Skocz do zawartości

[F01] Nowa BMW 7


Zodiac

Rekomendowane odpowiedzi

Zdjęcia nowej serii 7 można już znaleźć w internecie, np. tutaj:

 

http://www.autospies.com/news/First-REAL-Look-At-The-Next-BMW-7-Series-BMW-Brings-Sexy-Back-To-Bangle-s-Butt-27114/

 

Co mogę dodać od siebie:

- sylwetka, jak piszą, bardziej nawiązuje do poprzedniej serii E38, niż E65,

- samochód wygląda jak 'napompowany', sprawa wrażenie jak E60,

- przedni grill (x2) jest WIELKI, co niestety odbija się trochę na efekcie, stojąc przed autem widzimy chłodnice przez szpary, niezbyt fajnie to wygląda jak dla mnie,

- środek wygląda bardzo fajnie, wszystko uproszczone, nawet uproszczono idrive tak, by każdy był w stanie sobie z tym poradzic, pierwsze wersje jak wiadomo wymagały pewnych zdolności manualno-intelektualnych, by sprawnie się iDrive posługiwać.

 

Nowa 7 zapowiada się bardzo interesująco.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 68
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Wnętrze? Gdzieś ty tam widział wnętrze? :shock: Poza tym z tego co widać na tych dość słabej jakości zdjęciach, to na przednich światłach są jeszcze elementy maskujące... :roll: Ehh... BMW mogło by w końcu pokazać oficjalnie nową 7er :norty:

http://img119.imageshack.us/img119/5599/e125ty.jpg

"Człowiek więc najpierw czekał na Chrystusa, a jak już się doczekał, to wsiadł do samochodu. I stał się wolny."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- sylwetka, jak piszą, bardziej nawiązuje do poprzedniej serii E38, niż E65,

- samochód wygląda jak 'napompowany', sprawa wrażenie jak E60,

...

 

bez przesady, to przecież wyklucza się wzajemnie!!!

(E38 jest wysublimowane w proporcjach i liniach – sprawa przeprowadzona po mistrzowsku i bez związku z modnym w późniejszym czasie napompowaniem bryły)

 

Spokojnych Świąt.

 

P.S.

BTW. wysublimować >> nadać czemuś szlachetniejszy charakter...

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(E38 jest wysublimowane w proporcjach i liniach – sprawa przeprowadzona po mistrzowsku i bez związku z modnym w późniejszym czasie napompowaniem bryły)

 

Może to kwestia wieku (24 lata) i troche inne spojrzenie na to, co jest wysublimowane, a co nie, ale dla mnie E38 to stare auto i nie ma w nim za wiele do podziwiania :)

 

No ale o gustach się nie dyskutuje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie kwestia wieku, po prostu ludzie są różni – tak jak my jesteśmy, bo ja mając 24 lata (w 2000 roku), bardzo potrafiłem docenić linie E34, E24, E31 (oczywiście też E38) i cieszyć się ich widokiem.

Pozdr.

:)

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli ta nowa siodemka bedzie choc troche podobna do e38, to biore ja w ciemno :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli ta nowa siodemka bedzie choc troche podobna do e38, to biore ja w ciemno :D

 

Ja tak samo. Juz sie nie moge doczekac oficjalnej prezentacji.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli ta nowa siodemka bedzie choc troche podobna do e38, to biore ja w ciemno :D

 

a ja chce żeby zrobili jakieś 780iL i żeby miało 4 z hakiem do 100 km/h to co rok będę na nią odkładał, może 10 lat starczy :)

 

TAK :D To by była siódemka marzeń :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(E38 jest wysublimowane w proporcjach i liniach – sprawa przeprowadzona po mistrzowsku i bez związku z modnym w późniejszym czasie napompowaniem bryły)

 

Może to kwestia wieku (24 lata) i troche inne spojrzenie na to, co jest wysublimowane, a co nie, ale dla mnie E38 to stare auto i nie ma w nim za wiele do podziwiania :)

 

No ale o gustach się nie dyskutuje...

 

eee... co Ty gadasz o wieku ??? ja jestem młody i jak dla mnie E-38 mi się bardzo podoba , ba powiem więcej uwielbiam E-32

także to nie jest tak że jak jesteś młody to podoba Ci się wszystko to co jest nowe bo są starsze auta z duszą które zawsze zawsze będą miały to coś na co ludzie będą zwracać uwagę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(E38 jest wysublimowane w proporcjach i liniach – sprawa przeprowadzona po mistrzowsku i bez związku z modnym w późniejszym czasie napompowaniem bryły)

 

Może to kwestia wieku (24 lata) i troche inne spojrzenie na to, co jest wysublimowane, a co nie, ale dla mnie E38 to stare auto i nie ma w nim za wiele do podziwiania :)

 

No ale o gustach się nie dyskutuje...

 

eee... co Ty gadasz o wieku ??? ja jestem młody i jak dla mnie E-38 mi się bardzo podoba , ba powiem więcej uwielbiam E-32

także to nie jest tak że jak jesteś młody to podoba Ci się wszystko to co jest nowe bo są starsze auta z duszą które zawsze zawsze będą miały to coś na co ludzie będą zwracać uwagę

 

cn_igi, nie rozumiesz sposobu myślenia ludzi młodych. Dla większości z nich za walorami estetycznymi przemawia prestiż/cena auta. Zaręczam Ci ,że taki młody człowiek kupiłby najbrzydsze auto na świecie byle na masce miało Byka lub Konia. 7er sygnowane fabrycznym oznaczeniem E65 chodź według wielu jest najbrzydszą serią 7 od początku istnienia marki BMW dla ludzi młodych jest najpiękniejszą a wiesz dlaczego ?? Bo oni patrząc na auto nie widzą jego duszy tylko kasę jaką trzeba wydać aby takie auto kupić. Wśród znajomych posiadając E23 w stanie kolekcjonerskim nie będziesz postrzegany tak jak mając skatowane E65. Jak myślisz skąd biorą się E38 bez skór ?? Ano właśnie z tego powodu - przemożnej chęci posiadania auta uchodzącego wśród znacznej części społeczeństwa za symbol zamożności i przynależności do elit.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cn_igi, nie rozumiesz sposobu myślenia ludzi młodych. Dla większości z nich za walorami estetycznymi przemawia prestiż/cena auta. Zaręczam Ci ,że taki młody człowiek kupiłby najbrzydsze auto na świecie byle na masce miało Byka lub Konia. 7er sygnowane fabrycznym oznaczeniem E65 chodź według wielu jest najbrzydszą serią 7 od początku istnienia marki BMW dla ludzi młodych jest najpiękniejszą a wiesz dlaczego ?? Bo oni patrząc na auto nie widzą jego duszy tylko kasę jaką trzeba wydać aby takie auto kupić. Wśród znajomych posiadając E23 w stanie kolekcjonerskim nie będziesz postrzegany tak jak mając skatowane E65. Jak myślisz skąd biorą się E38 bez skór ?? Ano właśnie z tego powodu - przemożnej chęci posiadania auta uchodzącego wśród znacznej części społeczeństwa za symbol zamożności i przynależności do elit.

 

E65 jest wyznacznikiem komfortu. Większość kolegów w moim wieku, młodszych lub starszych bierze E60 lub E92, bo to są według nich auta dla 'ziomów'. I to są auta którymi lansują się codziennie po ulicach. Mi to osobiście nie przeszkadza, każdy ma to co lubi i z czego jest zadowolony.

 

Mnie linia BMW się bardzo podoba, a linia merca np E55 zakładam spodoba mi się, jak skończe 70-80 lat, nie wcześniej. Ale jak już wspominalem, o gustach się nie dyskutuje, no chyba że ktoś kupuje swojego merca czy beemke dla lansu, a nie dla siebie czy swojej wygody :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zodiac, mam 19.... ups :D 20lat i E-klassa nie spodoba mi się nigdy :) w E55 nie wygląd się liczy :). Widuję wielu młodych ogolonych delikwentów w S-kach W220 jak również w E65, powiedz mi więc ,że przyczyną takiego stanu rzeczy jest coś innego niż napisałem wyżej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

m!xeR --> to co robisz źle, to generalizowanie. Ludzie np. generalizują, że BMW jeżdża tylko dresiarze, a Ty generalizujesz, że limuzynami jeżdżą młodziki dla szpanu.

 

Mnie nie interesuje czym jeździ mój kolega czy sąsiad i dlaczego, nie jestem typowym ziomkiem który musi sobie tłumaczyć wybór auta przez kogoś jego kompleksami. Zakładam że każdy ma to, co lubi i to, na co go stać.

 

Jak dorośniesz, może to zrozumiesz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, to zalezy od wielu czynnikow. Moze taki młodzik wozi prezesa w E66 (moze rodziców, hehe), a może dzieciaka, nie wiem nie zastanawiam się raczej nad celowością wyborów innych użytkowników aut.

 

Ja sam wziąłbym dla siebie M3, ale mam już żone i dziecko, tak że niestety na 2 drzwi nie mogłem sobie pozwolić. W każdym bądź razie, nie narzekam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak: e65 była gruba i otyła. e66 schudła i odzyskała lepszą formę. najnowsza siódema będzie najbardziej opływowa z tych trzech i myślę (moim skromnym zdaniem :) ) najładniejsza, z tego powodu, że będzie trochę niższa i nie będzie spraiwała wrażenia powolnego pudła wielkość rollsa phantoama.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla ścislości, bo widze że wielu ludzi to podłapuje i pojawiają się nieporozumienia :)

E65 - seria 7 standardowa (2001-2008)

E66 - seria 7 long (przedłużona) (2001-2008)

E67 - seria 7 w wersji pancernej (nie znam lat produkcji dokładnie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co ma wiek do tego. W wieku 21 lat kupiłem sobie za cieżko zarobione pieniązki swoją 520i, E39. 3 lata później mam E65 i nie czuje się w niej ani staro, ani też nie mam chęci lansowania się.

 

Do lansu polecam na prawdę A5, 6er, czy jakieś cabrio :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.