do dobrego fachowca na terenie Krakowa,

 

temu paintfixpro.pl to tak troszkę nie ufam i ze stronki już widać że za dużo kasują ;-) (no chyba że to faktycznie fachowcy)

BMW X3 3.0d LCI

było:

BMW 3 E46 330d - ten silnik to poezja !

Audi A6 quattro 2.5 TDI- silnik specjalnej troski

Audi A4 1.8 Turbo 200 PS.., b.mile wspominam

Opublikowano
Skoro nie było autko bite to bardzo dziwne że masz coś takiego.Mnie to bynajmniej dziwi.Może jakaś drobna stłuczka kiedyś jednak była bo tak samo z siebie to raczej ciężko w to uwierzyć.Ja zaprawki też będę robiłu Siebie. z 200-300 zł będę musiał wydac za kilka zaprawek. A jeśli lakiernik dobry to nic nie powinno być widać :D pozdro

 

..z moim autkiem jest tak samo. Auto 1000% nie bite a jednak, na słupku prawym mam takiego bombla i z tyłu na klapie :/

 

Też w tym roku muszę zrobić z tym porządek.

Opublikowano

a co z tym ocynkiem ? jest czy nie ma ???

 

BMW to nie takie tanie auto, a okazuje się że rdzewieją :-(

BMW X3 3.0d LCI

było:

BMW 3 E46 330d - ten silnik to poezja !

Audi A6 quattro 2.5 TDI- silnik specjalnej troski

Audi A4 1.8 Turbo 200 PS.., b.mile wspominam

Opublikowano
temu paintfixpro.pl to tak troszkę nie ufam i ze stronki już widać że za dużo kasują ;-) (no chyba że to faktycznie fachowcy)

 

Ufac nie ufac, ja mialem pekniecie lakieru (prawdopodobnie od uderzenia piescia przez jakiegos orla) i jak jezdzilem po lakiernikach to czarowali ze musza caly element oczyscic i lakierowac w zasadzie 1/4 samochodu. Czas(2-3dni po umowionym terminie)+pieniadze(500-600zl)=dziekuje... W Fix zrobili mi to w 1,5 godziny za 250zl plus zaprawili mi wszystkie odpryski. Dodam ze pekniecie mialo moze 4 cm, wiec dziekuje zeby dla takiego "nic" dewastowac samochod u lakiernika a potem na kazdym mierniku lakieru wyjda cuda i bede sie tlumaczyl... Wole miec miejscowa zaprawke bo nie po to mam niebite auto (sprawdzone miernikiem) zeby odsprzadawac je z podejrzeniem wypadkowosci. Ale wybor zostawiam kazdemu... A swoja droga, jesli masz dostep do kompresora i pistoletu lakierniczego to jedziesz do punktu dobory lakieru, zakupujesz odpowiedni odcien (100ml za okolo 35 zl), kupujesz papier wodny, podklad i bawisz sie jedno popoludnie i zrobione :) Wazne pozbyc sie wszelkich ognisk korozji zeby nie zaczelo puchnac po roku spowrotem. Dlatego papierem do golej blachy, jesli masz poczatkowe stadium korozji to nie bedziesz musial nakladac szpachli bo powierzchnia bedzie rowna, a jak sprawy zaszly juz za daleko to nieunikniona bedzie wizyta u lakiernika albo samemu pobawic sie ze szpachla...

Opublikowano

OK, więc ostatnie, może głupie pytanie.... czym to się maluje ? ( nie mam pistoletu)

 

jest inne wyjście? pędzelkiem się da ? ;-)

BMW X3 3.0d LCI

było:

BMW 3 E46 330d - ten silnik to poezja !

Audi A6 quattro 2.5 TDI- silnik specjalnej troski

Audi A4 1.8 Turbo 200 PS.., b.mile wspominam

Opublikowano

Pedzelek to chyba ostatecznosc :) Niestety bedzie widac robote z kilometra... Tym bardziej ze 2x1cm to dosc "spory" kawalek... Tyle wygodne ze widac to dopiero po otwarciu drzwi (tak rozumiem przynajmniej), mozna sobie sprobowac samemu zrobic... :) Takim najprostszym srodkiem zastepczym bylby spray ale jak sie orientowalem BMW ich nie wypuszczalo. Mozna u nich dostac tylko lakier zaprawkowy (takie jak do paznokci i koszt kolo 100zl)... Jest to wysoka cena bo jak bylem w punkcie doboru lakieru w bronowicach (tuz przed przystankiem 501 jadac od srodmiescia) za 100ml powiedzieli mi 35 zl... Tez nie chce sie madrzyc, moge powiedziec tyle ile widzialem w tym FixPro i szczerze powiem, jesli tylko mialbym kompresor i pistolet to robilbym sobie sam zaprawke bo facet zrobil dokladnie to co sam mialem robic czyli:

- papierem wodnym doszedl delikatnie do golej blachy oraz zmatowil okolice uszkodzenia

- zalozyl podklad i osuszyl

- znowu zmatowil podklad i polozyl lakier zasadniczy

- na koniec malnal utwardzaczem i osuszyl wszystko za pomoca lamp

- na koniec przepolerowal lakier w miejscu reperacji.

To dalo mi do myslenia i rozwazam teraz zakup kompresorka i pistoletu bo kiedys sie przyda zapewne a wydawac za takie cos 2-3 stowki to szkoda... Trzeba rozwazyc czy lepiej wydac jednorazowo na fachowca czy kupic sobie sprzet i miec na zas :)

Opublikowano
Pedzelek to chyba ostatecznosc :) Niestety bedzie widac robote z kilometra... Tym bardziej ze 2x1cm to dosc "spory" kawalek... Tyle wygodne ze widac to dopiero po otwarciu drzwi (tak rozumiem przynajmniej), mozna sobie sprobowac samemu zrobic... :) Takim najprostszym srodkiem zastepczym bylby spray ale jak sie orientowalem BMW ich nie wypuszczalo. Mozna u nich dostac tylko lakier zaprawkowy (takie jak do paznokci i koszt kolo 100zl)... Jest to wysoka cena bo jak bylem w punkcie doboru lakieru w bronowicach (tuz przed przystankiem 501 jadac od srodmiescia) za 100ml powiedzieli mi 35 zl... Tez nie chce sie madrzyc, moge powiedziec tyle ile widzialem w tym FixPro i szczerze powiem, jesli tylko mialbym kompresor i pistolet to robilbym sobie sam zaprawke bo facet zrobil dokladnie to co sam mialem robic czyli:

- papierem wodnym doszedl delikatnie do golej blachy oraz zmatowil okolice uszkodzenia

- zalozyl podklad i osuszyl

- znowu zmatowil podklad i polozyl lakier zasadniczy

- na koniec malnal utwardzaczem i osuszyl wszystko za pomoca lamp

- na koniec przepolerowal lakier w miejscu reperacji.

To dalo mi do myslenia i rozwazam teraz zakup kompresorka i pistoletu bo kiedys sie przyda zapewne a wydawac za takie cos 2-3 stowki to szkoda... Trzeba rozwazyc czy lepiej wydac jednorazowo na fachowca czy kupic sobie sprzet i miec na zas :)

Istnieja farby w sprayu do BMW:Niewiem czy w polsce ale w niemczech tak.

Ein produkt der Peter Kwasny Gruppe ,Auto K. jest to 2-schicht Basislack 150ml jakies 8,00euro na to jeszcze klarlack .

Opublikowano

podpowie mi ktoś szybciutko jak zdejmuje się ten plastik z progu

(po otwarciu drzwi, taki czarny z dwoma chromowanymi paskami)

BMW X3 3.0d LCI

było:

BMW 3 E46 330d - ten silnik to poezja !

Audi A6 quattro 2.5 TDI- silnik specjalnej troski

Audi A4 1.8 Turbo 200 PS.., b.mile wspominam

Opublikowano
WITAM , OCYNK CZY NIE OCYNK , ALE UMNIE NA KLAPIE TEŻ JUŻ WYSZLO , TRZEBA LACKIEROWAĆ , PODSUMOWÓJĄC ŻE SAMOCHÓD MA TYLKO 10 LAT TO JEDNAK SŁABY WYNIK . :wink: :wink: :wink:
Opublikowano
Ze tak się zapytam... o czym Wy mówicie? O widocznej rdzy, czy o bąblech/bąbelkach na lakierze w jakimś miejscu czy jeszcze o czymś innym?
E46 320d 175 PS@365Nm ...by Rogalotti
Opublikowano
co do spayow to sa ale a Polsce ciezko dostepne.....w UK sprawy sie troche inaczej maja i jest tego pod dostatkiem - malowalem sprayem - kolor Black Cosmos Schwarz i ani sladu nie ma.... :cool2:
Opublikowano

Panowie, niestety bmw -bynajmniej e36 to nie audii. Jak na segment premium aut to rdzewieje to strasznie. Kto by pomyslal ze te auta tak szybko mogą rdzewiec. moim zdaniem jest to najwieksza wada e36. Ogólnie auta które ogladałem to wszystkie miały korozje w róznym stopniu zaawansowania- krawedz tylnej klapy to newralgiczne miejsce. Co do ocynkowania karoserii i takich wykwitów korozji to byc moze ocynkowane były tylko niektore elementy... bo na audi B3- B4 nie znajdziemy takiej korozji jak na e36 z 1997 roku

oczywiscie mowa o autach bezwypadkowych. Pod wzgledem zabezpieczenia anntykorozyjnego marka sie niepopisała - zupełnie jakby był to jakis np ford escort. pzdr

Opublikowano
potwierdzam, że krawędź tylnej klapy to "pięta" e36, na uszczelce trzyma się woda a uszczelka dotyka klapy i nie ma mocnych... chyba że auto jest/było garażowane...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.