Skocz do zawartości

Pierwsza Betka


mniechcial

Rekomendowane odpowiedzi

Pamiętaj,że nie zawsze jest ważny rocznik np.1999 czy 1997 ale stan auta nie jednokrotnie to starsze jest w dużo lepszym stanie niż to nowsze i np.lepiej wyposażone. Ale są różne oczekiwania od kupujących oczywiście.Dla jednego jest śliczne a dla drugiego syf .Reasumując nie masz szans za te pieniadze w tym roczniku na auto w dobrym stanie bez niespodzianek(mam tąprzyjemność mieszkać w rodzinnym mieście BMW)ponieważ chodze codziennie po placach i widze jakie złomu skupują polacy,byle tańszy, do polski ,plak w ruch i na giełdę, chyba,że wiesz od kogo kupujesz(farty się zdarzają).Po drugie 2.0 litry więcej spali po trasie niż 2.8 litra a przerobiłem już mase modeli i mam z tym do czynienia na codzień. Oczywiście to tylko moje skromne zdanie. :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sądzę podobnie jak Łukasz i Volcano

Mniejszy silnik musisz gnieść na trasie żeby mieć przyzwoitą prędkość a przy większym motorze mniej kręcisz silnik i jedziesz z tą samą prędkością dlatego spalanie w trasie wychodzi takie samo albo mniejsze na korzyść silnika większego

,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sądzę podobnie jak Łukasz i Volcano

Mniejszy silnik musisz gnieść na trasie żeby mieć przyzwoitą prędkość a przy większym motorze mniej kręcisz silnik i jedziesz z tą samą prędkością dlatego spalanie w trasie wychodzi takie samo albo mniejsze na korzyść silnika większego

,

 

Zgadza sie ja tez tak twierdze bo tak jest. jak masz w samochodzie ciezkim a BMW do lekkich nie nalezy mocny silnik to wystarczy ze posmyrasz pedal gazu i odrazu jedziesz taka predkoscia jaka chcesz. a przy slabszym silniku niestety musisz pilowac.

 

Co do spalania wiecej czy mnie wszystko zalezy od nogi wlasciciela. Jak spokojnie bedziesz jezdzil 528 to moze spalic mniej niz 520 ale jak depniesz to bedzie wir w baku. prawda jest takla ze w kazdym BMW jak wcisniesz ostro w podloge bedzie wir w baku nawet w tych z silnikami M43 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemacie. Podpinam się pod temat. Planuje niebawem zakup e39 528i w sedanie z rocznika '98, chcę na to przeznaczyć coś w granicach 26-28 patyków. Da się coś kupić sensownego w tej cenie?

 

Póki co moimi faworytami są:

1. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4685665

2. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4648779

 

 

@mniechcial: może przyda Ci się takie info, zadzowniłem do ASO Gabriel Misiak w Krakowie i gostek podał mi takie ceny podstawowych serwisów, dla 2.8, więc do 2.0 pewnie jest ciut tańsze:

serwis olejowy - 700,00

inspekcja I - 1300,00

inspekcja II - 1800,00

 

Czy ktoś mógłby podać ceny z warsztatów nieautoryzowanych, jeśli macie takie info?

 

Jeśli ktoś z was posiada e39 528i byłbym wdzięczny za kontakt na priva, miałbym kilka pytań. Przeglądam ostro forum, ale ilość postów wydaje mi się przytłaczająca :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładne autak, choc jeśli miałbym wybierać to brałbym pierwszą z tych dwóch, chociaz ta druga ma skóre, którą tak lubię :) Automat w 520i to troche przesada jak dla mnie, auto za słabe do automacika. Nawet 523i nie brałbym z automatem. Zastanów się nad 523i lub 528i, 2,5 silnik będzie kompromisem między osiągami i spalaniem, choć niektórzy powiedzą że spalanie 528i jest takie samo i mniejsze. Widziałeś ten link, który Ci podesłałem chociażby cąłkiem niexle wygląda to autko. Najważniejsze żeby stan autka był dobry, jesli trafi ci się 520i w dobrym stanie a np 523 lub 528 srednio utrzymana wybierz tą w lepszym stanie technicznym, bo to najważniejsze, zwlaszcza ze w sumie wszystkie 3 wersje silnikowe , o których tu mowa do wyczynowych nie należą, nawet 528. Szukałem 2,8 ale trafiło mi się dobre 523i i wziąłem bez zastanowień większych i nie mam problemów, poza podstawowymi sprawami jak zqawieszenie itp ale to w kazdym autku. Po roku czasu wymieniłem tylko jakieś dwa elementy zawieszenia jakieś końcówki z tego co pamiętam i tyle. Tetraz chłodnica również no i wiadomo po zimie jakieś podzespoły zawieszenia wymagać będą przeglądu i wymiany, norma, więc jakichś większych problemów nie ma a jak kupisz teoretycznie zadbany model to później będziesz pakować kase, aby to jeździło sprawnie. WIEC przede wszystkim stan auta :) zwróc uwagę, warto pozyczyc czujnik do mioerzenia lakieru, ja z takim pojechałem kupiować autko, pozyczony z zakladu lakierniczego od znajomego i okazalo sie ze autko jedyne co mialo kiedys naprawiane to kawalek przy wlewie do paliwa, i to doslownie kilka centymetrów a tak to w oryginale :modlitwa: spojrzalem na silnik itp i nie bylo juz mowy zeby szukac dalej wzialem i nie załuję, a wiekszosc 2,8 takich jak szukałem były to szroty albo jesli były dobre to kosztowały powyzej 25 tys i tez wiadomo idealne nie były.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemacie. Podpinam się pod temat. Planuje niebawem zakup e39 528i w sedanie z rocznika '98, chcę na to przeznaczyć coś w granicach 26-28 patyków. Da się coś kupić sensownego w tej cenie?

 

Póki co moimi faworytami są:

1. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4685665

2. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4648779

 

 

@mniechcial: może przyda Ci się takie info, zadzowniłem do ASO Gabriel Misiak w Krakowie i gostek podał mi takie ceny podstawowych serwisów, dla 2.8, więc do 2.0 pewnie jest ciut tańsze:

serwis olejowy - 700,00

inspekcja I - 1300,00

inspekcja II - 1800,00

 

Czy ktoś mógłby podać ceny z warsztatów nieautoryzowanych, jeśli macie takie info?

 

Jeśli ktoś z was posiada e39 528i byłbym wdzięczny za kontakt na priva, miałbym kilka pytań. Przeglądam ostro forum, ale ilość postów wydaje mi się przytłaczająca :)

 

Hmmm ceny troche wysokie :) żeby płacic tyle za inspekcje?? Oki kazdy robi jak uwaza, ja wymieniam u znajomego oleje itp chłopak zna sie na rzeczy, nie bede płacił za wymiane płynów w salonie BMW tyle bo po co. Ostatnio wymieniałem olej klocki itop itd a z inspekcja pojechalem po wymianie do ASO zapłaciłem 80zł i pan takich sprzecikiem profesionalnym wykasował mi wszystko jak trzeba i mam ok, więc zeby płacić ponad 3tys to wole nie :) , staram sie ytrzymywac autko w dobrym stanie ale brez przesady zeby ze wszystkim jeździc do ASO, owszem płyny takie jak do ukladu chlodzenia kupiłem w ASO ale wymiana juz gdzie indziej, przy ktorej sam byłem zresztą. Co prawda jakbym miał E60 to jeździłbym do ASO tylko ale póki co nie stac mnie na E60 wiec jeżdze E-39, które ma swoje latka bo to rocznik 1996 więc to co mozna robie we wlasnym zakresie ----czytac: nie w ASO, po co przepłacac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam sie z przedmówcą w ASO to można sie serwisować nową furą, bo skoro już się ma siano to można je wydawać do woli :wink: Wymieniałem wczoraj wszystkie filtry, olej i klocki przód i wyniosło mnie to 350pln, plus 200pln za olej, plus 50pln za podpięcie :D (fakt że u znajomego ) ale w życiu nie pojechał bym z tym do ASO by zostawić tam z 1,5 klocka :roll:

http://img510.imageshack.us/img510/3346/mojecudenko2009.jpg

_____________________________________

"Anonimowość synonimem długowieczności"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Panowie, lekko wroce do tematu, prosze o ocene czy warto kupic cos takiego:

http://gielda.szczecin.pl/show/73573

 

zakladajmy ze przebieg jest orginalny, wlasciciel komisu to znajomy, wiem skad auto pochodzi, w srodku nowka, bez rysy na progach, bez wytarcyh przyciskow, wyswietlacze sprawne...brak klimy! .. czujniki parkowania, hak domontowywany, komplet alu z oponami dodatkowo...za 20 kola...

www.rafalnartowski.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

major316 – na forum powstał specjalny dział do oceny aut z ogłoszeń – proszę tam utworzyć wątek z prośbą o ocenę.

Pozdr.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.