Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To może podaj namiay na ten serwis:)

Mam nadziej że wysyłają towar bo tak jak np. mi nie opłaca się jechac do niemiec po odmę za 18eur skoro naliwo wyjdzie mnie 400zl:)

 

Ja dalej odmy nie wymieniłem, bo jedna nie pasowala (ta plastikowa) a komletu za 170 nie kupowałem. czekam na rozwiązanie tematu, który będzie pasował-z tych tańszych:)

  • Odpowiedzi 96
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
To może podaj namiay na ten serwis:)

Mam nadziej że wysyłają towar bo tak jak np. mi nie opłaca się jechac do niemiec po odmę za 18eur skoro naliwo wyjdzie mnie 400zl:)

 

Ja dalej odmy nie wymieniłem, bo jedna nie pasowala (ta plastikowa) a komletu za 170 nie kupowałem. czekam na rozwiązanie tematu, który będzie pasował-z tych tańszych:)

 

Ta "plastikowa" to od 320d 150KM byla, tak (M47N) ?

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
http://www.bmwgenuineparts.co.uk/index.php?main_page=product_info&products_id=419

 

 

Właśnie zakupiłem sobie filterek odmy z w/w stronki koszt 13 funtów plus wysyłka (silnik 136km ), z ciekawości spr. też czy istniała by opcja z wysłaniem do Polski i co sie okazuje że wysyłają koszt filtra plus 9 funtów za przesyłke. To tak z ciekawości dla zainteresowanych.

 

Pozdro

 

Zamontowałeś? Pasuje? Z tego co przeanalizowałem cały wątek (i kilka innych stron)wynika, że:

1) plastikowy filtr od wersji 150KM nie pasuje

2) natomiast pasuje filtr o 330d (i Ty kupiłeś właśnie ten)

 

Miło było by dostać potwierdzenie ;).

rychu
Opublikowano

Hmmm... w obudowie oprocz filtra jest rowniez gumowa membrana w drugiej czesci. Czy to przypadkiem sie nie zapycha / nie traci wlasciwosci wraz z przebiegiem?

 

Widoczne na fotce (nie zaznaczone na niebiesko :) ):

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//images27.fotosik.pl/188/8bc6a5a7e6821cac.jpg

 

Dla spokoju wymienilem caly zestaw - obudowa i filtr (plastikowy).

Opublikowano
tak na 100% pasuje z 330d.
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
http://www.bmwgenuineparts.co.uk/index.php?main_page=product_info&products_id=419

 

 

Właśnie zakupiłem sobie filterek odmy z w/w stronki koszt 13 funtów plus wysyłka (silnik 136km ), z ciekawości spr. też czy istniała by opcja z wysłaniem do Polski i co sie okazuje że wysyłają koszt filtra plus 9 funtów za przesyłke. To tak z ciekawości dla zainteresowanych.

 

Pozdro

 

Zamontowałeś? Pasuje? Z tego co przeanalizowałem cały wątek (i kilka innych stron)wynika, że:

1) plastikowy filtr od wersji 150KM nie pasuje

2) natomiast pasuje filtr o 330d (i Ty kupiłeś właśnie ten)

 

Miło było by dostać potwierdzenie ;).

 

 

Jeszcze nie montowałem, ale z tego co piszą koledzy to powinien bez problemu spasować , jak tylko zamontuje to dam znać.

Opublikowano

No i o to Kolego chodziło:)

 

Aż miło popatrzeć:) teraz jedziemy i kupujemy. Mam nadzieje że już zwrotu nie bede robil bo mam z 2000r. ale z listopada:)

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam koledzy temat jest tak trozbudowany że zwariowałem .Mam bmw e-46

320 z roku 2001 przedliftingowy turning ,mam zamiar wymienić filtr odmy więc co mam kupić może ktoś podać konkretnie nr częśći ,za ile, i jak to wygląda .Jak czytam ten post to co odpowiedź jest co innego to raz obudowa z filtrem ,przewija się filtr papierowy ,filtr od 330 d ,jakiś plastikowy separator :jawdrop: :duh: co jest grane ???? czy to jest jedna i ta sama część .

Opublikowano
idziesz do aso i prosisz o filtr odmy , dostajesz pudełeczko w którym masz część górną filtra, wkład plastikowy i uszczelki , płacisz 150-180 zł w zależności od rabatu i po problemie
Opublikowano
Witam koledzy temat jest tak trozbudowany że zwariowałem .Mam bmw e-46

320 z roku 2001 przedliftingowy turning ,mam zamiar wymienić filtr odmy więc co mam kupić może ktoś podać konkretnie nr częśći ,za ile, i jak to wygląda .Jak czytam ten post to co odpowiedź jest co innego to raz obudowa z filtrem ,przewija się filtr papierowy ,filtr od 330 d ,jakiś plastikowy separator :jawdrop: :duh: co jest grane ???? czy to jest jedna i ta sama część .

 

Dwa posty wyżej masz link Piotrka (piotres) , wszystko jest w nim napisane - co, jak, gdzie i za ile do 320d przed liftem.

E46 320d 175 PS@365Nm ...by Rogalotti
Opublikowano
No i o to Kolego chodziło:)

 

Aż miło popatrzeć:) teraz jedziemy i kupujemy. Mam nadzieje że już zwrotu nie bede robil bo mam z 2000r. ale z listopada:)

kupiłem u Misiaka w ASO za coś ponad 80zł ale jest na zamówienie , na drugi dzien poza tym nie ma już czegoś takiego jak filc na wałku , jest już obudowa i całość się wkłada a ten filc do kosza

Opublikowano
No i o to Kolego chodziło:)

 

Aż miło popatrzeć:) teraz jedziemy i kupujemy. Mam nadzieje że już zwrotu nie bede robil bo mam z 2000r. ale z listopada:)

kupiłem u Misiaka w ASO za coś ponad 80zł ale jest na zamówienie , na drugi dzien poza tym nie ma już czegoś takiego jak filc na wałku , jest już obudowa i całość się wkłada a ten filc do kosza

 

Znowu ktoś miesza dzwoniłem do bmw w Bydgoszczy i na jutro mają mieć sam wkład do 330 sam serwisant powiedział że do 320 podejdzie więc czegoś nie czaję .JAKA OBUDOWA????? BEZ JAKIEGO FILCU ????

Opublikowano
W tej chwili nie ma filcu, tylko jest plastikowy separator. Plus uszczelki. Koszt 80 PLN. Robiłem latem.

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

  • 2 lata później...
Opublikowano

Heh - a tak z ciekawości :lol: to może wiecie, gdzie ta słynna odma znajduje się w e46 330i po lifcie; silnik M54?

 

Pozdrawiam i dziękuje pofatygującym się by odpowiedzieć :!:

Opublikowano (edytowane)

e46 330i po lifcie; silnik M54?

Jaki jest koszt mniej więcej wymiany tego w ASO, czy też można to zlecić pierwszemu lepszemu laikowi?

 

Pozdrawiam i dziękuje pofatygującym się by odpowiedzieć :!:

Edytowane przez moniaad
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja jestem na etapie rozpoznawania tematu. Polecam

 

http://www.youtube.com/watch?v=axFTZp9uMKc&feature=related

 

+ kolejne filmiki , do tego temat /druga strona szczególnie/ http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=1&t=38440 + ten temat i linki z pierwszego posta. http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=1&t=59444

 

Wychodzi na to, że mając małpią zręczność obejdzie się bez zdejmowania dolotu. W PDF-ie znalazłem coś takiego 11 61 7 534 237 Oil Separator Repair kit - ktoś wie co on zawiera bo cena ponad 340zł, a sama odma kosztuje coś koło 170zł?

Opublikowano
e46 330i po lifcie; silnik M54?

Jaki jest koszt mniej więcej wymiany tego w ASO, czy też można to zlecić pierwszemu lepszemu laikowi?

 

A zresztą - do wymiany oleju zostało mi 22tyś. Jakoś tak wychodzi, że zgodnie z inspekcją olej wymieniam co 2 latka, w tym egzemplarzu będę to robić po raz drugi. Autko zamierzam sprzedać latem, więc jeśli do tego czasu będę zmuszona wymienić olej to i przy okazji niech zajmą się odmą;- jeżeli nie - to przyszły właściciel zrobi jak będzie uważał. Nasi zdolni mechanicy i tak mnie naciągneli na ponad 3tyś. zł, więc nie potrzebuje dodatkowych wydatków. Najwyżej sprawdzimy z jakimś laikiem, czy nie ma tam jakiegoś wielkiego "syfu" - bo przy moim tegorocznym pechu... :mad2:

 

Pozdrowienia dla "prawdziwych" mechaników

Opublikowano (edytowane)
ale jeszcze małe pytanko - bo nie chce mi się tego szukać - czy pulsująca na żółto kontrolka oleju raz na 2 tygodnie może wskazywać na problem z czujnikiem ciśnienia oleju, czy raczej jest coś na rzeczy i trzeba się udać ponownie na warsztat? Edytowane przez moniaad

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.