Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Przepustnice mam mechaniczna a od gazownika własnie dzisiaj wróciłem gdyż wsadziłem nowa przepływke,i musiałem ustawic gaz jeszcze raz. z tego co widziałem to ustawił tak reduktor aby wahała sie dawka od ubogiej do bogatej. moze poprostu bedzie sie trzeba przyzwyczaic do takiej zmiany biegów.
  • Odpowiedzi 66
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Tak patrze na te dane i nie widzę żeby w mieście paliło 12 litrów tylko 16,8. a to spora różnica.Cytat z waszej strony: Fuel Consumption* : 7.7L / 9.7L / 16.8L / -L i zgadzam się z trasą wiem że można spalić tak mało ale nie chce mi się wierzyć w miasto.ps mam instrukcje oryginalną od BMW 730,735,750 i stąd brałem dane techniczne.Mam też BMW730 i wiem ile pali w mieście bez blosów i mikserów.Generalnie w tym temacie nie dojdziemy do porozumienia i dalsza dyskusja niema sensu.Pozdrawiam.

W124 260E

W201 200E ex.

W126 260SE

W115 240D (250 M123) ex.

BMW 730i E32 ex.

Opublikowano
@Łukasz735 - spieszę z pomocą! :twisted: Benz - http://www.ultimatespecs.com/?option=4&brand=11#E32 wybierz model, studiuj dane producenta do których się odniosłeś...

 

a mozesz mi kolego powiedzieć co znaczy "trunk 500L"??

w 3.5 i w 5.0 jest to samo a nie wiem co to znaczy...

i co do prędkości...w sobotę swoją jechałem 225km/h i w tym czasie odcinało zapłon na czwartym biegu.Czyżby na piątce ta prędkość była wyzsza tylko o 5km/h??jak to jest??pamiętam jak kolega miał m30b30 i na czwórce było 185 a na 5 juz zwalniała :?

 

Benz-dokładnie tak jak mowisz,ale widzisz zaznaczyłem ze w mieście jakim jest sandomierz gdzie jest zero korków i 10swiateł na krzyż...po wa-wie pewnie by sięgnęło 15-16L.ale po sandomierzu to jest średnie spalanie a nie "miasto"

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano

:shock: Heh... nie mam pojęcia... skoro Google nie wie... to i ja nie wiem... :roll:

 

 

... może pojemność bagażnika?

BMW E32 750iA '91 (magia V12 :twisted2: ) & Honda Shadow VT 1100 -custom- chopper

Ex: BMW E32 735i'87, Mercedes-Benz W123 300 D'79, Ford Fiesta '92, Honda VF 750 F'83, Jawa 350'88, Fiat 126p'89, Yamaha RJX 80 SE'87,Motorynka...

:arrow: Schematy E32 :arrow: CERBER -bezpieczeństwo IT

Opublikowano
Trunk open-taki chyba jest komunikat jak się nie zamknie bagażnika więc pewnie o niego chodzi.Co do prędkości to nie wiem ale na 5 na pewno mi auto nie zwalniało.Na autostradzie jechałem 220 km/h ,nie było żadnego uczucia jakby brakowało ciągu w silniczku,dawał dzielnie rade :)

W124 260E

W201 200E ex.

W126 260SE

W115 240D (250 M123) ex.

BMW 730i E32 ex.

Opublikowano
no tak :) ja mam komunikat "KOFFERRAUM OFFEN" wiec nie wpadłem na to :? a ile wyduszę na "piątce" to zobaczę w czw ale myślę ze te 235 bez problemu skoro na 4 było 225km/h

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano
osiągnąłem 15/100 i niech nikt nie śmie twierdzić inaczej - inaczej zapraszam do siebie z portfelem - wlewasz i jedziemy może przyznam rację śmiałkowi a może dostanę w ramach pokornego "przepraszam" zbiornik Pb98 do pełna :twisted:

 

może to dobry pomysł - znajdzie się jakiś uprzejmy forumowy kolega który zatankuje koledze bak do pełna, bo z tego w jakim kierunku ten temat zmierza to kilka aut tutaj może się tego nigdy nie doczekać :mrgreen:

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Słuchajcie zrobiłem pewne doświadczenie którego rezultat mnie dziwi mianowicie wkręciłem obydwie śruby w blosie tą najgrubszą i cieniutką na maxa a samochód dalej chodzi jak chodził ma moc ,ładnie chodzi na obrotach i tyle samo pali.czy nie powinno byc tak że nie powinien chodzic bo nie dostaje gazu.teraz nie wiem czy ten Blos jest popsuty czy co :( moze mi ktoś pomoże i wytłumaczy?

Siniek ;)

Wynajem aut do ślubu.

http://www.jaguaremdoslubu.strefa.pl/

Opublikowano

A już chyba wiem o co chodzi,każdy kupiony Blos w tandardzie ma Slit D..czyli:

 

Wymienny „gwizdek” występuje w czterech odmianach o różnej geometrii otworu (tzw. SLIT), przez który dostaje się gaz.

Slit E – Normalny przepływ ( 80 % pojazdów )

Slit D – Zwiększony przepływ (15% pojazdów )

Slit A – Duży przepływ ( 5% pojazdów )

Slit P – Niewielki przepływ ( nie używany )

Obecnie BLOS jest dostarczany z gwizdkiem typu Slit D , który z powodzeniem zaspokaja pojazdy nawet o dużych pojemnościach.

Siniek ;)

Wynajem aut do ślubu.

http://www.jaguaremdoslubu.strefa.pl/

Opublikowano

generalnie sam sie babram z BLOSem i zauwazyle podobna zaleznosc, sruba zakrecona na maxa a i tak ciagnie - spalanie podobne, wydaje mi sie, ze wiekszy wplyw ma tutaj wyregulowanie parownika

 

a co do spalania, moje M20B20 pali (LPG) w Lublinie przy baaardzo spokojnej jezdzie 17l, trasa predkosciami 100-150 - 12l wiec jak czytam, ze komus pali M30B35 - 12l w miescie to mi sie smiac chce :D:D chyba jak go pcha

 

u mnie spalanie jest z deka za wysokie, przynajmniej w miescie, powinno byc 1-1.5l mniejsze, walcze juz z tym dluzszy czas i nie moge zejsc nizej, chociaz styl jazdy naprawde jak najbardziej ekonomiczny, a i raczej nie czesto jezdze w korkach... tak wiec ma ktos jakis pomysl a propos zmiejszenia spalania na BLOSie? (dodam, ze BLOS wyregulowany przez gazownikow)

Opublikowano
tylko Ty kolego musisz trzymać gaz w podłodze żeby coś wyprzedzić.jak by mi 2.0 paliła 17L to bym ją do wisły pchnął :twisted2: (17L x 2.39zl=40,63zl-porażka) mi po sandomierzu pali 12 tyle że PB a nie LPG.A gazu powinna własnie palić od 15-18L.Trasa przy baardzo delikatniej jeździe 10L(100-130km/h).Załóż wtrysk i zobaczysz że spalanie radykalnie się zmniejszy albo zostaje BP...

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano
Załóż wtrysk

 

do e32 polecam wtrysk... - BENZYNY! :mrgreen: spisuje sie super, żadnych strat mocy itp. :mrgreen:

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Opublikowano

A ja podłączę się pod temat i zapytam czy kupując blos'a na Allegro musimy jeszcze dokupić odpowiednie adaptery zmniejszające/zwiększające średnicę... tak by blos pasował nam pod gumę przepływomierza? Blos ma średnicę 70mm, a 'nasza' guma?

Próbowałem znaleźć przy pomocy :search: ale szukajka znajduje tylko jakieś kosmosy :mad2: Jeśli takie pytanie już było 100x przepraszam... szukałem i odp. nie znalazłem.

 

P.S. Nie mam aktualnie możliwości ruszenia swoich 4 liter i zmierzenia średnicy gumy w swoim aucie - dlatego pytam :(

Opublikowano
do e32 polecam wtrysk... - BENZYNY! :mrgreen: spisuje sie super, żadnych strat mocy itp. :mrgreen:

 

chodziło mi o sekwencje-jak dla mnie sekwencja albo nic...proste

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

  • 1 rok później...
Opublikowano

Odgrzeje kotleta bo mineło dwa lata od ostatniego wpisu ale mój przypadek jest nieco inny.

Otóż ja jestem posiadaczem E30 z silnikiem M30B35

Możliwe że w większych bawarkach spalanie jest jak podajecie, u mnie wychodzi j.n

Instalacja BRC IIgen. + nowy Blos

Trasa dokładnie zmierzone 9,5l/100km prędkość 90km-140km/h

Miasto 13-18l wiadomo od czego zależy :8)

Wyniki zapewne podyktowane sa mniejszą masą E30.

Największa zaleta Blosa to nieograniczanie przepływu zasysanego powietrza tak jak w przypadku zwykłych mikserów. U mnie po założeniu instalacji straty podczas jazdy na benzynie wynosiły około 3sec. Po założeniu blosa nie ma żadnej straty w porównaniu z czasami zmierzonymi przed założeniem instalacji LPG.

Testy na benzynie 3bieg od 3tyś obr. do odcięcia.

- przed założeniem LPG - 10sec. +/- 0.15sec.

- po założeniu LPG (standardowy mikser) 13sec. +/-

- po założeniu BLosa 10sec. +/-

 

Mam jednak problem z wystrzałami pomimo tego że założyłem blosa i regulacja została przeprowadzona w zakładzie z wieloletnią praktyką.

Ogólnie na LPG jezdzi tak że max przyspieszenie osiaga w zakresie 3.5- 5tyś obrotów, w innym zakresie muli.

Strzały zdarzają się rzadko, ale zawsze w sytuacji gdy dojezdzam do skrzyżowania, silnik pracuje przez pewną chwilę na wolnych obrotach i gdy dodam gwałtownie gazu.

Dziś piszę tego posta bo auto po kolejnym wystrzale i udanej reanimacji przepływki nie chce jezdzić na gazie a na benzynie muli.

Zrobił mi się również twardy pedał hamulca , czy przyczyna może być jakiś przewód podciśnieniowy do serwo ?

Są w tym silniku jakieś pod kolektorem ssącym bo te widoczne z góry wydają się byś ok.

I jeszcze jedno, macie u siebie jakieś antywybuchy czy coś w tym stylu ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.